Ik hoop dat de gyn me wat meer kan vertellen! Mink; wanneer ga jij naar het ziekenhuis? Hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid! Rid; Ik hoop dat alles goed is morgen, ik veer voor jou! [/i]
Dames, wat is het rustig?! Hebben jullie nog wat leuks gedaan afg. weekend? Gaan jullie nog op vakantie? Ik zit wel een beetje te kijken bij vakanties maar wij gaan helemaal niet hahahaha... Is gewoon leuk om te kijken!
Ja is zeker leuk om naar te kijken Deli! Hoe is het in je huis? Wij hebben van t weekend de ouders en broer/zus verteld dat we een kindje krijgen. Helemaal super! Vanmorgen al naar de stad geweest en dadelijk even lekker in de tuin liggen. Vanavond op kraamvisite bij een collega. Ook gezellig!
Wij gaan 8 september pas weer op vakantie....en dan gewoon hier in Holland. Weer even lekker centerparcs met de hond!
Potjandriedubbels, Ik word telkens uit mijn computer gegooid! Zit nu ff achter een andere compu! Ik heb heerlijk in de zon gelegen dit weekend! Heb echt mijn best gedaan om een mooi kleurtje te krijgen en het is gelukt! Hoe was jullie weekend?
Hey Yootje, leuk om te vertellen he! Fijn dat mensen het nu weten kunje er lekker over kletsen! In huis is het een zooitje nog steeds, morgenavond is de loodgieter klaar en dan komt mijn zwager de keuken plaatsen maar dat zal allemaal nog wel even duren... Ach ja... Nog even doorbijten! Wij gaan niet op vakantie maar als ik dat zo zie allemaal dan krijg ik wel de kriebels Maar ja, volgend jaar weer!
Nee, ben gelukkig niet verbrand dit weekend! Hoezeeee! Het is echt een wonder Voor Linnie waarschijnlijk in oktober pas vakantie! Haantje gaat in de zomer met zijn opleiding beginnen en kan pas in oktober vakantie opnemen.. Maar misschien kunnen we dan wel lekker een week ertussenuit! En Deli, jij krijgt natuurlijk wel een leuk zomers cadeautje!
Ja idd Deli...ff volhouden die verbouwing. Bij ons is het nu eindelijk achter de rug. Wij hebben onze serre verbouwd. Ook geen pretje. En ja volgend jaar met z'n drietjes op vakantie! Maar heerlijk om het te vertellen. Nu kan ik er gewoon over praten met de meeste mensen. Op het werk wil ik het nog even niet zeggen. Vandaag een positiebroek gekocht. Mijn broeken zitten in de loop van de dag echt niet lekker meer. Zit nu ook met mijn knoop open.....was t maar 31 mei dan wist ik meer. Want begin steeds meer te denken dat ik verder ben.....
@ Linnie, klinkt goed lekker in de zon liggen bakken dus! Heerlijk! Ik denk dat dit mijn eerste zomer gaat worden als bleek kippetje maar ja, je moet er wat voor over hebben he! In okt. is toch ook lekker meis, effe er tussen uit! Lekker hoor! Mijn haantje heeft in aug. 2 weken als de kraamzorg weg is en voor de rest van het jaar geen vakantie meer. Hij neemt als ik weer moet werken elke week een dag op zodat hij thuis kan zijn. @ Yootje, het kan ineens hard gaan met je buikje he! Ik was die eerste weken ook heel erg opgezet, het viel meteen op! Maar als je iets verder bent zou dat niet zoveel moeten schelen, het vruchtje is nog niet zo groot. Volgens mij zijn het nu puur je darmen die opspelen! Maar wel lekker dat je er nu over kan praten! Ons weekend was wel lekker, zaterdag wezen barbeknoeien en zondag de moeders bezocht, kreeg zelf ook nog een cadeautje van mijn haan!Gister even naar Prenatal geweest en mjin haan was nog druk in de keuken en ik met de was, sjonge jonge! Wat kunnen 2 mensen voor een hoop was zorgen zeg
Ja das ook weer waar Deli....we zullen zien de 31e. Rommelen je darmen ook meer door je zwangerschap? De mijne de laatste dagen tenminste wel.
Ja door de hormonen kunnen ze flink opspelen! De eerste weekjes kon ik de hele dag wel scheetjes laten bijv. En mijn buik was mega opgezet en ik kon ook moeilijk naar het toilet! Verder gaat het allemaal een beetje plaats maken voor je groeiende baarmoeder! Ik weet wel dat ik eerst heel opgezet was en toen werd het een tijdje wat minder en toen ging mijn buik echt groeien!
Ja lucht heb ik genoeg...haha en t naar de wc gaan gaat ook minder idd. En 's nachts word ik wakker om te plassen en als ik dan opsta dan doen mijn (.)(.) pijn.....pfff echt niet leuk meer...maar ja tis voor een goed doel he!
Inderdaad Yootje, het hoort er allemaal bij! Ik heb sinds een paar dagen ook weer wat nieuws?! Als ik snachts op mijn zij ligt gaat de (.) waar ik op lig lekken gelukkig maar 1 druppie maar het blijft vreemd
Hmmm ja dat dat kon wist ik maar dat dat zo vroeg al was wist ik weer niet....als t meer wordt anders maar van die inlegdingen halen?
Ja, ik moet er maar even opletten?! Gelukkig is het alleen als ik er op lig en valt het wel mee, mijn collega zat gewoon op d'r werk met ineens van die natte kringen op haar shirt
Pfff das nie zo fijn. Mijn collega had dat ook na haar bevalling. Zij gaf haar zoontje nog borstvoeding en reageerde als ze een andere baby hoorde huilen.....