@ Riedel, als ik mijn ervaring vergelijk met de verhalen bij pillen ben ik echt blij dat ik voor een curretage heb gekozen. Zo weet je zeker dat het meteen helemaal weg is. Bij pillen kun je echt heel veel last hebben van ernstige pijn zoals weeen.
mmm oke...toch lijkt zo'n curretage me ook niks, met een infuus en alles, je krijgt wel narcose toch of ben je niet helemaal weg? En hoe lang duurde het bij jou voor je weer op de been was helemaal?
Je krijgt idd gewoon narcose, je merkt er dus eigenlijk bijna niks van. Ik heb daarna maar heel even gebloed en de pijn kunnen onderdrukken met pijnstillers. Had vooral hele erge spierpijn. Verder viel het wel mee. Maar ik denk omdat jij al begonnen bent met vloeien dat ze dat misschien niet doen. Maar gewoon pillen mee geven of nog even afwachten. Meid ik duim voor je dat alles heel snel en goed verloopt. Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij reuze mee viel. Heb het goed kunnen verwerken voor zover dat gaat. Ik ga nu weer offline, moet boodschappen doen en weer naar huis. Hopelijk doet mijn internet het morgen weer.
Rid, ik weet dat die Primolut ook gebruik wordt voor het schoonmaken van de baarmoeder, maar een kuur duurt vaak 5 of 10 dagen en daarna duurt het ook wel een kleine week voordat je gaat bloeden.. Dus dat lijkt me ook geen optie voor jou! Ik hoop dat het allemaal opgelost is voor je bruiloft, dan hoef je je daar in elk geval geen zorgen over te maken! Komt wel goed schatje Heb maar een inlegkruisje ingedaan, want het stroomt eruit Blerrgghh! Mocht dit mijn eisprong zijn, dan heb ik in ieder geval goed geklust, hahahah
Oke thanks Mup en Lin...denk ook niet dat curretage nodig is hoor en net even wat verhalen gelezen van de pillen en dat spreekt me wel meer aan...vind het fijner om het bewust te verliezen zeg maar en niet wakker te worden en weg is het...ook al was het nog maar klein...maar eens zien of het een optie is....ben al aardig wat stolsels kwijt naar mijn idee maar misschien is dit nog niks.... Ik hou jullie op de hoogte....
@ Linnie, wanneer klus jij nou niet goed @ Riedeltje ik denk ook dat het bij jou misschien niet nodig is allemaal aangezien je zoveel bloedverlies hebt al! Ik hoop het voor je!
Rid, daar heb je ook gelijk in! Je moet doen waar jij je goed bij voelt, zodat je het ook een plek kunt geven.. Want hoe klein het ook was, het was er en het was jouw wondertje! En dit kleine wondertje zal er vast wel voor zorgen dat je volgende zwangerschap heel voorspoedig zal verlopen, dat weet ik zeker Succes meis! dikke kippenkus!
Jeetje meiden, ik zit alweer op dag 44, wat gaat de tijd toch snel! Nu hopen dat het wachten straks beloond gaat worden Verheug me echt op 2 juni! Niet op die slang die ze naar binnen gaan schuiven hoor
haha toch niet? Nee hoor logisch...dan krijg je tenminste wat meer duidelijkheid...nou twee weken nog
@ Riedeltje, samen klagen, samen lachen, samen huilen! Hoort allemaal bij de kippenclub! @ Linnie, hmmm... Je zorgt er wel voor dat het niet zo heel aantrekkelijk klinkt! maar snap dat je er naar uitkijkt puur en alleen omdat er wat staat te gebeuren!
Ach ja, sommige meiden vinden het misschien wel fijn, zo'n slang Ben zo benieuwd wat ik te zien en horen krijg, spannend! Ben lekker vrij die dag, dus hoef me ook niet schuldig te voelen over werk, HEERLIJK!
*hier stond iets wat ik niet mocht zeggen van Riedeltje* Maar inderdaad, ben wel benieuwd wat ze uiteindelijk gan doen?
whahahahahaha Riedel... Wilde alleen maar even duidelijk stellen dat ik niet een van die meisjes ben waar Linnie het over had...... Maar goed... Ik zal niet teveel meer delen hier
nou, deli zo kan die wel weer... haha maar ben benieuwd wat de gyn wil gaan doen rid en hoop ook idd dat het voor je trouwen achter de rug is en je kunt genieten van die dag samen met je haantje