@ Pooh, leuk dat je zo kan genieten van de pup! Leuke naam! @ Riedel, ik hoop ook dat je het fout hebt natuurlijk!
@Pooh ; veeeel belonen als ze buiten een plasje of poepje doet , met belonen kan je ze alles veel sneller aanleren .
En nou lees ik net ook nog eens dat de bussen staken donderdag...lekker handig..ik werk in the middle of nowhere
Hey Riddle; het zit je ook niet mee zeg! Pooh; wat fijn dat de pup zich op haar gemak voelt en idd een mooie naam. Ik ben net bij de dokter geweest en wordt weer doorverwezen naar het ziekenhuis... Volgende week woensdag moet ik heen. Hij wil dat ze me verder gaan onderzoeken, omdat we ook graag zwanger willen worden. Ik heb veel last van ontlasting en bruine drap. Mijn borsten zijn weer gevoelig en groter... maar ik ga er niet meer vanuit dat ik zwanger ben, na deze shit.... dus...
@ Riedeltje, dat wordt dus verplicht vrij nemen?! @ Mink, fijn dat je wordt doorverwezen! Hopelijk heb jij ook snel wat duidelijkheid meis!
Tja Deli geen idee...donderdag zou mijn eerste werkdag zijn dus komt niet echt heel fijn uit..moet maar eens even zien allemaal...eerst morgen maar eens afwachten en dan bekijken hoe en wat... Jeetje Mink...wat een gedoe zeg...wordt je dan doorverwezen naar de gyn?
Ja ik moet dan weer naar de gyn. De ha wil dat ze verder gaan onderzoeken, ook omdat we graag zwanger willen worden. Hij geeft aan dat we dan misschien al eerder de mmm in gaan, als er iets niet goed zit. Gelukkig heb ik zo'n goede HA. Natuurlijk hopen we dat de mmm niet nodig is, maar hij laat ons in iedergeval niet wachten
@ Mink, ik hoop ook zeker dat die mmm jullie bespaart mag blijven maar het is wel heel fijn dat je niet zo lang in onzekerheid hoeft te zitten en meteen doorgestuurd wordt!
Hey Deli; ja daar ben ik ook wel blij mee. Ik merk wel dat ik me wat ongerust maak. Mijn moeder was ook 27 toen alles eruit moest, dus ik hoop niet dat dat bij mij gaat gebeuren Maar goed ik blijf wel positief denken. Hoe gaat het verder met jou? kun je nog een beetje tegen de warmte of heb je alweer olifanten voeten
mink, fijn dat je wordt door gestuurd. hoop dat je snel wat meer weet! rid, dat is balen. zeker op je eerste werkdag. maar jij kunt er niks aan doen hé!
toen ik thuis kwam uit me nachtdienst is me haantje weg gegaan. hij moest z'n vader ff helpen ergens mee en daarna ging hij z'n motor halen, komt dus pas vanmiddah terug. Lag ik net een uurtje te slapen op de bank, pup in de bench te slapen, piept ze me wakker, madam moest plassen. zijn ff naar buiten geweest en nu ligt ze weer te slapen. wordt een vermoeiende dag zo zonder slapen... Je moet er wat voor over hebben hé...
Hallo lieve kippetjes! Moet nog even bij gaan lezen, maar heb weinig tijd vandaag.. Ik ben nog niet ongi geworden hoor, mijn banner gaat er gewoon automatisch vanuit Hoe is het jullie? Dikke kus
@ Mink, dan is het te hopen dat je inderdaad niet op je moeder lijkt! Maar dat zal toch niet?! Had de ha je dan niet al veel eerder moeten verwijzen of onderzoeken? Met mij gaat het prima, heb gelukkig al een paar dagen geen olifantenvoetjes meer kan het wel aardig uit houden in de warmte, ga alleen niet in de zon. Het koelt 's avonds ook nog goed af dus dat is wel prettig met slapen! Al is slapen wel wat lastig aan het worden als ik op mijn zij lig dan voelt dat niet altijd prettig. Maar wel weer leuk om je baby de andere kant op te voelen gaan als je op een bepaalde zij gaat liggen... Hopelijk ervaar jij en iedereen snel wat ik bedoel! @ Pooh, dat wordt inderdaad lastig slapen! Ik zou zeggen, hond uitlaten en direct het bedje in, dan rust je toch een beetje! @ Linnie, fijn dat je er bent! Hopelijk test je snel positief! Heb je nog geen last van kwaaltjes?
Haha! Inderdaad, dat roep ik ook altijd heel hard! Maar ik geloof niet dat het bij mij het geval is, want ik denk niet dat ik een eisprong heb! Maargoed, we houden gewoon hoop! En het is ook niet heel erg, want 2 juni mag ik al naar de gyn, het gaat toch best hard de tijd! Dus al met al; Linniekip = blij! Maar jullie hebben aardig zitten tokken, dus ga ff bijlezen!
Ja linnie 2 juni is het zo. Dan ga jij naar de gyn en ik naar de vk. Mijn zus had ook geen eisprong van haarzelf. Die is met Clomid allebei de keren de eerste ronde zwanger geraakt Linnie.....
Els van Aalst (Di Mei 13, 2008 11:37 am) -------------------------------------------------------------------------------- Ik heb rond dag 17 of eerder een eisrpong gehad (had de gynaecoloog gezien)maar ik ben nu nog niet ongesteld dag32 mijn vorige menstruatie was op dag 32 en dag 30! Heb hiervoor in februari een miskraam gehad!Ben nu even de kluts kwijt. Test was negatief!Rond dag 19 heb ik bloedverlies gehad maar volgens de gynaecoloog kon dit niet mijnmnestruatie zijn(was ook weinig)!Wie heeft dit ook eens hehad en zou ik dan toch zwanger ziijn maar te vroeg zijn met testen?Wordt gek van al dat wachten Edit Moderator: verkeerde knop gebruikt, bericht gekopierd en hier geplaatst.