[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

@ Riedel, hoelaat kun je vandaag terecht voor de echo? Hoe staat het er nu mee? Succes in ieder geval ik veer voor je meis!

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    rid, succes vandaag meid! veer veer veer

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Pooh, trots kippetje! Zo te horen gaat het hartstikke goed met de pup!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Riddle, succes vandaag meid!

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen Kippies,

Hoe gaat het met iedereen...?

@ Riddle meid heel veel suc6 vandaag. Hoe laat moet je er zijn? Ik veer heeeeel hard met de andere kippies mee. Hoe gaat het op het moment?

Kippies ik tok vanmiddag nog wel ff. Mijn schoonmoeder komt zo en die vind het maar niks dat ik steeds op internet zit :) . Maar daar laat ik me niet door afschrikken, alleen als ik weet dat ze komt zorg ik gewoon dat de pc uit is, krijg ik ook geen commentaar....

Tok laterzzzzz
    Dikke knuf Lienakip.

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ja, gaat erg goed moet ik zeggen. net even boodschappen gedaan toen ze lag te slapen. toen ik weer thuis kwam, kwam ze even gedag zeggen en daarna weer verder slapen. de kleine schat. :)

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat nu de pup er is ik niet meer zo erg bezig ben met zwanger worden :oops:
    De wens is nog net zo groot hoor om zwanger te willen worden maar het is niet meer zo'n druk.... Ik hou nog elke dag me temp bij en we klussen natuurlijk gewoon door en wat extra op de vruchtbare dagen. Maar het voelt nu wat meer ontspannen :rolleyes:
    Klinkt misschien allemaal een beetje raar maar ik ben er eigenlijk wel erg blij mee, voelt nu veel rustiger in me hoofd.

al iets van rid gehoord, hoe laat moet ze voor de echo?

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Klinkt helemaal niet raar Pooh, het is ook goed om er niet de hele tijd bij stil te staan, dat is alleen zo moeilijk dus dan is het goed dat je even wat anders aan je hoofd hebt! Lekker genieten van de pup, straks heb je hopelijk een ander pupje in je armen!

9. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen allemaal!
    @ rid: heel veel sterkte bij je echo en ik hoop dat er een andere reden dan een miskraam is voor je bloedverlies.

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Thanks voor al jullie lieve woorden...ik heb de afspraak om 12 uur, haantje is kwart over 11 thuis denk ik, zo even douchen want weet niet of het een inwendige of uitwendige echo wordt...nog steeds rose bloedverlies en vanochtend vrij veel weer en steeds soort van ongi. krampen nog steeds dus eigenlijk niet veel verandering...zeeeeeer nerveus nu :rolleyes:

11. judibi

judibi Bekend lid

ik kan me heel goed voorstellen dat je enorm nerveus bent nu :( ik zal voor je duimen en probeer positief te blijven meid. het hoeft niets te betekenen, maar ja...sterkte nogmaals

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Riddle, ik snap dat je erg nerveus bent nu. Wij wachten allemaal in spanning af. Ik hoop echt zo dat je een keer goed nieuws krijgt en van die onzekerheid af bent. VEER VEER VEER VEER VEER

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik ook meiden...ben het nu wel beetje zat om steeds heen en weer gegooid te worden tussen wel en niet....we zullen zien

Keep smiling :D ...pfff :(

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Gelukkig kan je haantje mee meis! Wat ontzettend vervelend allemaal, snap dat je helemaal verstrooid en nerveus bent! Het heeft ook nog niet echt meegezeten vanaf het begin al niet! Hopelijk weet je snel meer en mag het positief zijn!

Heel veel sterkte in ieder geval!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja mijn haantje kreeg in eerste instantie geen vrij maar hij had gezegd waarvoor hij vrij wou en heeft aangegeven dat ie toch ging of het nou mocht of niet hahah wel heel lief ja

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    rid, gelukkig gaan jullie samen. Hopelijk ben je snel van deze onzekerheid af en krijg je positief nieuws te horen straks. sterkte meid, we denken aan je!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja dat zou ik ook doen! Gelukkig maar dat hij zo is, als je alleen had moeten gaan was het helemaal niks geweest natuurlijk!

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    gelijk heeft ie, dan heeft de baas even pech. idd erg lief van hem.

19. maria04

maria04 Niet meer actief

hoi meiden

riddle ik wil je heel veel sterkte wensen.

vandaag ben ik lekker een dagje vrij. Ik ga zo nog even aan mijn huiswerk. Ik slaap de laatste nachten erg slech moet zo 3 keer op een nacht naar de wc.

fijne dag

liefs maria

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja daarom...nou net even mezelf afgespoeld en nu een uurtje wachten nog...heb nog nooit zoveel gezucht om de zenuwen de baas te blijven haha

Deel Deze Pagina