[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ohja liena: heb jij ook al een beetje een bol buikje. net heeft mijn haantje even foto's gemaakt en hij is echt bol :confused: schrok er een beetje van maar vind het ook wel leuk natuurlijk... Vast mijn darmen....

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

@badkipje, gefeliciteerd met badkipje junior!
    @liena, Ja meid mijn temp was weer hoog nu 37.1 en ik zit nu op dag 6 na eisprong maar weet niet of het normaal is.

Verders even een melding van hoe het met mij gaat...
    Ik kreeg van morgen van mijn 3 kinders de moederdagkado's en geloof het of niet..... ik kreeg een huilbui zomaar uit het niets... Mijn oudste was zijn wensje netjes aan het voorlezen en de tranen schoten door mijn ogen naar buiten. Echt zooooo heb ik nog nooit hun kadootjs open gemaakt wel met een brok in mijn keel maar dit nog niet hahaha het manneke keek mij ook heel even raar aan.
    Ook heb ik sinds gisteren last van droge ogen. Mijn buikklachten zijn weg alleen dat ie flink opgezet is dat blijft. Moet vaker naar de wc.
    Maar ik heb volgens mij nog geen innesteling gehad dus dan kan dit toch ook nog niet tekenen zijn van een zwangerschap is het wel?!
    Ach, ik wordt hier zo gek van... ik heb nog steeds GEEN last van mijn (.)(.). Wel emotioneler en idd dikker dan normaal.
    Nog maar 8 dagen en dan is mijn NODdag dus ben reuzebenieuwd.

xxx

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: jij houdt het spannend hoor! je zou denken dat het nog een beetje vroeg is voor zwangerschapssymptomen. maar aan de andere kant zijn er genoeg meiden die al wel van alles voelen meteen na de eisprong dus kan best. het is jouw lichaam, dus jij weet wat gewoon is en wat niet. veer in iedergeval gewoon door!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @juffie, jaa hahahahaha en jij denkt dat ik dat weet hahahaha die is goed. Ik wist niet wat me vanmorgen overkwam toen ik zomaar ineens begon te huilen en nog hoor als ik het versje voorlees dan komen de tranen weer.
    Maar die temp vind ik echt spannend, toen ik mijn ei kreeg was de temp 36.6 en sindsdien is ie niet meer onder de 37 uitgekomen.

5. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    Goede morgen kippies,

@ mupkuh, wat jammer van je ongi. Hopelijk brengt de volgnde ronde je meer geluk.

@ badeend, gefeliciteerd! Dat gaat er straks dus ongeveer zo uitzien:

http://www.rubberduckshop.com/images/6120139-baby.jpg

Vanmiddag eindelijk mijn ouders vertellen dat ze opa en oma worden. (wat is het moeilijk om tegen hen 2 weken je mond te houden....)
    JIPPIIEEEE.

Gisteren mijn schoonouders de cadeautjes gegeven. Ze waren erg blij, mijn schoonmoeder moets zelfs een traantje wegpinken, dat had ik niet verwacht. Daarna hebben we het ook aan mijn zwager en zijn vriendin verteld. Zij kregen een slabbetje met "mijn liefste oom" en "ik ben mijn tantes knuffel'" . De broer van mijn haantje straalde gewoon helemaal, hij vond het zo leuk!

Hopelijk kunnen w vandaag ook nog ergens mijn broer even te pakken krijgen, zodat ide het ook weet. Maar zometeen eerst mijn ouders.

Jullie allemaal een hele fijne moederdag gewenst. En voor de kippies die het ook vandaag gaan vertellen: veel plezier

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Kaat gefeliciteerd meid!

Betreft Dirty Dancing ik heb zeker kunnen genieten. Was mijn eerste keer musical en was super vet. ZIjn andere musicals ook zo gaaf?

7. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ik ben alleen naar Aida geweest. Dat was ookwel heel erg gaaf. Al vond ik daar het eerste stuk meer toneel dan musical, omdat er weinig gezongen werd.
    Maar het decor, en de kostuums enzo, dat was heel gaaf.

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Mup jammer van je ongi meid. Hoop dat deze ronde meer geluk brengt. Ben bij 5 musicals geweest en vond er 4 geweldig! Dus denk wel dat veel musicals gaaf zijn!

