Is niet normaal hé. Nou zijn er wel staffs die zo zijn. Maar om ze dan allemaal te veroordelen Ik ben iig blij dat ik kan zeggen dat die van ons echte lieverds zijn.
Wij ook Fayco is een echte lebberkont , we hebben er al andere gezien , zo van die johnny gastjes die lekker stoer doen omdat zij een staff hebben die lekker agressief uit de hoek komt .
ja hé, vind ik ook. Is maar goed dat ik morgen naar dirty dancing ben. Anders zou ik dan weer testen.
Leuk mup, dirty dancing. Veel plezier en idd een goede afleiding. Maar zondag dus testen, moederdag... Ik veer heel hard voor je meid!
Daar zouden ze nou naar moeten kijken.. naar wie ze een pup doen. een staff moet ook niet bij dat soort types daar krijg je die vooroordelen van
Zo das toch wel lekker he dat weer..... En wat zijn jullie plannen voor moederdag? Of ja eigenlijk voor het hele weekend? 't wordt zulk mooi weer... pff heb last van m'n lenzen....
Morgen op de bouw opruimen , de plakker is er deze week geweest en zondag moederdag vieren bij mijn grootouders zoals elk jaar . Dan zie ik de rest van de familie nog eens . Yojo ; dan moet je eens van die kunsttranen gaan halen , dat komt waarschijnlijk door het warme weer .
Hier ook nog iemand met een hond(je). Ik zal eens proberen een foto in het album te krijgen. Heeft Linnie eigenlijk nog getest?
@ Loeka...ja dat kan ik wel eens proberen ja.... @ Day....geen idee eigenlijk of linnie nog heeft getest.... Wij gaan zondag naar mijn ouders en barry's ouders. maandag moet barry gewoon werken dus moet ik nog even kijken wat ik doe.
Na even puzzelen is het gelukt om een foto van ons hondje in mijn album te zetten. Is wel een oude foto maar toch.... Ik ga er snel van tussen, moet nog een heleboel was wegwerken. Tok ooit! Fijne avond allemaal!
hey kipjes even een update, Heb erg gelachen bij de ha. Hahah hij had nog nooit ovulatietesten gezien Hahah en begreep er eerst weinig van hoe dit nou zou kunnen. Onze conclussie is: dat mijn ei op dat moment niet gesprongen is, maar dat mijn LH piek wel het hoogst was op dat moment. Dus mijn ei is later gesprongen vandaar de pijn, omdat hij erg groot is geweest. Nu is het gewoon afwachten wanneer mijn ongi begint... Dan weten we zeker dat het mijn eisprong is geweest. Hij heeft alles uit uitgetekend erg grappig. Tien zei hij; ik hoop dat je de volgende keer zwanger bent als je hier komt Misschien ben je nu wel zwanger... dus we zullen wel zien...
wij willen ooit wel een hond, maar dan wil ik eerst meer tijd hebben. Wij zijn helemaal gek van de engelse bulldog hahaha zo grappig.. Mupkipje; ik gun je een prachtige moederdag... kipjes fijne avond verder, ik ga verjaardag van mijn mannetje vieren.. Maar rustig met de alcohol ...
goedemorgen ik ga straks een dagje weg vandaar dat ik hier al zo vroeg ben. ik wil iedereen een hele fijne dag wensen. maar dat moet vast lukken met dit weer 8) tot vanavond XXX
Goedemorgen allemaal, Hiero ook een kippie die weg is vandaag. Mijn zoontje moet om een beker voetballen en dat duurt tot een uur of 12 en dan na het eten rijden wij gelijk door naar helmond want mijn petekindje is jarig en dan maar gelijk moederdag meenemen he?! Hoef ik morgen niet weer terug en kan ik lekker moederdag vieren met mijn gezinnetje. Heerlijk de bbq aan steken! Ow mijn tmp was weer gestegen hij is nu 37.2. Ik kwam gisteren onder de douche vandaan en mijn haantje zei...... volgens mij zijn jouw (.)(.) aan t groeien. Hij legde zijn hand eromheen en zei: die ene is wát groter maar die andere niet volgens mij. Ik hou het nog steeds vol dat dat met die eisprong te maken heeft hoor. Ik heb écht nergens last van als alléén NOG steeds die gevoelige buik en onderin mijn rug. Kapotte neus en verkouden kan ook door het droge weer komen dus ik ga er niet vanuit dat dat een teken is van zwangerschap. Ik merk wel dat mijn broeken om mijn bovenbenen strakker komen te zitten maar of dat ook een teken is...... nee vst niet, ik zit op het moment zo lekker in mijn vel met mijn werk en met mijn gezinnetje dat ik gewoon tot rust aan het komen ben en dat merk ik weer aan mijn lichaam. @juffie, fijne dag he meid! xxx
Goeiemorgen! Vannacht is mijn petekindje geboren! Mijn tante smste om half drie. Laura heet ze om half een geboren en alles was goed! Dadelijk maar eens een cadeau halen! Ik ben tegenwoordig vroeg wakker....kon ik eerst uren uitslapen nu kan ik het niet verder rekken als zeven uur......blijf dan nog wel liggen want wie weet val ik nog in slaap.....dus niet...... En wat zijn jullie plannen voor vandaag? Miranda hoop dat ie de beker wint! Juffie veel plezier!