[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Loeka hoop dat al je klachten een goede reden hebben. Weet je trouwens wel zeker dat je cyclus klopt. Omdat dit je eerste ronde is kan het natuurlijk wat langer duren. hoop het natuurlijk niet voor je! :) Ik had voor mijn nod eigenlijk nergens last van. alleen bruine afscheiding die al een dag of 5 voor nod begon en doorging tot een dag of 5 na nod..
    veer voor je in iedergeval :)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb toen 1 dag voor mijn NOD getest Loeka maar dat wil niks zeggen! De een test heel vroeg al positief en de ander pas heel laat...

Ik was dus al wel een jaar van de pil af en had al een jaar een regelmatige cyclus dus het was niet de eerste ronde na de pil...

Maar ook dat is mogelijk meis, het is en blijft gewoon effe spannend :D ik ga nu echt naar huis, tot toks!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Loeka, zou mooi zijn je eerste ronde pos testen. hoop het voor je meid!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Sterkte lieve riedel!

5. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Thx allemaal ! Wat jullie zeggen is ook idd , het kan vanalles zijn , misschien mijn regels die aan het doorkomen zijn . We zullen het wel zien he ! ;)

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    pfff silly nu heb ik net zo de schrik gehad als jij laatst....heb ook last van m'n aambei.
    Das wel ff schrikken hoor.

Hoe is het hier verder met de kippetjes?

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Riedel; Jeetje meis, verschrikkelijk dit! Ik wil jou en je haantje heel veel sterkte wensen de komende periode... een dikke knuff van mij... Xx

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Lieve Riddle; ik vind het heel erg voor jullie en ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen voor de komende tijd...
    Dikke knuffel vanuit drenthe

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Lieve Rid,

Heb er geen woorden voor.. Wat verschrikkelijk voor jullie! :( Fijn dat je haantje met je meegaat, want dit moeten jullie ook samen verwerken.. Heel erg veel sterkte de komende tijd en ik denk aan jullie..
    Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en dat je snel weer in verwachting mag zijn van een nieuw wondertje!

Dikke kippenknuffel en je mag hier altijd je verhaal kwijt he?!

Succes, sterkte en een dikke kus van Linniekip

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @riedel, meid het is zoals de andere het al zeiden iedereen verwerkt het op zijn/haar manier. Jij weet dat wij hier altijd voor je zijn. je kan je verhaal aan ons kwijt, je kan sommige bellen die je maar wilt. Ik heb ook een luisterend oor eventueel en ik heb enig idee hoe je je voelt. Mijn zoontje was van een 2ling en die andere lag ook levensloos in de buik. Ik weet wat je nu door moet maken. Ik kan alleen maar tegen je zeggen: PRATEN HIEROVER HELPT ECHT! Ook al kan je vriend het niet, doe jij het dan wel. Anders ga je er aan onderdoor meid.
    Ik heb heel de familie afgebeld. Mijn toenmalige man reageerde ja en? wij wisten toch alleen maar dat er maar 1 in zat wat maakt dat nu uit?!
    Nou dan kan je beter een stille binnenvetter hebben meid dan zo'n reactie van je vriend.
    Je verdiend van ons allemaal hier op deze site een geweldig dikke troostende KIPPENKNUFFEL. Iedereen leeft met je mee. Ik zal je mijn nummer geven voor het geval je wilt praten. 06-42227611
    Ik wens jouw en je vriend heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk gaat ie opener worden ook naar jouw toe.

xxxx

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Met mij gaat het goed, merk nog niks van eventuele ongi. Heb nergens last van. Wat me wel opviel is dat ik vaker naar de wc loop en dat mijn voeten zo'n zeer doen aan het einde van de middag of ochtend. Moe ben ik ook maar dat kan nog net allemaal. Én wat erg opvallend was.... ik heb in de auto van die salmiaktouwen snoep liggen. dat is drop met salmiak binnenin en er buiten op zit ook iets van salmiakachtig, dat smaakt nu niet echt meer. Ik krijg er een beetje kokhalsneigingen van. tenminste alleen van die salmiak die er aan de buitenkant op zit. Ook heb ik nog heel veel last van rugklachten.

Ik laat morgen om half 7/kwart voor 7 weer een mailtje na want dan heb ik weer getempt.
    Hoe werkt het eigenlijk als je temp na je eisprong al 11 dagen boven die rode streep zit? Waneer gaat ie zakken als je toch niet zwanger bent?
    Waneer kan je zien dat je zwanger bent?

Ik ga nu slapen doei doei
    Riedel meid ik denk aan je!

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies......

@ Miranda, je temp gaat naar beneden wanneer je ongi gaat worden. Bij mij daalde ie dan weer naar de temp die ik ook had voor de eisprong, van 37.1 naar 36.7. Ik werd dan 's middags vaak ongi. Hoop zo voor je dat je temp gewoon hoog blijft en je zwanger blijkt ;) . Ik blijf heel hard voor je veren. VEEEEERRRRRRRR...........

@ Riddle meid, ik wil jou en je haantje nog even heeeeel veel sterkte wensen voor vandaag naar de gynacoloog. Moeilijk allemaal meis. Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen uitrusten vannacht. Ook van mij nogmaals een dikke kippenknuffel...............

@ Juffie hoe gaat het bij jou? Nog steeds last van misselijkheid? Is bij jou je smaak ook zo aan het veranderen?

@ Sillybilly ben je ook begonnen met moeders voor moeders? Bevalt het je een beetje?

Delilah, hoe gaat het met je keuken? Schiet het al een beetje op?

En hoe gaat het met de andere kippies?

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen lieve kippies!

@Riedel; ben je de nacht een beetje goed doorgekomen? Veel sterkte vandaag. Dikke knuff voor jou.. Xx

@Miranda; spannend zeg! Veermodus staat op volle toeren!

@Alle andere kippies; hoe gaat het met jullie?

Vandaag nog even 1 dagje aan het werk, dan heb ik weer weekend.... heerlijk!
    Iedereen verder een fijne dag vandaag en tok vanavond! En Riedel, ik denk aan je. Weet dat je hier je verhaal altijd kwijt kunt.

Xx

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goede morgen dames,

Rid, heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan je!

Miran, wat was je temp vanmorgen?

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal,
    rid: denk aan je!
    liena: heb wel wat dingetjes waar ik somshelemaal geen zin in heb. mijn klachten zijn heel wisselend. de ene keer ben ik misselijk de andere keer heb ik zere (.)(.). en jij?
    miran: hoop op een hoge temo voor jou vanmorgen.

werkze allemaal vandaag.

XXX

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @pooh, mijn temp vanmorgen was 37.1!

Ik kom zo terug ff invullen op FF.

xxx

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    mooie temp toch?!
    laat je kaatje anders ff zien, kunnen we meekijken ;)

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik kan je alleen mijn inlogcodes geven meid, want ik krijg hem niet in mijn album.
    ff iets proberen 1 momentje.....

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    in het topic temperatuurkaartjes staat op de eerste pagina hoe je je kaartje hier kunt laten zien.

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sterkte vandaag riedel!

Deel Deze Pagina