Miranda gefeliciteerd met je zoontje!

Kaat gefeliciteerd geniet ervan!

Hier een spannende dag voor de boeg! Zometeen naar mijn schoonouders het vertellen. Haantje heeft er buikpijn van...zo zenuwachtig haha.
    En daarna naar mijn ouders.....

Tot snel en een hele fijne dag vandaag!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Fijne moederdag :D

Kaat gefeliciteerd met je positieve test!

Mupkuh...jammer van je ongi. meid :(

Had gisteravond ineens licht bloedverlies..meteen paniek natuurlijk...vandaag was het weer weg dus ik hoop dat dat zo blijft :confused: :(

Vanmiddag naar de oma van mijn haantje..lekker barbeknoeien en nu ff lekker de tuin in.

Tot snel

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Badkipje; GEFELICITEERD

Mupkuh; jammer meid, ik had het je gegunt.
    Ik ben helemaal gek op musicals en concerten...fijn dat je het zo mooi vond. lekker genoten dus..

Riddle; ik hoop dat je geen bloed verlies meer krijgt. Anders op tijd aan de bel trekken bij de gyn.

Miranda; ik hoop dat het huilen al het eerste moederdagkadootje van de beeb mag zijn :) :)

De anderen wil ik heeel veel plezier wensen bij het vertellen aan jullie ouders.

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zo nu een update van deze kant;

Ik merk dat mijn borsten groter zijn en gister zag ik kleine adertjes lopen over mijn tepel? Ook mijn haan geeft aan dat ze voller zijn. Maar ja kan ook door naderende ongi komen.

Ik was gisteravond ineens wat misselijk en heb vanacht hele heftige krampen gehad. Vanmorgen verloor ik wat donker bloed en dacht dat ik ongi zou worden. Na de sliert alleen nog maar weer bruinige drap en licht van kleur.
    Nu heb ik nog steeds dikke krampen, maar geen bloed of drap te zien :confused:

Snap echt niks meer van mijn lijf, maar ik kan je wel vertellen, dat het volgens mij geen eisprong is geweest, toen ik in het ziekenhuis heb gelegen...

Oja sinds 2 dagen hele zware benen en spierpijn in mijn bovenbenen
    dus we zullen zien of het ongi door gaat zetten

fijne dag nog en vooral genieten kipjes

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    sillykip en yojo: veel plezier met vertellen! wij gaan het nog bijna 3 weken voor ons houden. Is best moeilijk maar gaat tot nu toe nog goed.. wil gewoon wat hebben om te laten zien.
    miranda: :) hihi.. nou ja was misschien niet zo'n slimme tip van mij. herkenbaar trouwens want heb ook elke cyclus weer van alles gevoeld.. nou ja dan kunnen we niet meer doen dan veren he... En die temp. ik was zelfs op een paar dagen voor mijn nod van plan om te stoppen met tempen.. zo spannend vond ik het dus heeeeel herkenbaar!
    rid: hoop ook je geen bloedverlies meer krijgt..
    Mink: Voor jou is het ook spannend weer zeg.. veer tot ik geen veertjes meer heb ;)

XXX

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeieavond!

Hele leuke reacties gehad vanmiddag. Heerlijk was dat. Heb van mijn schoonmoeder een boek meegkregen dat zij gekocht heeft toen ze van de broer van barry in verwachting was. Heel leuk om te zien maar natuurlijk wel een wat ouder boek (1964). Maar met hele mooie plaatjes!

Ik ga zo lekker spoed kijken op de bank en dan niet veel meer doen.

Fijne avond en tok jullie morgen!

Silly hoe was t bij jou?

14. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    hee kippies,
    Wij komen ook net thuis. Ook bij ons waren de reacties gisteren en vandaag super!
    Ze waren echt supoer blij, en onze broers en schoonzussen ook!

Ik ben na het vertellen aan mijn ouders met mama naar het graf van oma geweest. Het was mama's eerste moederdag zonder haar moeder, dus het was wel een dubbel gevoel voor haar. Ze hield zich alleen groot voor mij. Maar toen begon ik op het kerkhof ineens te huislen omdat ik het zo jammer vond dat oma het nu niet meer kan meemaken. Toen hebben mama en ik even samen een potje staan janken. Maar dat was ook wel een heel mooi moment...

