[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meiden

hoe is het hier?
    Riddle ik hoop dat alles goed bij je blijft gaan. ik veer ook voor je.

Ik voel me nu weer wat beter ik ben veel misselijk en duizelig. Ik kan snachts niet meer op mijn buik liggen mijn borsten doen zo zeer. maar het is voor een goed doel.

fijne avond meisjes

kus maria

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve kippetjes,

Helaas niet veel tijd om bij te lezen..

Rid, wat een onzekerheid! Ik hoop dat alles goed is! Succes meis, ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt! Hou je ons op de hoogte? Dikke kippenknuffel

Mup, wat jammer van je ongi! :( Nieuwe ronde, nieuwe kans!

Miran; Spannend meid! Ik veer voor je!

Hier nog steeds geen ongi en mijn zw-test vrijdag was nega! Dacht ik ook wel hoor! Maargoed, we wachten nog af!

Lieve kippetjes, ik spreek jullie morgen!

Dikke kus

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @linnie, jammer meid. Maar geen bloed geeft moed toch?
    ben benieuwd wat de gyn hier allemaal van zegt.

@riddle, meissie houdt ons op de hoogte, ik leef helemaal met je mee nu.

@maria, ja het is zeker voor een goed doel maar het moet niet ten koste gaan van je nachtrust he hahaha

Iedereen die ik vergeten ben een dikke kipknuf van mij en succes allemaal. Mijn veermodus staat voor iedereen die het nodig heeft op volle toeren inclusief voor mijn eigen hahahaha

Hier gaat verders alles lekker. ben moe nu dus duik lekker mijn bedje in. Tok morgenvroeg wel weer
    doei kakelkippies

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Pooh, Wat ontzettend leuk dat jullie de pup hebben, en nu lekker genieten. De naam vind ik ook echt super. Geef hem maar een dikke knuffel van mij ;) .

@ Riddle, wat vervelend dat je nu nog een dag langer in spanning moet zitten. Ik blijf voor je veren meis, dat alles toch goed mag gaan. Want net zoals miranda leef ook ik erg met je mee. Een dikke knuffel vor jou.........

@ Maria, vervelend dat je zo misselijk bent. Ik herken het helemaal hoor en het is geen pretje. En idd het is voor het goede doel, maar als je dan zo beroerd bent dan is het lastig om dat voor ogen te houden he?
    Wat doe jij tegen de misselijkheid?
    Wel grappig dat we in hetzelfde team zijn ingedeeld.

@ Juffie, een druk weekend gehad dus. Wel een beetje kunnen genieten van het dagje uit, ondanks je slechte nachtrust? Dus jij moet er 's nachts ook zo vaak uit te plasse ;) ? Dan zal ik de komende nacht eens aan je denken want ook ik ben er 's nachts regelmatig te vinden :) .

@ Miranda, spannend allemaal zeg, ook voor jou draait het veermodus nog meis. Hoop zo dat je gevoel juist is. Ik schuif in ieder geval alvast mijn kippekont alvast wat op, maar er is hier nog genoeg plek hoor ;) .

@ Sillybilly, vandaag dus weer aan het werk? Suc6 meis het is nog 8 weken en dan kun je echt een beetje bijkomen. En vandaag begin jij ook met moeders voor moeders toch? Join the club :) .

@ Linnie, jammer dat de test neg. was. Hoop dat de gynecoloog straks wat voo je kan betekenen. Want ik wil zo graag iedereen hier op de roze wolk ;) .

Alle kippies vandaag een heel fijne dag, kippies die ik niet genoemd heb ik ben jullie niet vergeten hoor....
    Voor een ieder een dikke kippeknuf.........

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal,

mag ook weer aan het werk na de vakantie. moet nog wel even zin maken. vooral omdat ik zo moe ben..volgens mij ben ik er vanacht wel weer 5keer uitgeweest om te plassen en was alom 6 uur wakker :( hoor meer kippies erover dus het zal er wel bij horen :)
    linnie: balen van je negatieve test en van je dus weer lange cyclus :cry:
    maria: het is inderdaad allemaal voor een goed doel!
    silly: ook weer succes na twee heerlijke weekjes vakantie!
    Rid: gelukkig mag je morgen al voor een echo. hoop dat het allemaal meevalt!
    verder iedereen een fijne dag en werkze!

Tot vanmiddag

XXX

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Juffie, leuke banner ;)

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen liena, jij heb ook een errug leuke banner ;)

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja deze is echt weer heel anders dan die van hiervoor. Ongelovelijk dat dat zo snel gaat........
    Dus jij moet vandaag ook weer aan het werk? Hoop voor je dat het allemaal een beetje wil lukken en je niet te moe bent. Suc6 vandaag.

9. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    goede morgen kippies,

Ik was met de wekker eigenlijk goed wakker, maar ben nu al weer klaar om terug mijn bedje in te gaan....
    Even zin maken nu. Als ik straks mijn kindjes weer zie, dan krijg ik vanzelf weer zin om te werken :D

Ik tok jullie misschien vanavond nog even!

tok tok
    silly

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Ik moet er aan wennen dat de kinders allemaal weer naar school moeten hahaha
    de oudste ligt nog prinsheerlijk te slapen. Met de middelste kan ik weer eens naar de dokter het kan ook niet anders natuurlijk. En de jongste mag ook lekker naar school.
    Ik mag vanavond werken om 5 uur beginnen tot 9 uur.

Ik was gisteren toch even misselijk. Ik zat op de wc en was al naar een emmer aan het zoeken.... pfffft gelukkig nét niet nodig gehad. Maar daarna heb ik ook niks meer gegeten. Mijn haantje zegt ook dat ik aan het uitdijen ben dus dat beloofd nog wat mocht ik zwanger zijn.

Liefs Miranda
    ooow mijn temp was ietsofwat gezakt van 37.2 terug naar 37.0 maar hij is sinds mijn eisprong niet lager gekomen dan de 37.0.
    Spannend hoor!

xxx

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Riedel ik veer voor je!

Linnie toch ongi geworden?

Ik heb vandaag nog een dagje vrij.
    Vanavond op kraamvisite bij een collega en daarna nog even naar mijn beste vriendin. Ook haar even het goede nieuws vertellen.

Dikke kus en tot later!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morgen meiden! Moet nog effe bijlezen! Tok jullie zo weer :D

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen,
    Ik moet nog even bijlezen maar had al even iets opgevangen.....

Riddle....ik veer heeeeel hard voor je meid!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedeltje, wat vervelend voor je meis al die onzekerheid de hele tijd! Gelukkig kun je morgen al bij de vk terecht! Ik hoop/veer dat alles goed is maar snap dat de schrik er goed in zit zeg! Sterkte meis!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Linnie....zag aan je banner dat je toch ongie bent geworden?

Miranda, wanneer ga je testen?

Verder nog kippies in spanning?

Riddle gesignaleerd? Hoe gaat het vandaag me je? Hou je rustig! Ik hoop dat alles toch gewoon goed is! Mijn moeder heeft ook heel lang bloed verloren toen ze zwanger was van mij maar er was toen niets aan de hand. Ik ga heel hard veren dat het bij jou ook gewoon allemaal goed is!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

@Miranda...spannend hoor voor je!..wanneer ga je testen?

@Linnie...jammer meissie van je test..maar hoop idd dat de gyn wat ziet/doet of kan vertellen waar je wat aan hebt...

Hier gaat het nog steeds hetzelfde...nog steeds rosige/bloedige afscheiding en af en aan soort van ongi. krampjes....ze zei wel dat die heviger worden en ook het bloeden als het een mk is maar ja daar kan van de eerste lichte bloedverlies tot de mk zelf wel dagen tot weken tussen zitten dus daar kan ik helaas niks mee...wordt echt afwachten tot morgen...

Ieder geval bedankt meiden voor jullie lieve woorden!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    lin, zie aan je banner dat je ongi bent Balen meid, hoop dat je wat wijzer wordt bij de gyn.

Rid, succes bij de vk, ik denk aan je.

Miran, klinkt goed allemaal veer ook voor jou!

Alle kippies die ik vergeten ben te noemen, denk wel aan jullie!

Nachtdiensten zitten erop, nu 13 dagen vrij. Nog een beetje aan me scriptie sleutelen en verder helemaal niks doen. Oh en de pup opvoeden natuurlijk haha

Met Chelsey gaat het heel goed, ze voelde zich al meteen helemaal thuis en heeft haar plekje gevonden. Zinderlijk maken is een druk gedoe maar gaat erg goed.

Nog steeds ongi hier.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Riedel! Ik vind het echt supervervelend voor je! Je zit eigenlijk al vanaf het begin in onzekerheid! Hopelijk weet je morgen meer, dit lijkt me niks!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Deli zo zat ik dus ook al...heb steeds het gevoel gehad dat er iets niet klopte en nu dit...hoop dat ik het hartstikke fout heb natuurlijk :D

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    rid, idd die onzekerheid is helemaal niks. veermodus staat op volle toeren te draaien voor jou!

Deel Deze Pagina