Hey Pooh, raar he! Ik kan het soms nog niet bevatten hoor! Soms kijk ik naar die banner en begin gewoon te gillen hahahaa...
Hey Kippies Pff wat ben ik toch vreselijk blij met jullie en al jullie lieve woorden! Haantje kwam gisteravond naar me toe en toen hebben we toch even gepraat..was erg trots op hem ..straks dus naar de gyn. als het wel een curretage gaat worden kan ie alleen helaas niet mee waarschijlijk, zijn baas loopt zo te zeiken maar goed maar even zien...moet vanaf gisteren in een emmer plassen voor als ik het vruchtje verlies en die willen ze dan nakijken en vanaf vanochtend veel en donkerbloed verlies en ook een hoop weefsel en zo dus het is nu echt ingezet...raar idee hoor Wil wel even sorry zeggen dat ik me zo weinig met jullie heb bezig gehouden hoor...heb wel alles steeds bijgelezen hoor dus ben volledig op de hoogte...Miran ben erg benieuwd naar jou test!
Riedel! Ben blij dat we van je horen en gelukkig heb je gister nog met je haantje gepraat, goed van hem! Dat zal niet meevallen! Wat een ***baas heeft hij dan! Heeft ie helemaal geen begrip voor de situatie? Meis, ik vind het echt vreselijk voor jullie! Hoop dat het allemaal zelf op gang komt en dat de curretage je bespaard kan blijven! Je moet helemaal geen sorry zeggen, logisch toch dat je even genoeg aan jezelf hebt! Ik had in jou situatie precies hetzelfde gedaan en ik denk met mij iedereen wel hier! Hoe laat moet je naar de gyn?
Lieve riddle, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen. Dit begrijpen we wel hoor. Het is ook allemaal niet niks wat je nu moet doorstaan. Wij zijn er voor je........ zoals jij er ook steeds voor ons bent......... Wat heeft jou vriend trouwens een ***baas zeg. Een beetje begrip voor de situatie mag toch ook wel lijkt me
Hey Deli.. Moet pas om tien over 4 er zijn, ga wel iets eerder want moet nog even een ponsplaatje laten maken...ja ik hoop ook dat het geen curretage gaat worden, lijkt me heel eng, tja het komt dus nu wel echt op gang maar weet absoluut niet wat er nog allemaal uitmoet maar hoop dat het nu uit zichzelf en desnoods met behulp van pillen alles schoonmaakt... Heb me gisteren ziek gemeld zodat ik dit ff rustig kan doen....hoop dat alles snel gaat, ga toch over anderhalve week al trouwen....
Ik hoop ook voor jou dat het allemaal vanzelf gaat. Maar je zult vanmiddag dan wel horen hoe dat in z'n werk gaat? Ik heb geen idee? Maar heb je vanmiddag een echo bij de gyn of is er een kans dat je meteen wordt geholpen? Goed dat je je hebt ziek gemeld meis! Denk dat je hiervoor toch even goed de tijd moet nemen.
Nee wordt (denk ik) niet meteen geholpen, als ik wel een curretage krijg is het een dagopname omdat je onder narcose wordt gebracht en dan nog een paar uur moet blijven daar...krijg geloof ik wel nog een echo straks maar aangezien ik nu al stukken weefsel verlies is dat nutteloos we gaan dan overleggen of het afwachten/pillen of curretage gaat worden, normaal wachten ze eerst een week omdat ze liever hebben dat je lichaam de kans krijgt het zelf te doen maar omdat ik al zo snel ga trouwen kan dat niet omdat ik kan misschien nog niet op de been ben of nog heel hevoig bloed wat ook niet aan te raden is in een bruidsjurk (die ik ook nog steeds niet heb ) Wel raar hoor, we gingen voor die kleine zo snel trouwen en nu is die er niet meer...maar we gaan gewoon heel snel weer zwanger worden vinden wij
@Enise....niet iedereen heeft al klachten hoor Enise, dus blijf positief, er zijn genoeg vrouwen die helemaal nergens last van heb en je hebt sowieso nog een week tot je NOD Succes!
Lieve Riddle, geen sorry zeggen hoor! Iedereen is het er hier mee eens dat jij en je haan even de volle aandacht verdienen. Ik hoop voor je dat een curretage niet nodig is. Heb er geen ervaring mee maar het lijkt me niet het meest ideale. En inderdaad, ook ik vind dat je haan een ontzettende eikel als baas heeft. Echt een voorbeeld van onmenselijke bazen. Gelukkig is die van mij erg zachtaardig. Heel veel succes bij de Gyn. vanmiddag en als je wat van je af wil kletsen dan zijn wij er allemaal voor je! Ik vind het allemaal zo eng! Zeker omdat er bij ons maar een paar dagen verschil in zit.
