wat een leuk cadeautje yojo! spannend he die eerste echo.. moet zelf nog iets meer als 2 weken wachten en dat wachten duurt voor mijn gevoel toch lang! wandelze!
Goedemorgen allemaal, @riddel, dat klinkt rot meid, dit gaat echt niet goed. Alhoewel, mijn oppaskindje d'r moeder die heeft ook steeds bloedingen en wat blijkt die heeft een dun netvliesje voor d'r baarmoedermond liggen en di bloed dus ook iedere keer. Ik hoop dat dat bij jouw ook het geval is meissie. Ik ga heel hard voor je veren! Min temp was vanochtend wéér hoog nl. 37.2, heb last van mijn rechterlies. Mijn rechter(.) staat stevig. Heb veel last van mijn onderrug. Nu wil ik die testen van matcare bestellen die goedkope, maar wie heeft daar ervaring mee? Wat vond je van matcare? Zijn ze betrouwbaar? Laat het me weten..... liefs miranda P.S. Hoe waren de reacties gisteren bij Yojo thuis? Hoe gaat het met Pooh en haar haantje en de jonge pup? Hoe heet het beestje? Hoe gaat het met Linnie? xxx
goede morgen lieve kippies, @ rid, wat vervelend van dat bloedverlies. Misschien kun je toch beter even de vk bellen... @ Miranda, Ik heb die goedkope testen van matvare besteld, en ik vond het een ramp. Toen ik zwanger bleek te zijn testte ik met matcare negatief. Bij het uit elkaar halen van de test kon je in het licht met heel veel moeite een streepje zien, terwijl cb meteen zwanger aan gaf (en die heeft meer hormoon nodig.. Ook had ik er een paar testen bij waar ook een streep van links naar rechts over het hele venstretje kwamen. Ik vond ze dus niet fijn en betrouwbaar. @ yojo, Zeker leuk van die boeken! En wat heb je een leuk cadeau gehad van je zus. Ik moet nog een week of 5 wachten op mijn eerste echo, en vind het erg spannend allemaal... voor alle andere kippies, een hele goede morgen! en juffie, geniet van je laatste vakantiedag!
ik ben me trouwens vanaochtend wel rot geschrokken. Ik was naar het toilet geweest, en bij het afvegen had ik bloed aan het papiertje.... Ik nog even verder gecontroleerd natuurlijk, bleek het bij mijn ontlasting te zijn. Nu kan ik altijd al wat moeilijker poepen, maar de laatste paar dagen doet het ook wel pijn, en gaat het heel moeilijk. Nu las ik in een boek dat het dan ook aambeien kunnen zijn.... Heeft iemand dat ook gehad zo vroeg in de zwngerschap? Ik ben wel blij dat het geen bloed bij mijn vagina was...
@ Mink dan ben ik bang dat je ongi wel gaat komen. ZO is het bij mij ook begonnen. Maar ik hoop natuurlijk van niet. Veer op volle toeren.
@ Miranda ik heb er nog twee liggen van matcare. Deze testte bij mij nog steeds negatief terwijl al mijn andere positief waren. En dat terwijl dat die tests waren die zes dagen voor nod positief kunnen testen. De reacties waren heel leuk. Schoonmoeder moest huilen. Was zoooo blij. Mijn ouders waren ook erg blij maar wat nuchterder. Die gaan meteen dingen regelen enzo hahaha. En ja van mijn zus dan die echo. Echt heel gaaf! Maar ook heel spannend! Net een heel stuk gelopen met mijn zus maar pfff wat is het al warm.......
daar wordt silly niet heel vrolijk van... maar goed, beter aambeien, dan bloedverlies uit de vagina. Alles voor het goede doel! Mijn schoonmoeder moest ook wel even een trantje wegpinken, en mijn eigen moeder moest ook huilen. Maar dat was een combinatie van ons nieuws, en van het gemis van haar eigen moeder... Mijn vader heeft daarna wel 20 keer tegen mijn moeder gezegd: mooi ha, gaaf he, leuk he omaatje Het was echt een super dag!
Haah ja echt super! De vader van Barry zat al op de fiets met kleinkind....haha die heeft er echt zin in! Zo leuk allemaal!
Goedemorgen Lieve kippies @ Riddle, wat ontzettend vervelend meis. Ik blijf voor je veren, en zou ook idd gewoon de vk of huisarts bellen. Hoop dat het allemaal een beetje meevalt. Dikke knuf. @ Miranda, ik lees hier op de site veel neg. verhalen over matcare. Heb er zelf geen ervaring mee, ik had zelf die van sensitest. Deze vond ik persoonlijk wel fijn. @ Juffie, ik heb idd ook al een behoorlijk bol buikje . Gisteren waren we bij mijn ouders en heb ik even de trouwjurk nog gepast. Deze past gelukkig nog alleen mijn ()() moeten niet te hard meer groeien . Maar zelfs mijn moeder zij dat ik al een bol buikje kreeg. Bij jou alles ook nog steeds goed? @ Sillybilly, wat ontzettend leuk de reactie van je familie. Kan me trouwens helemaal voorstellen dat je je rot schrikt als je dan wat bloed ziet. Ik heb zelf ookwel moeite met de grote boodschap, en idd ook met wat bloedverlies. Ben nu nog meer aan het opletten dat ik nog meer vezels eet, en liga, musliereep, sinaasappel, druiven. En matig met beschuit en rijst. @ Yojo wat een ontzettend leuk cadeau van je zus zeg. Veel wandelplezier, het is er echt weer voor. @ Maria, ik ben ook ingedeeld bij het oranje team ........... Ik moet nu 2 juni weer heen en jij? @ Pooh, hoe gaat het met je pup. Hebben jullie inmiddels een naam kunnen verzinnen? Alle kippies een fijne dag vandaag. Het schijnt nog weer mooi weer te worden Heerlijk hoor> Nog ff lekker Nog steeds niets gehoord van Linnie?
O nu al joh? Ik ben eerlijk gezegd nog niet buiten geweest. Zit heerlijk in mijn huispak nog op de bank. Mijn haantje moest boven nog wat uitwerken op de pc, en ik zit beneden op de laptop
Ja vond t wel. Dacht o lekker 17 graden....maar t werd steeds warmer....toen we terug kwamen was t al 21 graden......en ja lopen veel in t zonnetje dus dat merk je wel. Maar t was wel erg lekker hoor.
ik denk dat wij zometeen ook even lekker gaan wandelen of fietsen. Even wat beweging! @ Liena, bedankt voor de tip. Ik was er al wel op aan het letten, maar van de rijst, dat wist ik niet!
Ja kan ik helemaal inkomen. Ben zelf ook helemaal gek van wandelen, al heb ik dat het afgelopen half jaar dan niet kunnen doen, mis het wel hoor . Maar hopelijk kan het binnenkort wel weer. En verder alles goed in Brabant?
Idd waar is Linnie, zal ze al getest hebben. En waar is Pooh ben benieuwd naar de naam van haar pup. Vond net nog een mooie naam Vanity.
Mup das wel een mooie naam ja! Denk dat pooh nu geen tijd heeft voor ons...haha veel te druk met de pup. En linnie.....pfff snap er echt niks van waar die blijft....
hier in Brabant is verder alles prima. Lekker van het zonnetje genieten zometeen. Even nog lekker relaxen, en dan morgen na 2 weken vakantie weer aan het werk. Linnie is inderdaad al lang niet meer gesignaleerd. En pooh zal het wel druk hebben ja, maar had die ook geen nachtdiensten dit weekend?