Ik wacht geduldig af dames.. maar je gaat toch automatisch op alles een beetje letten in de laatste week
Ja logisch en aan je onderschrift te zien ben je al een tijd bezig...maar nogmaals ik heb zoveel verhalen gehoord van vrouwen die altijd kwaltjes en alles hadden elke maand en de maand dat ze zwanger waren negens last van hadden dus alles kan
@ Enise, ik vind het ook niet gek dat je er op let! Het is ook wel erg moeilijk om het helemaal naast je neer te leggen toch! Zeker zo op het einde! We hopen op een positieve uitslag!
Moet nog even bijlezen hoor, maar wil alvast succes en sterkte wensen aan mijn lieve Rid! Ik neem aan dat ze niet direct iets gaan doen, maar wellicht kunnen ze je iets geven om het proces te versnellen.. Zou toch best fijn zijn als je lichaam het zelf doet toch? In elk geval denk ik aan je! Dikke kus
Hey Linnie! Nou mijn lichaam is al aardig bezig, verlies vrij veel bloed en stukjes weefsel dus hoop dat het met wat pillen afgemaakt lkan worden...doet wel zeer aan mijn buikje Enne Deli...er gaat toch nog iets goed!..Jurk is net gebracht en hij zit als gegoten ...heb er wel een flink decollete in (of hoe je dat ook schrijft) maar dat vind haantje niet erg denk ik Haantje mag trouwens om kwart voor 2 bij de ha langskomen, ze zijn bang dat hij in zijn spieren is gestoken en dat die dus nu is ontstoken...schijnt nogal gevaarlijk voor de spier te zijn dus hij kon snel terecht...hoop dat et meevalt voor em...de plek was wel gloeiend heet en dat door een natte doek heen dus wel goed dat er naar gekeken wordt...
Lieve rid, wat fijn dat je toch samen er over hebt kunnen praten. wat een ***** baas heeft je haantje zeg, dit is toch iets wat jullie allebij meemaken en niet jij in je eentje. Wat vervelend van je haantje, die ontsteking. moet ie idd mee naar de HA gaan. heeft z'n baas ff pech dan En idd als je bij de gyn bent gewoon aan hem de voor en nadelen vragen van de pillen en curretage, dan kun je pas echt een weloverwogen beslissing nemen. Sterkte meid! En wat je jurk betreft, ik zou echt helemaal gek worden... Hoop dat je snel een oplossing hier voor vind. @Enise, is heel logisch dat je nu extra op de kwaaltjes gaat letten. Je bent bijna bij je NOD. tegen die tijd hebben we dat allemaal. En idd wat de andere meiden al zeiden, de ene heeft heel snel kwaaltjes en de ander heeft nergens last van. erg verwarrend dat vrouwen lichaam Miran, denk dat die gyn gelijk heeft, niet te vroeg gaan testen zeker als je pas laat HCG aanmaakt. En je cyclus al een keer langer is geweest dan dat je banner nu aangeeft. Hoop dat je binnenkort een pos test in handen hebt meid!
Rid; FOTO FOTO FOTO! Toch wel fijn dat je iets hebt om naaruit te kijken! Ik weet zeker dat het een prachtige dag gaat worden voor jullie Ik weet echt niet meer wat ik van mijn lichaam moet denken! Heb al twee dagen het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar ik verlies alleen maar heel veel waterige afscheiding Sorry voor de details
rid, gefeliciteerd met je jurk! fijn dat ie goed zit en dat decollete is voor je haantje geen probleem denk ik Gelukkig kan je haantje snel terecht, hoop dat het mee valt voor hem.
@Linnie....ik verloor ook heeeel veel afscheiding in het begin van mijn zwangerschap...dus wie weet Ik wil wel een foto maken maar heb geen toestel...nog 2 weekjes dan krijgen jullie wel foto van de trouwdag En ja hoop dat het mooi weer wordt want deze jurk heeft spaghettibandjes dus erg koud anders
lin, jou zit het ook niet mee hé, hoop dat je ongi deze keer uit zichzelf komt. Eigenlijk vind ik dat je gewoon zwanger moet zijn!
@ Rid, JIPPIE gelukkig is de jurk er en zit hij perfect! Ik ben zeer benieuwd! Je zult er vast prachtig uit zien en uhhhh (.)(.) mogen (gedeeltelijk) gezien worden op zo'n dag hoor Kijk uit naar de foto's! Sterkte straks met je haantje, ben benieuwd hoe dat afloopt! @ Linnie, wat dat is met jou lichaam weet ik ook niet meis, helaas! Hopelijk ben je zwanger, heb ik wel vaker gehoord over dat waterige afscheiding?! Maar ja... Wil je niet blij maken met niks natuurlijk!
@riedel, meid ik hoop dat je dan met je trouwdag een gigantische mooie dag hebt en waar niks aan fout kan gaan dat hebje nu wel eens verdiend vind ik. je hebt zoveel pech nu en je haantje ook al ik vind dat dat maar eens genoeg moet zijn. Ik ga zo naar mijn werk maar ben er vanavond weer. Ik ben nog niet ongi, heb ook nergens last van maar druppel wel veel afscheiding net cervix of hoe heet dat.... ook wel plakkerig. Maar niks aparts
@ Riedel, wat erg zeg meid. Heel veel sterkte. Als je vragen hebt ofzo dan hoor ik het wel. @ Pooh, met mij gaat het goed. Word alleen gek van die rare ongi die ik heb.
Toen ze op de echo zagen dat het niet goed was gegaan. Kreeg ik een gesprek met mijn gyn. En daar heeft ze aan mij de mogelijkheden uitgelegd. Dat waren er 3, afwachten (geen optie voor mij), thuis miskraam/abortus opwekken (ook geen optie voor mij) of een curretage. En dat wilde ik wel mits het op korte termijn kon. Ik ben verder heel goed begeleid. Kon snel geholpen worden. Hoe gaat het nu met je? Ben je al bij de gyn ofzo geweest. @ pooh, mijn ongi is heel raar met erg dikke stolsels echt proppen enzo. Misschien nog door de curretage ofzo.
Hey Mup Nee moet vanmiddag om tien over 4 naar de gyn. afwachten is waarschijnlijk voor mij ook geen optie aangezien ik over anderhalve week ga trouwen dus is het bespreken vanmiddag tussen pillen of curretage maar het is wel al flink op gang gekomen, verlies al de hele ochtend veel bloed en weefsel dus hoop dat ik geen curretage hoef want ben daar wel heeel bang voor....