Heey Mup dat is idd een leuke naam. Pooh heeft het idd vast te druk en volgens mij zit ze nu ook in de nachtdienst. Ik had begrepen dat Linnie afgelopen vrijdag een test wilde doen, maar hebben nog niets weer van haar vernomen.
Dan zit de vakantie er al weer op? En wanneer hebben jullie dan zomervakantie dit jaar? Ja kan nog mooi even he. Aan het eind van de week zou het weer iets minder worden, dus nu nog ff genieten 8)
Ach we zien ze vanzelf verschijnen. Ze hebben vast ook niet zo'n zin met dit lekkere weer. Wij zijn zo gek om wel achter de pc te gaan zitten.
hier in het zuiden moeten we u nog 8 weken werken voordat de zomervakantie begint. En dan krijgen we lekker de sleutel van ons nieuwe huis. Ik mag nu alleen niet meer helpen met schilderen, en in de kamers waar ze aan het stucken zijn. Aan de ene kant wel lekker, maar ik kan daar niet zo goed tegen als ik weet dat anderen kei hard aan het werk zijn in ons huis, en ik niets mag/ kan doen..... Mijn vader zei al: dan kun jij mooi voor koffie, bier en broodjes zorgen...
nee, mup, inderdaad, ik vraag me soms ook af waarom ik met dit mooie weer achter de ps zit. Ik zal wel verslaafd zijn geworden denk ik!
, ja Mup je hebt gelijk. Het is heel erg mooi weer en wij zitten binnen. Maar zal zo eerst maar eens zorgen dat ik de kleren aan krijg . En dan heerlijk bruinbakken.......
ja, goed insmeren hoor. Ik heb van de week factor 25 gehaald, is dat genoeg? Ik las in het boek dat ik van mijn schoonouder dat mensen met lichtblond en rossig haar veel minder lasthebben van pigmentvlekken door de zon. Dat ze bij die mensen vrijwel niet zichtbaar zijn. Komt mijn rood bruine haar toch nog eens van pas!
@ Sillybilly, dat snap ik maar idd de motor moet ook blijven draaien en dan is het fijn als er ook iemand is die de catering verzorgt. @ Yojo, ja dat masker dat wil ik niet hebben, heb bij de etos advies gevraagd en zij zeiden dat ik op mijn gezicht dan factor 50 moet smeren, dus dat heb ik toch maar aangeschaft En iedere keer niet langer dan een half uurtje....
Ja voorkomen is beter dan genezen he? En zo'n masker is volgens mij ook niet echt fijn.... En ik mag graag ff in de zon zitten hoor 8)
nee, lijkt mij ook niet zprettig. Ik begreep laatst van een zwangere collega dat het masker vaak na je zwangerschap weer weg gaat, maar dat het dan elk jaar in de zomer weer terug kan komen.
Nee ziet er niet uit. En je hebt ook nog eens kans dat het niet voor 100% weg gaat na de zwangerschap. Zo ik ga nu echt even mijn kleding kast uitzoeken....veel dingen passen niet meer....meeste blousjes krijg ik niet meer dicht....echt niet leuk meer....had gister shirtje aan en mijn haantje zei...doe uit doe uit....dat is geen gezicht....
@ yojo, komt dat dan al van de zwangershap dat je kleren niet meer zo goed passen? Ik heb het alleen bij mijn broeken, die zitten momenteel een beetje strak