Ik wacht netjes mijn temp iedere morgen af wie weet zakt ie nog, doet ie dat niet dan test ik idd maandag pas. *zegt ze volmondig* hahahahaha mevr ongeduld zou al gelijk testen hahahaha nee ik ken niet wachten maar iets zegt dat ik moet wachten. Yojo, Hoe gaat het met jouw zwangere? Alles goed? Je kan het nog moeilijk bevatten he? geeft niks, ik zit er wel eena aan te denken wat als ik nu een positest in handen zou hebben,ik dnek dat ik in tranen uit zou barsten,
Ik ga naar bed! Spreek jullie morgenvroeg voor ik ga werken wel weer! Miran succes ermee! Mijn veer modus staat op volle toeren!
Nou met de keuken zijn ze nu bezig! Maar het is nog even passen en meten omdat er intussen qua opzet weer eea is veranderd... Maar dat komt goed! Als alles staat gaan de deurtjes naar de spuiter en komt alle apparatuur etc. en dan gaat mijn haan nog een verlaagd plafond maken met spotjes dat moet dan geschuurd worden en dan kan de rest betegeld worden en klaar = kip! Pfffffffff wat een klus zeg... Hopelijk is het klaar voor ons kindje 5 is
Ja dat zal hopelijk toch wel deli! Bij ons moet dit jaar ook nog veel verbouwd worden hoor. Zeker als blijktdat ik zwanger ben. Wij zijn met de tuin bezig, dan wil ik nogeen soort van serre aanbouw maar met glazen schuifpui. Onze slaapkamer is 8 meter lang en die wil ik aan de oudste 2 jongens geven en mijn nu nog jongste 2 op de nu nog slaapkamer van de oudste, wij op de slaapkamer van onze andere zoon en de baby op de kamer van ons meisje nu! Ja kom je er nog aan uit? En ik wil voo nog 2 stenen plantenbakken hebben voor mijn ramen en de trap in de huiskamer moet nog anders gezet worden en dan is huis klaar..... totdat ik weer met een nieuw karweitje aankom nl de badkamer! hahaha haantje zal me nog vaak boos aankijken hihihi geeft niks hoor. Maar ik ga slapen ben moe! Trusten kippies. Heey niks meer van ONZE RIEDEL gehoord? Jeetje hoop niet dat het verkeerd heeft uitgepakt voor haar. Keek straks op het werk steeds naar de klok en tijdens het bellen zat ik steeds aan riedel te denken. Vind het zo sneu voor haar he! dat net voor je trouwen..... ik moet er niet aan denken hoor! Dikke kipknuffel van mij dames! doei
Hey kippies Sorry dat ik zo laat wat laat horen hoor...we zijn na de gyn. ff lekker samen de stad ingegaan,....even de gedachten verzetten Nou bij de gyn. een extra echo gehad en die bevestigde dat het kleintje echt niet meer leeft....de arts zei meteen "nou dan gaan we de curretage maar inplannen"maar omdat ik daar best wel bang voor ben heb ik gevraagd of medicijnen geen optie is, dat is het wel maar het werkt maar bij 75% van de vrouwen dus als ik bij die overige 25% zit moet ik alsnog een curretage doen, heb dus nu de medicijnen ingebracht en heb nu paar dagen de tijd en als het maandag nog niet eruit is gekomen weer bellen....haantje is morgen thuis gelukkig want vind et allemaal best griezelig hoor omdat je niet weet hoe je lichaam gaat reageren...we zullen zien Deli...moest wel lachen om je aangepaste berichtje hoor ...en je keuken komt helemaal goed joh!
Ik hoop dat je er met die medicijnen alleen goed vanaf komt meissie en dat je niet als nog gecurrteeerd hoeft te worden. Be wel blij dat je ff samen lekker weg bent gegaan dat brengt jullie wel meer samen hoor! Dikke kus meid, ik denk aan je en menige meiden met me!
Lieve Riedel, hoop dat je dan niet alsnog gecurreteerd moet worden. Wat fijn dat je haantje morgen thuis bij jou is. Nogmaals heel veel sterkte. Dikke knuff!
@wendy, hoop het voor je meid. en je zal niet de eerste zijn die in de eerste ronde zwanger is..... Yojo, wel erg lief van je schoonouders, slim dat je het op je slaapkamer hebt gehangen. dan kun je er zelf van genieten en niet iedereen die binnenkomt. Miran, spannend meid. veer veer veer Lieve Rid, fijn dat je haantje morgen thuis bij je is. kan me voorstellen dat je het eng vind. Wat goed dat jullie samen even zijn gegaan! Hoop dat de medicijnen hun werk doen en dat dat voldoende is. Sterkte meid, denk aan je!
