Er staat een zwangere meid naast mij te praten over haar zwangerschap met een meid die net bevallen is paar maandjes terug.... ik ben ook zwanger!
Lieve chickens, Ik ga lekker afsluiten! Ik ga jullie bij deze een HEEEEEEEEEEEEEEEEL fijn kippeweekend wensen! Geniet ervan! Ik spreek jullie lieve kippetjes maandag weer! Ik ben benieuwd of ik dan al ongi ben.. Ik zit vandaag op dag 43! JOEPIE! NOT! Een dikke kus voor jullie van Dr. Linniekip 8)
Lieve Linnie, geniet lekker van je weekend! We houden moed meid! Geniet van je kappersbezoek! Dikke kussssss
Ja Day het gaat hier gewoon door de hele dag, hahaha... En inderdaad het is niet leuk om je mond te houden, gaat me ook niet lang lukken denk ik...
Ha ha ah gevonden, voel me wel een beetje dom nu hahahaha,.. jij hebt die mooie poesjes nikikip. Alsonog niks mis mee...... smal koppie heb ik ook, mag je best trots op zijn hahahahahah.. Jammer gmd, leef met je mee. hey linikipje, heb je kapsel nog niet gezien....
aww! delilah sorry zou mij ook heeel moeilijk zijn hoor meissie, ik zou het ook super graag willen vertellen en mee praten over je zwangerschap, zo kun je wel stiekum mee luisteren wat ze te vertellen hebben en wat btreft hun ervaring! je kan toch dingetje vragen mocht je iets in je opkomen wat je nog niet weet? cmon he !
Ach Nikikippie, een van de 2 praat alleen maar over d'r eigen dus daar wil liever helemaal niet mee praten hahaha.... Ik praat lekker wel met jullie en kreeg net super lief mailtje van mijn moeder
huh? lach je me nou gewoon uit? haha nee grapje , hoezo dom? zit je al een uur te zoeken ofzo? haha ja 1 poesje heb ik weg moete doen van de week die britse kort haar, zo vervelend ( had een reden ), had hem net dus nog niet echt aan gehecht.niet zo leuk maarja heb er nog 3 hahaha ja idd smal koppie heb ik, mag wel ietsje bij vollere wangetjes enzo
wat lief van je moeder.....wel droog houden he? anders snappen je collega's er niks meer van! hihihiihihih maar wij wel hoor
ooh oke . nouja met ons kan je altijd praten, praat maar niet met hun ! egoistische ( schrijf het niet goed ) mensen zijn niet leuk!
Kon het niet droog houden, nou ja, traantjes bleven in mijn ogen staan... Ze stuurde een hele mail omdat ik me een beetje raar voel had ik haar verteld en ze zei oa. dit: JIJ WAS ALLANG KLAAR OM ZELF MOEDERTJE TE ZIJN ! EN DAAR ZAL HET OOK NIET AAN LIGGEN ! JIJ BENT VAST EN ZEKER 1000% EEN LIEVE MAMMI !! Hahhahaa.. en dan moet ik brullen!
Nou ik kan je vertellen dat je alleen aankomt op plekken waar je het niet wilt hebben..... ha hahahaha dat was athans bij mij wel het verhaal.. ach nou ja.... Fijn dat je nog in iedergeval 3 hebt war je mee kan knuffelen, altijd fijn.
OOHHHHH echt lief ik ga ook bijna pinken..... ik ga morgen een test doen nikikipje, dus een en al spanning hier.....