[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Goedermorgen Kippies,
    @ Yojo hier nog een met hetzelfde probleem. Zou zo graag eens een ochtend uitslapen, maar op de een of andere manier wil dat niet lukken. :confused: .
    Wat lekker dat je gisteren toch een beetje eerder naar huis kon zeg, en vooral met dit weer 8)
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie petekindje. Fijn dat dan alles weer goed is he?

@ Juffie en Miranda veel plezier vandaag.

@ Linnie heb je gisteren nog getest?

@ Pooh veel plezier vandaag met het ophalen van jullie hondje.

@ Mupkuh, ik ga heel hard voor je veren, wel een spannnende start van moederdag. Hoop zo dat ie pos zal zijnVEEEEERRRRRRRRRR.

Alle andere kippies een heel fijne dag vandaag

Dikke knuf Lienakip.[​IMG]

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Een hele goeie zonnige morgen lieve kippies! :D Iedereen goed geslapen (op Yootje & Liena na...) ?

Wij schrokken vannacht om 5u wakker, werd mijn haantje op zijn mobiel gebeld... we hebben net het nummer geprobeerd te traceren, maar het bleek zo'n computer te zijn ofzo... da's raar wakker worden hoor! Daarna hebben we nog wel geslapen, maar ik ben nog steeds doodop, mijn benen willen vandaag niet... hoop dat dat nog beter wordt! ;)

@Pooh, veel plezier met je hondje straks! Ben je nu inmiddels al uit een naam?

@Yootje, van harte gefeliciteerd met je petekindje!

@Mup, ook hier draait de veermodus op volle toeren hoor! ;)

Jamie krijgt zo weer een vriendje te spelen, dus ben vanochtend niet veel online. Als Jamie slaapt kom ik weer ff spieken hoor!

Iedereen een hele fijne dag vandaag verder!
    Dikke tok!
    Xx

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dank je wel voor de felicitaties. En ja het is altijd fijn om te horen dat het goed is met de baby.
    Zal ze dadelijk eens bellen hoe het gaat.

Zometeen komt mijn nichtje hier. Moet ik even oppassen. Verder de rest van de dag lekker niks doen als wat stoffen en stofzuigen. Vanavond gaan we samen uit eten en daarna bij vrienden op bezoek.

4. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    goede morgen kippies,

Hier een kipje dat niet kon tokken gisteren en vanochtend. Ik was ineens niet meer automatisch aangemeld, en hij pakte mijn gebruikersnaam met wachtwoord niet meer. maar het is nu toch gelukt.

@ Pooh, wat een geweldig mooi hondje zeg. Veel plezier.

yojo, gefeliciteerd met je petekindje. Ik ben blij te horen dat alles goed gaat.

voor de andere kippies, een hele fijne dag gewenst.

Wij gaan vanmiddag naar de ouders van mijn haantje voor moederdag, omdat schoonmoeder morgen moet werken. DUs nu gaan we daar vanmiddag het nieuws al vertellen, en dan morgen mijn ouders! Ik heb er zo'n zin in.

5. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    mijn moeder was donderdag weer naar die vriendin geweest die paragnost is.
    Daar kreeg ze te horen dat ze deze week iets zou krijgen of vinden wat heel erg klein was, maar waar ze enorm gelukkig en blij mee zou zijn.
    Het kon bij wijze van spreken een mooi madeliefje zijn in de tuin.
    Ik kon mijn smile moeilijk bedwingen. Een kleinkind dat nu zo ongeveer 3 mm is, lijkt me klein en bijzonder gneoeg!

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Sillybilly wat ontzettend spannend zeg, en het is idd heel klein en bijzonder. Ben erg benieuwd naar de reactie van je ouders en schoonouders. Wisten ze af van jullie wens?

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Silly; spannend zeg! Heel veel plezier met het vertellen!

8. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    Ze weten allemaal wel dat we in de toekomst een kinderwens hebben. En mijn ouders weten ook dat het een wens voor op korte termijn is, en die vermoeden/ weten ook dat we bezig zijn, omdat der paragnost had verteld dat er hard aan kleinkinderen werd gewerkt.

Ik denk dat voor mijn schoonouders de verrassing het grootst zal zijn, dat die het nu nog niet verwachten....

het mag van mij middag worden, of eerlijk gezegd morgen... ik wil het zooooo graag aan mijn moeder vertellen.

nog maar 1 nachtje, ik heb het al 1,5 week volgehouden, dus dat kan er ook nog wel bij!

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    :) Ja ik vind het heel stoer dat je het zo lang voor je hebt kunnen houden. 8)
    Ik heb toen ik de pos. test had meteen mijn moeder gebeld en haar het nieuws verteld ;) . Maar dit kwam ook een beetje doordat zij wist dat wij heel graag kinderen wilden, maar dat ik bang was dat het niet zou lukken omdat ik anorexia heb (gehad). Ik ben toen beetje erg dun geweest en ongi bleef 6 jaar weg door het ondergewicht. Dit kwam vorig jaar oktober ineens weer op gang en nu blijkt alles tot zo ver in ieder geval toch goed te zijn.

Maar laat je weten wat hun reactie was? Ben niet nieuwsgierig hoor ;)

10. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ohh, Liena, dan kan ik me voorstellen dat je het meteen gaat vertellen. Ik wilde ook graag meteen, maar haantje wilde graag even wachten of het wel echt zo was, en dan was moederdag een mooie datum!

Is je lichaam nu verder helemaal op orde Liena? Ik vind het wel heel knap dat je die anorexia te boven bent gekomen, en dat je er hier zo over durft te praten hoor! Super knap van je!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden.

