[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @riddle, meid het bezorgd me kippenvel. Vind het vreselijk voor jullie.
    Ik heb er geen andere woorden voor. Een dikke kipknuffel van mij om je een beetje te troosten hopelijk helpt het een beetje.

@pooh, weet je nog dat ik van de week zei dat ik een vermoeden heb dat jij in juni zwanger raakt?! Dat komt dus omdat jij nu meer met je hondje bezig bent.
    Daarom dacht ik dat zomaar.

Ik ga vrijdag denk ik test halen als ik mijn eigen nog kan inhoiuden want mijn 1e NODdag is a.s. zondag al!
    Heb nog geen tekens alleen mega rugpijn.

xxx

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Riedel, gaat je haantje morgen wel met je mee naar de gyn? Niet dat je daar alleen heen moet?!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    idd rid, dat moet je niet alleen doen.

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja ik probeer er ook niet te veel bij stil te staan, maar toch houdt ik het wel in mijn achterhoofd. Ik heb over 3 weken de eerste echo en vind het ook erg spannend.

@ Miranda, spannend op het wachtbankje he? En als je van het wachtbankje af komt en zwanger bent dan breekt de volgende spannende periode aan, want ik vind dit haast nog spannender dan het wachtbankje :oops: .

@ Pooh fijn dat je nu een beetje rust hebt in je hoofd. En ik blijf voor je veren dat het dan volgende maand raak zal zijn, nu je er minder mee bezig bent......... Is nog zo gek niet wat miranda schrijft ;)

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ja, ze zeggen het hé..... laten we het hopen ;)

voor jou komt het nu ook dicht bij meid. wanneer ga je testen?

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    liena, kan ik me wel wat bij vooestellen ja. het wachtbankje is al spannend maar dan op naar de eerste echo.... is idd ook erg spannend.

ook aan jullie, die voor de echo gaan binnenkort denk ik! veer veer veer

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Thanks Pooh, aan een kant is allemaal erg leuk en aan de andere kant zo spannend.
    Maar met je pup gaat alles naar wens? Mijn zusje heeft ook net 3 weken een pup en zegt steeds dat het net kleine kinderen zijn :) .

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    nou daar heeft je zus helemaal gelijk in.

ze slapen niet gelijk de hele nacht door, als ze dat wel doen worden ze heeeeel vroeg wakker. je bent continue aan het opletten/ze achter na lopen of ze niet moeten plassen etc. Ze corrigeren als ze op de bank willen/aan spullen bijten, in je voeten en schoenen etc. Het is een hele dagtaak...... :rolleyes:
    Maar het is voor het goede doel hé, je moet nu zo doen om te zorgen dat als ze groter zijn ze dan goed luisteren etc. ;)

Maar het is wel een schatje hoor en ze doet echt goed haar best met luisteren en zinderlijk worden. :D

En ze heeft vandaag voor het eerst geblaft.... nou ja echt blaffen kun je het niet noemen haha :)

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Riddle, dat was nou niet echt het nieuws waar iedereen op gehoopt had. Bah, vind het echt heel erg voor jullie. Heel veel sterkte! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal kapot van bent. Zit hier letterlijk en figuurlijk met kippenvel. Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis goed kunnen begeleiden. Er zal nu wel ineens veel op je af komen.
    Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel!

11. maria04

maria04 Niet meer actief

Riddle jij en je mannetje heel veel sterkte. jeetje meid ik vind het echt vreselijk voor je.

liefs maria

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks meiden voor jullie lieve woorden...

Ja haantje gaat morgen gelukkig mee en anders had mijn zus aangeboden om mee te gaan, die zat ook huilend aan de telefoon toen ze het net hoorde, ze had zich ook enorm verheugd...volgende keer ga ik het ieder geval pas vertellen als het zeker is het het goed gaat hoe moeilijk dat ook is

Haantje is beetje in zichzelf terug getrokken, hij is geen prater dus dat is wel moeilijk nu, voel me beetje alleen maar ja voor hem ook moeilijk.

Ieder bedankt iedereen voor zijn steun!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meis, ik hoop dat je er straks toch over kunt praten met je mannetje! Anders gewoon zoveel mogelijk van je af praten waar je kan hoor! Je moet het toch een plekje geven! Anders gebruik je ons maar als praatpaal!

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ook voor je haantje is het moeilijk, iedereen is anders en verwerkt het op z'n eigen manier. Toch hoop ik dat jullie er toch samen over kunnen praten.
    Kan me voorstellen dat je je nu zo voelt, dat je het een volgende keer pas verteld aan de mensen om je heen na de eerste echo. Maar aan de andere kant weten zij nu wel wat er speelt bij jou en kunnen ze je (jullie) steunen.
    Je moet het een plekje gaan geven en er over praten, desnoods doe je dat hier... We zijn er voor je! knuffel

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    riddle: wat naar zeg! inderdaad niet het nieuws wat we wilden horen.. Heel veel sterkte in iedergeval ook voor je haantje! Dikke knuf
    XXX

16. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    hee Riddle,
    Echt super balen joh. Ik wil jou en je haanjte veel sterkte wensen. En ook succes voor morgen bij de gyn.

liefs Silly

17. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Riddle dikke knuffel meid ! :cry:
    Ik heb dus zo grote tepels gekregen en al 2 nachten geen oog dicht gedaan van pijn in mijn liezen , ook geregeld steekjes in mijn borsten ..
    Ben eens benieuwd .. ;) Gisteren al een testje gedaan maar helaas negatief . Kan natuurlijk ook van het ontpillen zijn he ..

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Loeka, ik had precies hetzelfde toen ik zwanger bleek te zijn dus ik duim voor je! Van het ontpillen kun je van alles krijgen inderdaad maar het hoeft niet dus het kan alle kanten op!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kippies, ik ga afronden hier, ga zo richting huis... Iedereen een fijne avond gewenst en misschien tok vanavond. Ze gaan weer verder in de keuken dus best kans dat ik nog ff kom tokken!

Riedel, sterkte meid en je hebt mijn tel. als je van je af wilt praten kan dat altijd meis!

20. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Wanneer heb jij toen getest ? :D Ik bukte me net , en een felle steek in mijn borst , dat deed geen goed ! Vorige nacht had ik ook zo een stijf been en het trok me naar mijn bil ! Ik heb de ganse nacht liggen woelen en mijn wederhelft die snurkte hielp niet echt om toch de slaap te kunnen vatten .. :rolleyes: :)

Deel Deze Pagina