[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ga je nog iets leuks doen vandaag Liena?

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja als ze uitgaan van de dag van mijn laatste menstruatie dan kom ik zelfs op 24 december uit :) .
    Ik ben op het moment helemaal gek op ranja. Dat drink ik eigelijk de hele dag bijna. Koffie smaakt helemaal niet, thee af en toe.
    Bij mij is de smaak heel erg veranderd :) .

3. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ja, ik drink ook veel ranja. Heb een 2-liter kan gekocht, en die vul ik 'smorgens met cassiranja. Dan weet ik ook meteen zeker dat ik minimaal 2 liter vocht op heb!

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Vandaag nog even heerlijk van het zonnetje genieten en alvast moederdag vieren bij mijn schoonouders. Verder lekker rustig aan doen.
    Morgen dan gaan we naar Drenthe. Daar wonen mijn ouders en daar gaan we dan vaak een dagje heen. Daar heb ik echt heel veel zin in. Was altijd bijna dagelijks wel ff bij mijn ouders :oops: , maar sinds ik ben verhuisd is dat niet meer zo vaak, dus dan is het extra leuk.
    En jij verder nog plannen, behalve jullie geheimpje vertellen? ;) .
    Hoe ga je het ze eigelijk vertellen?

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Kijk weer een goede tip, 8) want ik twijfel af en toe of ik wel voldoende drink. Maar op die manier kun je dat natuurlijk mooi zien. Ga zo ook meteen ff iets van een fles vullen, gaat toch ook 1 1/2 liter in.

En bevalt jou het MvM?

6. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    vanavond hebben we met alle vriendinnen afgesproken om naar het nieuwe huis van een vriendin te gaan kijken. Daar heb ik al veel zin in! alleen wil ik het daar nog niet vertellen, dus wordt weer oppassen wat ik zeg.
    MOrgen naar mijn ouders :D en dan 's middags naar de verjaardag van mijn broer. Ons weekend zit dus aardig vol.

We hebben voor de ouders een speentje met i love opa/ oma gekocht. Die krijgen ze als moederdagcadeau, met erbij vermeld dat het cadeau een set van 2 was, en dat de vaders daarom ook iets krijgen. Daarnaast krijgen ze ook het boek van opa en oma pluis (van Nijntje)

7. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    het intake gesprek van mvm was heel goed verlopen. Ik mag dinsdag pas beginnen met inzamelen, omdat ik dan 6 weken ben. Heb de flessen al wel staan.
    welk cadeautje heb jij gekozen?
    Wij hebben het boek gekozen, krijg ik 21 mei, als ze de eerste keer komen ophalen.

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ontzettend leuk idee zeg.
    En idd een behoorlijk vol weekend, maar dan vliegt het wel voorbij. En ondertussen nog een beetje van het mooie weer genieten?

Ja dat wordt vanaaf de snavel op elkaar he? :) . Best lastig bij iets wat je zo fijn vind!

9. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    :S ben verse tomaten soep met kip aan het maken. ZIjn net mijn kippenpootjes goed gekookt, wil ik ze uit elkaar halen, en ik wordt me toch misselijk. Dat mag haantje dus mooi doen. Had het van de week ook al bij de kippensoep...
    Misschien moet ik maar niets meer klaarmaken met kip!

10. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ja, is zekerr moeilijk bij iets dat ik zo leuk vind. maar het is nu nog zo pril, ik wil nogeven wachtne. Plus het feit dat ik wil dat onze ouders het eerder weten dan vriendinnen.

Ik hoop dat we nog wat van het weer kunnen genieten. Mijn schoonouders zitten wel buiten vanmiddag, dus dat komt al goed. Heb gisteren zonnebrand factor 25 gekocht, dus komt in orde!

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Oke dan mag je dan van start. Wij moeten het zelf wegbrengen, want hier in de regio halen ze niet op. Maar dat vind ik niet zo erg, want vind het een fijn idee dat ik er mss anderen mee kan helpen die ook een kinderwens hebben. Wij hebben de dvd gekozen. Eerst had ik er eigelijk spijt van en leek me het boek leuker, maar ,s avonds hebben we de dvd samen gekeken en die was toch ook heel mooi.

Verder de info een beetje doorgelezen, een fotolijstje mee gekregen en een leuk nachtlampje.

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    :) nee dat kun je dan mss beter niet doen, komt natuurlijk van het idee van het kippenhok. Kip eten zouden ze moeten verbieden
    Ja laat haantje er maar ff op los. Maar maf dat sommige dingen nu zo tegenstaan he?

13. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    een nachtlampje? die heb ik niet gehad, ik krijg wle eeb fotolijstje bij de laatste week dat ze ophalen, omdat ik zo vroeg had aangemeld. En ik heb een tijdschrift gehad.

14. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ja, heel raar, en ik vind het nog wel zo lekker...
    Gelukkig kan mijn haantje goed koken, en doet hij dat ook graag. Mag hij de soep afmaken..

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja dat nachtlampje kreeg ik volgens mij omdat ik het zelf weg moet brengen, als extra bedankje. Maar het gaat mij er gewoon om dat ik het een fijn idee vind dat ik anderen kan helpen door simpelweg mijn urine op te vangen.

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Nou dat is wel lief van hem, en makkelijk dat hij ook goed kan koken. Komt de komende tijd vast nog wel eens weer uit ;)

Maar ik ga het kippenhok maar eens verlaten. Ga zo ff lekker naar buiten en van het zonnetje genieten.
    Heel veel plezier vandaag bij je schoonouders en bij je vriendinnen vanaaf. En als ik je van te voren niet meer tok, ook heel veel plezier met het goede nieuws vertellen bij je ouders.

Dikke knuf

17. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    precies, ik gaf dat bij die vrouw ook aan, dat ik het gewoon erg fijn vond om vrouwen waar het allemaal wat minder makkelijk gaat te helpen.

ik ga zo ook lekekr in het zonnetje zitten.
    Jij ook een fijn weekend!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dames, ik ga ook naar buiten, lekker in de zon zitten! Vanmiddag eens even kijken hoe het met de verhuizing van mijn schoonouders gaat. Haantje belde net dat de hele benedenverdieping al leeg is, nu alleen nog hun slaapkamer en de kamer waar Jamie sliep...

Een hele fijne dag verder!
    Xx

19. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Oh Sillybilly wat spannend ! Ik zou niet kunnen zwijgen , zeker niet tegen mijn moeder ! :D

20. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo meiden

geniet van deze mooie dag

kus maria

Deel Deze Pagina