[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Denk t....want twee/drie weken terug ging t nog wel.....
    T zijn vooral mijn (.)(.) maar mijn broeken zitten aan t eind van de dag ook echt niet prettig meer...

2. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    das al snel dan. Bij mij valt het wel mee, alhoewel ik wel een buikje begin te krijgen. Zal wel van mijn darmen zijn denk ik.

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen kippies! :D

Heb niet alles teruggelezen hoor, want zelfs met dit mooie weer kakelen jullie wat af hoor! :)

Vanmiddag gaan m'n haantje, ons kuikentje en ikke naar de kermis en even kijken wat er te doen is in de haven. Komen allemaal optredens enzo, misschien dat we nog even naar Chipz gaan ofzo. Gister hebben we lekker gefietst en even bij de beide moeders langs geweest voor mamadag. En we zijn nog in het hertenkampje hier geweest, kon Jamie lekker de eendjes brood voeren, hihi! Zo'n leuk gezicht!

Zo, ga weer lekker van het mooie weer genieten! Denk dat ik vanavond nog wel even kom spieken! Fijne, zonnige dag lieve kippies! ;)

Dikke tok!
    Xx

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    FIJNE DAG QUEENIE!

5. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    fijne dag queenie!

Ik ga ook even lekker de douche in, en dan een eindje wandelen met haantje lief!

tok later!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Thanx! ;)

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Kippies ik ga ook aankleden en dan naar buiten.
    Fijne dag allemaal en tot een volgende tok....

Knuf Liena

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veel plezier iedereen!

Ik heb mijn kast opgeruimd en ga nu lekker douchen!

Fijne dag!

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen kipjes,

Riddle ik hoop dat het goed blijft gaan, anders wel even de vk bellen..

Mupkuh; ik denk dat je gelijk krijgt idd. Gister veel bloed verloren, maar nu weer weinig momenteel. Alleen hoor ik nog niet ongi te zijn. en heb dan ineens een syclus van 26 dagen? Mijn borsten doen ook ineens minder pijn.

Ik ga morgen de ha bellen en dan moet ik maar even zien wat hij ervan zegt. Misschien wel een vmk. Ik had gister nog steeds 2 streepjes bij ovu test, dus denk dat er iets mis is gegaan.

Op naar de volgende ronde denk ik....

Pooh; hoe is het met jullie hondje?

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Mink, het zit jouw ook niet mee he?

Ik hoor de laatste tijd niet alleen gelukkige mailtjes maar ook mailtjes van mk en zwangerschappen waar het helemaal niet goed bij gaat. Dat is niet leuk voor die personen zeg! Ik hoop voor hun dat ze snel heel gelukkig mogen worden met een gezonde zwangerschap!

Met mij gaat het goed alleen aardige steken in mijn lies en rugklachten.
    Nog maar een dag of 7 á 8 en dan weten we het. Mijn 1ste NOGgad is over 8 dagen.
    Ben héél benieuwd. Zelf heb ik het idee dat mijn lichaam aan het veranderen is maar tja dat kan ik me natuurlijk ook inbeelden he?!
    Maar ik ga zeker testen zo gauw als mijn 1ste NODdag ongivrij is!
    Dat is op maandag de 19de. Dan zou ik een cyclus van 29 dagen hebben.
    Mijn temp blijft hoog dus wat ik ervan moet denken weet ik niet. Mijn (.)(.) zijn wel wat aan het groeien heb ik het idee maar ook dat weet ik niet zeker.
    Slaap slecht en ben iedere morgen vroeg wakker!

Liefs Miranda

P.S. ik ga lekker even in de zon liggen in mijn bikini. Dat deed ik gisteren ook en dan verkleur ik aardig hoor. Bij mijn schouders, armen, buik en (.)(.) verkleur ik het hardst en bij mijn voeten!

Ik ga nu....

xxx

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Nou bloedverlies blijft aanhouden tis vandaag grotendeels rose afscheiding aan mijn toiletpapiertje maar ja het is er dus nog wel steeds...vanochtend de vk gebeld, zij zat momenteel bij een bevalling maar ze zei wel dat het idd kan duiden op een miskraam maar dat dat niet noodzakelijk zo hoeft te zijn, zodra ze klaar was zou ze me terug bellen voor een extra echo, die krijg ik dan morgen of uiterlijk overmorgen om dus te kijken of alles wel goed gaat...... :( ...ben behoorlijk nerveus

Hopelijk gaat bij iedereen alles ok!

