Gelijk heb je! Zou ik ook wel willen Ik moet nog 7 weken fulltime werken....... Pfffff.... Slaap lekker!
Wat een rust hier zeg! *gaap* Ik zit constant te denken aan die uitslag van mijn bloed.. Als ik geen eisprong heb, hoe kom ik dan in godsnaam aan die verdomde pijn in mijn boobs?! Ik snap mijn lichaam niet hoor! Trouwens, mijn compu doet het nog steeds niet! Ik kan net zo goed naar huis gaan! Pffff! Wat een dag! Zo, ik moest ff klagen hoor! Ben nu weer blij
Hey Linnie, ik had je topic gezien over die waarde, heb nog gegoogled maar kan ook niet echt wat vinden om je te helpen! Wel vervelend he! Ik zou ook klagen als ik jou was! Nog even dan is het juni en mag je naar de gyn, waarschijnlijk kan die je een hele hoop uitleggen! Ik wil ook naar huis, heb zere liezen en (.)(.) en ben moe bleh! Heb net eens zitten kijken naar mijn verlof uren en ik heb nog iets van 18 dagen. Denk dat ik die maar grotendeels voor mijn verlof nog ga opmaken als het kan, lekker 4 dagen werken ipv 5 oid... Morgen maar eens babbelen met mijn teamleider! Waarom ga jij niet naar huis dan als je zonder pc zit?
Tja, hij doet het telkens weer even twee minuten en dan plopt ie er weer uit! Dus in die twee minuten probeer ik al mijn werk te stoppen, maar handig is het niet! Ik ga ook lekker op tijd naar huisie toe! Moet ook nog wat overuurtjes inhalen Maar inderdaad, word er zo moedeloos van! Zelf denk ik dat ik rond koninginnedag een eisprong heb gevoeld, maar daar durf ik nu niet meer op te hopen.. Vandaar mijn vraag!
hahah lin ik ken het gevoel. Onverklaarbare dingen gebeuren en niet weten waar het vandaan komt. Ik ga 21 mei naar de gyn.. zal wel weer inwendig onderzoek worden.. Maar de ha wil dat er meer onderzoeken komen, dus ik zie het wel. Mijn boobs zijn ook groter en blauwe adertjes over mijn tepel? maar ja snap er ook niks meer van.. Lin het gaat helemaal goed komen met ons, dus dikke knuffel
Same here Mink! En natuurlijk gaat het met ons ook goedkomen, maar wat kan wachten soms lang duren he?! Ik hoop dat je 21 mei wat meer weet, dat is gelukkig al bijna zeg! En Deli, ik zou het ook gaan overleggen hoor! HEERLIJK, 4 dagen werken! Ik teken ervoor! (zelfs als ik niet zwanger ben) Ik ga zo heel ff buiten staan, ff een frisse neus halen! BRB
Hey Kippies! Dit kippie is weer boven water. Doet je toch wel goed even een dutje tussendoor. Zolang als t kan geef ik er graag aan toe. Dan kan ik ;s avonds net iets langer door. Linnie ga toch naar huis als je computer het niet doet! Deli ik zou ook kijken als ik jou was om wat uren op te nemen. Al was t maar een halve dag per week. Scheelt toch net weer. Nu ga ik even stofzuigen. Tok jullie later!
Ja natuurlijk komt het met jullie ook goed dames! Alleen dat vervelende wachten he! BAH! Hopelijk weten jullie snel meer! Ik ga het gewoon overleggen of een week eerder verlof of 1 dag in de week vrij... Lekker! @ yootje, ik moet elke dag 100 km rijden voor mijn werk dus aan een halve dag heb ik dan niet zoveel... En jij moet zeker gaan rusten als je dat kan! Lekker toch!
ja wachten duurt lang, maar het is heelaas niet anders. Klinkt raar, maar had het wel verwacht. Eigenlijk is alles in mijn leven moeizaam geweest, dus tja dan verbaast je niks meer Uiteindelijk komt het ook wel goed, maar het geeft best wel wat stres. omdat je niet weet wat het is. Ja ik kan gelukkig snel heen, heb gewoon zelf naar het ziekenhuis gebeld. Maar dat komt ook omdat ik in het zh heb gelegen denk ik.... ik ga nog even shoppen, dus tot later kipjes
Pff Deli 100km.....das nie zo weinig...Ikke 25 enkel en dat vind ik eigenlijk al te veel.Maar idd dan heb je niks aan een halve dag. Mink hoop dat alles goed komt! Zal vast wel maar wil toch even laten weten dat ik aan je denk! Linnie ook aan jou natuurlijk!
Zo chickens, ik ga zo al lekker naar huisie toe! Moet even naar de dokter voor controle na mijn pijnaanval! Maar volgens mij zit het wel goed Daarna nog even sporten, want dat is er vorige week niet meer van gekomen! Hoewel het eigenlijk te warm is voor sporten wil ik toch wel gaan, even een bikini-figuurtje kweken En dan is het alweer woensdag! HEERLIJK!