Ik ga zo douche en dan aanrijden. Ga vanavond naar Dirty Dancing maar gaan overdag stadten.

Maar heb helaas mijn temp niet goed kunnen meten hij is weer laag. Omdat ik te vroeg wakker was. Wel heb ik lolo ferari-boops. Toen ik zwanger was, was mijn temp ook een paar dagen laag.

12. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ohh, spannend dus mupkuh. Ik zet de veermodus nog even op de turbo stand!

Veel plezier met stadten en bij dirty dancing!

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja hoor de laatste tijd gaat het eigelijk wel heel goed. Mijn lichaam is weer aardig hersteld gelukkig. Heb er nu niet zo heel veel last meer van, alleen nog dat ik niet alle dingen meer durf te eten, maar ook dat komt langzaamaan steeds meer terug :) . En erover praten heb ik wel geleerd door de jaren heen, als mensen het weten kun je ook steun van ze krijgen en als je echt beter wilt worden dan is dat een heerlijk gevoel ;) .

Maar hoe gaat het verder met jou? Heb jij verder nog klachten/ symptomen?

@ Mupkuh, heel veel plezier bij Dirty Dancing en het stadten vandaag.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden.

15. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    de klachten blijven redelijk weg. Ik heb wel elke dag wel een keer heel erg pijn in mijn onderbuik. Blijft toch wel een beetje eng. Gisteren meost ik gewoon huilen van de pijn... Maar goed, het is voor een goed doel.

Verder ben ik snel moe, en heb ik de hele dag door honger.
    sinds gisteren beginnen mijn (.)(.) wat gevoeliger te worden. Ze voelen heel stevig/ vol aan, en als ik zonder bh aan buk (niet dat ik dat dagelijks doe hoor :p) dan zijn ze aan de buitenkant erg gevoelig. Daar is dus wel het een en ander aan het veranderen.

Nog niet echt last van misselijkheid, moest van de week een keer ineens overgeven, na het ruiken van kippensoep, maar dat is alles

en bij jou?
    Ik loop precies een week voor op jou, dus bij jullie een nieuwjaarskindje?

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Wat lekker dat je nog niet echt klachten hebt. Alleen die buikpijn dat is wel vervelend. Ik heb het ook iedere keer wel wat, maar nog niet dat het heel erg is. Waarschijnlijk zijn het idd gewoon de banden die worden opgerekt, maar kan me voorstellen dat het onzeker maakt.

Ik ben zelf wel iedere keer heel misselijk, alleen vanmorgen viel het wel mee. Ik heb vannacht toen ik misselijk was een slokje cola gedronken en dat hielp. Maar nu ik niet misselijk ben ga ik me ook weer vanalles in mijn hoofd halen. Het is ook nooit goed he ;) . Maar het blijft allemaal gewoon spannend he?

En zoals ik het nu uitreken ben ik 30 dec. uitgerekend, dus ben benieuwd. Hoor 2 juni hoe ver ik heen ben, tenminste als alles goed blijft gaan

17. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ja, blijft zeker spannend, soms zou ik wel willen dat ik al meer voelde hoor. Het si dan wel vervelend, maar dan heb je wel meer de bevestiging.

Ik denk inderdaad ook wel dat het mijn banden zijn die ik voel. Haantje had een plaatje gevonden waar je duidelijk kon zien wara de banden zitten, en dat is echt precies waar ik het voel.
    Het speelt denk ik ook wel mee dat het afgelopen jaar veel colleg;as een miskraam hebben gehad, dan besef je je dat veel beter.
    Ik denk nu maar zo: er zijn al zoveel miskramen geweest op mijn werk, die 10 % die misgaat hebben wij al lang en breed gehaald!

18. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    cola als je misselijk bent? Apart. Ik heb standaard een pak toastjes in mijn nachtkastje liggen, dan kan ik als ik wakker word met honger, en voel dat ik iets moet eten dat meteen pakken.

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O dat is idd ook wel een idee. De tip van de cola kreeg ik van de vk. Het schijnt een iets desinfecterende werking te hebben waardoor de misselijkheid zakt :confused: . Ik had er ook nooit van gehoord en dacht dat ik geen cola mocht. Maar je mag 2 kopjes koffie per dag, en daar griezel ik van op het moment, dus denk dan kan ik best een slokje col pakken als ik misselijk ben ;) .

Ja de kans op een miskraam is er altijd denk ik, dat houd ik ook zeker in mijn achterhoofd, maar wil er ook niet teveel bij stilstaan, probeer gewoon pos. te zijn en er van te genieten. Al moet ik zeggen dat dat niet meevalt als je erg misselijk ben ;) , maar het is voor het goede doel idd

20. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ja, ik probeer er ook zoveel mogelijk van te genieten, en inderdaad maar niet te veel stil te staan bij het feit dat het mis kan gaan!

Dat van die cola moet ik dan ook eens onthouden,

Ik heb het zo begreopen dat je wel geen limonade met prik mag hebben, maar dat het voor jezelf waarschijnlijk niet prettig is. En voor cola geldt dan het zelfde als voor koffie en thee, vanwege de caffiene. Ik heb van de week ook lekker een glas cola op, had er zo'n zin in, maar had daarna wel meteen buikpijn, dus niet echt een goed plan!

30 december, dan heb jij ook nog een kans op een kerstkindje... Bij mij zou het ook wel kunnen, maar dan moet de kleine 2 weken te vroeg komen.

Deel Deze Pagina