Wij kregen van mijn schoonmoeder ook een heel oud boek, dat zij 30 jaar terug kado kreeg bij moeders voor moeders. Alleen een wat saaier boek: alleen tekst en geen plaatjes.
    Heb het al wel een stuk gelezen, en staan wel nuttige dingen in.

Ik ben wel bekaf, heb de hele middag aan een hangtafel gehangen bij de verjaardag van mijn broer, en ik kan niet meer.
    Mijn haantje hefet vandaag lekker het beddengoed gewaasen en buiten gedroogd, die is nu heerlijk het bed aan t opdekken, dus ik kruip vroeg onder de wol.

tok jullie morgen!

15. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    @ pooh, hoe is het met je hondje? en heb je al een naam intussen?

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @sillybilly en yojo, leuk man dat jullie het goede nieuws verteld hebben en de reacties waren uiteraard heel leuk!
    @juffie, ja ik maak het superspannend maar als ik je nu vertel dat ik het idee heb dat ik wel zwanger ben maar er niet aan toe durf te geven omdat ik bang ben dat die ongi komt. Vandaar dat ik dat tempen ook zo spannend vind worden.
    Ik zit nu in dag 6 na eisprong he, wil ik een innesteling krijgen moet ik dan toch morgen een dip krijgen of niet dan?

Ik kijk op he tmoment anders tegne mijn borsten aan. Ik weet niet wat ik eraan zie..... en mijn buik.... tja het lijkt wel of ik nu 3 maanden zwanger ben (voor mijn doen dan he) zo dik. net zei mijn dochtertje tegen de buren: kijk, mama heeft ook baby in de buik. Toen riep de buurman tegen een ander vrouwtje: vindje ook niet dat ze er zwanger uit ziet?. Ik zeg nee hoor zo ver ik weet nog niet. Ja zei hij, jij ziet er zwanger uit.
    Mijn haantje zei dat ik mijn buik niet zo moest uitsteken. Ik zeg dat doe ik ook niet. Toen keek ie even heel raar.
    Ow dit is zo spannend die laatste week!

liefs Miranda

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    silly en yojo: leuk de reacties van de familie! moet super zijn om het te vertellen. vanmiddag ging het ook weer eens over zwanger zijn. we waren bij vrienden en zij is nu 38 weekjes dus dan krijg je dat. zo moeilijk om dan niet te veel te zeggen. Mijn haantje versprak zich bijna maar kon er nog net om heen praten :)
    miranda: je kan een innestelingsdipje krijgen in je temp maar hoeft volgens mij niet. kijk maar eens naar mijn kaartje. ik heb twee dipjes dus of dat nou een innestelingsdip was? mijn haantje zegt wel eens voor de grap, er zijn er gewoon twee ingenesteld :)

fijne avond meiden!

XXX

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Leuk meiden dat de reacties zo leuk waren!...geniet er maar van :D

Hier gaat het niet zo best...vanochtend geen bloedverlies gehad en de keer erna dat ik naar het toilet ging was het niet rose maar heldrrood bloed, de rest van de dag weer rose steeds en vanaaf weer helderrood...gaat niet goed denk ik...zou echt niet weten wat het anders zou kunnen zijn :(

Fijne dag jullie morgen ieder geval allemaal

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: wat naar zeg! misschien toch even de vk bellen of anders de ha.. Die kan wel vertellen of het echt mis is. Sterkte in iedergeval!

Verder iedereen een fijne dag!
    XXX

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Oei Ried dat klinkt idd niet zo heel goed. Anders even de vk bellen?

Silly leuk he dat die schoonmoeders die boeken allemaal bewaard hebben?
    Wij gaan het vanmiddag aan de broer van mijn haantje vertellen. Hij is optijd thuis vanmiddag en mijn schoonbroer zou vanmiddag bij zijn ouders zijn dus daar gaan we meteen heen.

Ik heb 31 mei 'n echo. Heb ik gekregen van mijn zus haha lief he. Het is een ben ik of ben ik niet echo. Vind t erg spannend.

Zo ik ga nu een stuk lopen met mijn zus. Nu is het nog lekker weer om dat te doen.

Tok jullie later!

Fijne dag allemaal en Ried succes!

Deel Deze Pagina