Linnie fijne middag! Ik ga aan t eten beginnen want moet om zes uur alweer weg. Fijne avond en tok jullie morgen! PS KIPPIES hoe was t werken weer bevallen?
Had echt een maandaggevoel vandaag en dat is mooi want morgen is het alweer woensdag! HEERLIJK! Vanochtend had ik het wel slecht toen ik uit bedje kwam, mijn haantje was lekker vrij en lag nog lekker te snurken! Hoe was jouw dag?
hey kippies, zo dat viel wel weer een beetje tegen zeg de hele dag werken. ben moe en moet vanavond ook nog vergaderen mijn dag begon trouwens al vervelend, er ging een moeder, terwijl alle kinderen en nog een aantal ouders al in de klas waren, helemaal uit d'r plaat. Kan echt niets goed doen bij d'r.. pfff lekker begin van de dag.. nou ja met de kids ging het wel lekker dus op zich wel fijn gewerkt... maarja die ouders he linnie: 2 juni schiet inderdaad al op. die lange cyclussen zijn zo irritant. Hoop dat je 2 juni meer duidelijkheid krijgt of gewoon al zwanger bent natuurlijk.. deli: groot gelijk. een beetje uitgerust je verlof ingaan is ook wel prettig en dan kun je het nu ook nog wat beter volhouden. Gewoon overleggen! Begin wat meer misselijk te worden. niet dat ik moet spugen ofzo maar gewoon een naar gevoel in mijn maag. ook na ik wat gegeten heb.. nou ja heb het er graag voor over hoor XXX
Heey lieve kippies! Alles goed met jullie? Zo zeg, werken met dit mooie weer valt niet mee! Kon de klok vanmiddag wel wegkijken, zo langzaam ging het... Ach, nog 2 daagjes en dan heb ik weer weekend! @Riedel, ik veer voor je hoor dat alles maar goed gaat! Dikke knuff voor jou! @Linnie, voor jou veer ik ook hoor! Hoop dat je snel (op 2 juni) meer duidelijkheid krijgt! @Juffie, da's lekker zo'n moeder die zich niet in kan houden! Idd een 'goed' begin van je werkdag! Had vandaag een bahdag... hele dag pijnen in mijn buik. Lig nu languit op de bank lekker te niksen, wordt nu wel wat beter gelukkig. Ga nu verder House kijken, alleen heb ik deze volgens mij al een keer gezien.. Oja! Vandaag 28 weken! Fijne avond verder kippies! Tok snel! Xx
Hier een vermoeid kippetje... Net bij mijn beste vriendinnetje geweest en haar verteld dat ik zwanger ben. Helemaal geweldig vond ze het! Nu ga ik douchen en lekker slapen haantje komt niet thuis en ik moet om zes uur weer op.... Fijne avond nog en tot morgen!
Goedemorgen kippies, Ik vulde net mijn temp in en wat blijkt ik heb dag 13 een eisprong gehad, mijn eisprong is 2 dagen vervroegd. Nu zit ik dus op dag 11 met een hoge temp. Ik heb dag 2 na eisprong nog een dip gehad van 36.6 en verders zit ie constant boven de 37.0 en ik hoef nog maar 3 dagen te gaan. Ben héééééél benieuwd nu. Heb geen last van mijn boobs. Vind ze ietwat groter maar that's it. Wel heb ik last van opgezette buik en een zere onderrug. Geen aanstaltes voor een eventuele ongi. Ik zit echt te twijfelen of ik vandaag al test zal halen maar ik doe het toch maar niet want mijn hcg is elke keer nog heel licht geweest en dus zie je niet veel. Wat schiet ik er dan mee op? Gisteren op het werk kon ik mijn houding niet gevonden krijgen, m'n thee smaakte niet en was misselijk. Toen ik om half 10 thuis kwam zei ik tegen mijn haantje: ik ga naar bed ben kei moe. Die deed de lichten uit en ging lekker mee naar bed. Viel als een blok in slaap! Ik mot zo weer werken dus even kijken hoe 't gaat. Werk maar tot 12 uur. Heb trouwens al 2 dagen last van vermoeide benen herkent iemand dat? liefs miranda xxx Sorry, vergeet te vragen: gaat het nog ged met iedereen? Zwangere kippen: schuif maar vast op denk ik zo. Wachtende kippen: hoop dat ullie snel posi testen Ziekenhuis kippen: hoop dat jullie te horen krijgen wat jullie willen en dat is dat alles goed gaat. Alle kippen die ik vergeten ben: ik denk ook aan jullie!
goede morgen dames, was weer erg vroeg vanmorgen, kunnen we alvast wennen voor als we een kleintje hebben haha Ben een trots kippetje, Chelsey heeft de hele nacht doorgeslapen, gisteren om 23.00uur uit geweest en vanmorgen om 05.45uur pas weer wakker en weer buiten geweest. Als ze vanmiddag haar middag dutje gaat doen, doe ik ff mee. Hier is de ongi zo goed als weg, en een plus puntje... tijdens het klussen geen buikklachten meer Vandaag nog even aan me scriptie werken en verder helemaal niks moeten, heeerlijk!