Ja Riedel, het is nu wel allemaal erg krom he! Inderdaad voor de kleine snel trouwen en nu staat die mooie gebeurtenis voor de deur en dan krijg je dit... Maar je moet maar denken dat dit kleintje er alleen maar voor heeft gezorgd dat jullie wat sneller dan gedacht gaan trouwen, uiteindelijk trouw je omdat je van elkaar houdt en ik weet zeker dat je een prachtige dag zult hebben ondanks alles! Hopelijk is voor de bruiloft alles achter de rug! Kan me voorstellen dat je het dan nu ook zsm achter je wil hebben. Maar ik heb wel goede hoop dat een curretage niet nodig is aangezien je al eea verliest. Heb wel eens vaker gehoord van een curretage maar die meiden hadden totaal geen bloedverlies etc. Hopelijk heb je straks inderdaad geen bloedverlies meer in je jurk! Maar heb je er nog geen een of loopt dat nog? @ Enise, Symptomen, klachten en kwaaltjes willen niet altijd wat zeggen inderdaad. Er zijn genoeg meiden die helemaal niks voelen! Dus geef de hoop niet op!
Goedemorgen kippies, Hier nog iemand die geen klachten heeft. ben in 't ziekenhuis even langs gyneacoloog gelopen maar die zei even wachten met testen tot maandag. En aangezien dat ik altijd al weinig hcg heb aangemaakt is dat nog niet zo'n slecht idee ook. Heb wel testen gehaald hoor. Gewoon de goedkope van de kruitvat. Ik ga nu naar school en dadelijk om half 2 ben ik weer terug thuis tot 2 uur. Spreek jullie snel doei @riddle, ik ben heel blij om te horen dat jouw haantje met je gepraat heeft. Dat zal voor heel wat opluchting gezorgd hebben denk ik. Het iszo'n fijn gevoel dat je er niet alleen voor staat. En een ideetje misschien helpt het....... alsje haantje zijn verhaal kwijt wil kan ook HIJ hier zijn verhaal kwijt hoor! Dikke knuffel voor jullie vandaag! liefs miranda
@riddle heb je verhaal een beetje gevolgd en echt heel erg voor jullie. Ik weet dat je straks voor een moeilijke keuze staat als je moet kiezen voor pillen of curretage. Ik heb zelf vorig jaar gekozen voor pillen en heb daar echt spijt van dit deed heel erg veel pijn en had erg veel last van bloedverlies waarvoor ik nog een keer terug moest komen. Vraag zo'n gyn als hij je voor die keuze stelt wat het minst pijnlijke is en het minst stressvol. Heel veel succes straks.
@Vogeltje..Thanks voor je advies, zal het hem zeker vragen! @Deli...nee ik had 4 jurken besteld, 2 waren er binnen maar die waren niet mooi, die derde is opgestuurd maar nog steeds niet afgleverd en die 4e komt denk ik niet meer op tijd @Dagdromer....niet bang zijn hoor meid, bij mijn echo hadden ze anderhalve week geleden al moeite het hartje te vinden en was het dus maar zo groot als bij 6 weken dus toen had ik al zo'n gevoel dat het niet klopte...jij heb je hartje gezien dus dat komt wel goed, je bent al veel verder nu dus de kans dat het bij jou nog misgaat is nihil! NOu haantje belde net op, hij dacht dat hij gisteren gestoken was door een mug op zijn been maar nu is de plek zo'n 5 bij 5 cm groot en 2 cm dik, hij werkt nu bij de verbouwing van een ziekenhuisvleugel dus was ie bij eerste hulp langs gegaan want lopen doet em hartsikke pijn zeggen ja we denken dat het een grote ontsteking is maar het is niet urgent dus duurt wel een paar uur pfff....heb em gezegd de ha maa te bellen en naar huis te komen die plek is ook helemaal warm dus dat gaat niet lekker....ach jaaaaaaaa kan er ook nog wel bij
Nou dat gaat zeker lekker dan Riedel! Hij mag dat wel snel laten na kijken als het een ontsteking is kan die daar nog lang last van hebben... Niet mee blijven rond lopen! En die baas van 'm heeft dan lekker dikke pech! Wat vervelend van je jurk, hoe heb je dat aangepakt dan meid? Besteld via internet? In de stad bij bruidsboetiek de sluier hebben ze mij heel erg goed geholpen destijds en daar hangen ook wat goedkopere jurken vaak, misschien een keer binnen stappen daar?
Ja maar doordat onze auto 2 weken geleden kapot was is al ons spaargeld daarin gaan zitten dus dat lukt nu niet...ja hij ging de ha nu bellen dus hoop dat ie daar terecht kan vandaag... pfff ja tis nu maar even verstand op nul en alles doen, moet nog van alles regelen voor de bruiloft en onze verjaardag dus zal me niet vervelen haha
Tja... Ik ken wel wat mensen die er een in de kast hebben hangen maar ja, dat moet maar net passen dan he... En niet te vergeten moet je er maar net van houden