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey ridlle ik hoop dat het nog steeds goed zit bij jou. Ik ga echt veren en duimen...

Hier nog steeds bruin verlies, is geen rood meer, ook geen krampen meer. Wel ben ik erg moe steeds :(

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hey meiden, heb nog niet alles bij gelezen maar zag wel dat mup ongi is geworden balen meid!

Heb het idd erg druk gehad, nachtdiensten vallen zwaar deze keer, pff. En natuurlijk druk met de pup haha, maar wel erg leuk!

Ze heet Chelsey! Het is echt een schatje!

We gaan zo bij me ouders eten, de hele familie komt, en vannacht nog een laatste nachtje werken.

Kom morgen middag wel weer ff tokken.

Hoop dat het met iedereen goed gaat!

xxx

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo meiden,
    pooh: leuke naam!

heeft iedereen een leuke dag gehad vandaag? Wij zijn een dagje naar zandvoort geweest met vrienden, naar de pinksterraces. Had mijn haantje een tijdje geleden beloofd mee te gaan als het mooi weer zou zijn. nou en dat was het :) maar was wel heel gezellig. lekker door de duinen gelopen en beetje naar langsscheurende auto's gekeken. Ben nu helemaal kapot, echt verschrikkelijk moe. maar weer op tijd gaan slapen. Had vanacht ook echt beroerd geslapen.ben volgens mij wel 6 keer naar de wc geweest.

lieve kippies waar het even niet zo lekker gaat, of die in spanning zitten: denk aan jullie..
    Verder voor alle kippies een dikke knuffel.

XXX

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal,

hier gaat het ook wel redelijk goed. Vanmiddag nét voor het eten moest ik naar de wc en dacht dat het van boven en onder tegelijk eruit kwam. Maar denk dat het van 't bbq komt of van 't warme weer! hihihihi miss zenuwachtig.
    maar mijn haantje zegt datik aan 't uitdijen ben!
    hihihi hoe zou dat nu toch komen?
    Ik weet nog van niks.

We zullen zien, ik houd de spanning er nog wel ff in. Denk dat het raak is maar zeker weten doe ik het dus niet!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Spannend Miranda!...maar niet te lang wachten met testen dan :D

Ik moet woensdag om 12 uur dus bij de vk langskomen voor de extra echo....pfff had echt gehoopt morgen al want wordt hier gek van maar oke nog een dagje langer wachten dan...ik hou jullie op de hoogte..

x

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Riddle meissie, ik zet mijn veermodus voor jouw op volle toeren. Dat er niks mag mankeren aan jouw zwangerschap!
    Dat zou op z'n minst zacht uitgedrukt, zwaar klote zijn zo net voor je trouwen.

@Pooh, een hele mooie naam voor een knappe pup!
    Ik heb zo mijn vermoeden (maar dat kan ik dus niet garanderen he) dat jij een positest in juni krijgt. Precies zoals de pendel het zegt.
    Ik heb namelijk een sterk vermoeden dat het raak is deze maand, maar goed mijn gevoel kan het dus ook goed fout hebben he!
    Meestal heeft mijn intuitie gelijk. Dus zet ook jullie veermodus maar eens aan voor mij en schuif alvast maar een EIND op op die roze wolk. hahahaha *zegt ze heel vaststellend, zonder enige twijfel*
    Maar in mijn achterhoofd houdt ik nog steeds een klein beetje vast dat de kans op die ongi ook nog aanwezig is, alleen niet zo als die andere maanden. Héél raar gevoel is dat!

xxx

18. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    hee kippies,

@ pooh, wat een leuke naam!
    @ rid, nog even een dagje langer volhouden dus tot je zekerheid krijgt. mijn veermodus staat op full power!
    @ miranda, Ik hoop voor je dat je gevoel goed is! Ook voor jou wordt geveerd!

Voor alle andere kippies, een kippeknuffel.

wij hebben lekker de hele middag in het zonnetje gezeten bij het afstudeerfeest van mijn nichtje.
    Ik merk wel dat ik een (te) druk weekend heb gehad, en dat ik nu toch wel heel moe ben.
    MOrgen weer aan het werk na dikke 2 weken vakantie. Ik zal dus ook minder komen tokken door de weeks.

Voor iedereen nog een fijne avond. Dit kippie gaat op stok!

tok tok

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @sillybilly, trusten meid en rust goed uit.

Deze kip is ook moe en gaat zometeen lekker bankhangen.

xxx

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks meiden :oops:

Deel Deze Pagina