Hoi Pooh, Voel me wel een beetje zwanger, beetje raar maar oke. - zeurende buikpijn / steekjes in de onderbuik - duizeligheid - moe / lui overdag - veel plassen (had ik ook voor de 1e ronde) - plasje stinkt heel erg (drink juist wel veel water) - tepels best gevoelig - erg afwezig - veel honger / trek (maar wil er niet aan toegeven) - overdag met vlagen beetje misselijk - ik ruik alles heel goed - emotioneel Ik hoop dat het geen tegenslag wordt als ik ongesteld word. Misschien ben ik er teveel mee bezig en wil ik te graag. Groetjes Wendy
Goeiemorgen! Riedel heel veel sterkte vandaag en heel erg fijn dat je haantje thuis is! Ik ben al vanaf half vijf wakker.....pfff wordt een zware dag....Maar komt goed! Spreek jullie vanavond weer!
goede morgen kippies, ik heb lang niet getokt, had het weer te druk. Ik heb ook net alles bijgelezen. WIlde jullie een fijne dag wensen! liefs Sillykip
Goedemorgen kippies, Helaas ik tempde vanmorgen en de temp was gekeldert naar 36.8 en ja hoor nog geen 10 minuten later op de wc constateerde ik de eerste tekens van mijn ongi. Heb nergens last van alleen misselijk maar ik moest van de dokter aan een antibiotica, kon er niet omheen. Heb ontstoken vinger en als dat niet op tijd weg zou trekken dan zou ik er echt aan moeten geloven dus maw zit ik nu 2 dagen aan de antibiotica. Misschien ben ik daarom wel zo misselijk. Maar goed, mijn lichaam heeft me ook een beetje in de steek gelaten maar we gaan vrolijk verder. Op naar ronde 7. Heb ik een vraagje aan iedereen, mijn trial van die fertilitysite is bijna afgelopen moet ik dan nu betalen voor verder te gaan? Hoe hebben jullie dat gedaan? @wendyvanliemde, ik had ook vrijveel symptomen en voelde me ook anders dan anders. Maar meestal als ik zwanger was dan kon ik dat wel merken aan mijn urine ja want die stonk dan idd heel erg! Ik ga voor je veren meid. Heb ik je trouwens al welkom geheten? Nou bij deze dan! liefs miranda
Morgen allemaal! @ Riedeltje: meis, wat fijn dat je niet alleen bent! Kan me goed voorstellen dat je het allemaal een beetje griezelig vind! Hoe is het met je haantje afgelopen bij de huisarts? @ Wendy, hopelijk ben je zwanger meid! Maar als je er veel mee bezig bent kun je ineens van alles gaan voelen! Het hoeft niet zo te zijn hoor want mijn eerste officiele ronde voelde ik ook van alles en kreeg ik dat ook vaak te horen maar was toch echt zwanger dus het kan prima! We duimen voor je! @ Miran, wat ontzettend jammer dat je ongie er aan zit te komen... Weet je het wel zeker meid, het kan ook een andere bloeding zijn misschien? Het zag er zo hoopvol uit met je temp... Blijf gewoon veren!
Goedemorgen Meiden, Hier ben ik ook weer een keertje ben er helaas niet meer zo vaak omdat we thuis behoorlijk hard bezig zijn met het aanpassen van het huis enz bovendien is het ook te druk op het werk om wat vaker online te zijn. @Riedle, jeetje meid ik weet niet wat ik lees, heb er gewoon kippenvel van! wat erg meis, heel veel strekte vandaag en gelukkig is je haantje bij je. @Wendy, klinkt allemaal wel bekend, maar je lichaam kan je helaas ook behoorlijk in de waan laten.. ik veer voor je meid! @Miran, jammer dat je ongi eraan komt toch veer ik nog stiekum dat het misschien een innestelingsbloeding is Ik ga nu weer even aan het werk, fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal! @ Riddle, fijn dat je haan thuis is vandaag. Ik hoop dat het dmv de pillen goed doorzet nu. Wat wist de huisarst gisteren nog over de onsteking van je haan zijn been te vertellen? @ miran....balen dat je ongi er aan komt! Veel plezier allemaal vandaag, ik moet hard aan het werk. Het is facturendag en moet er een heleboel maken!
Goeiemorgen allemaal! Heerlijk! Vandaag is mijn weekend al begonnen! Jippie! @Alle kippies die vandaag nog moeten werken; heel veel sterkte, het scheelt dat het vandaag minder mooi weer is dan de afgelopen dagen... In ieder geval werkze allemaal! @Rid; Veel sterkte vandaag.. Knuff. @Day; Long time no tok! Altijd leuk, je huis veranderen! @Miranda; Jammer van je ongi.. @Wendy; Bij deze ook namens mij; Welkom! Ik hoop voor je dat het raak is! Zo, heb net de auto naar de garage gebracht voor de APK... ben altijd bang dat het me te veel geld gaat kosten.. Naja, we zullen wel zien. Eigenlijk willen we straks een grotere auto als de 2e er is, maarja, aangezien we nu ook met 2 huizen zitten, is dat nu even niet verstandig... Tok later! Xx
Queeniebuddy! Bij 2 huizen horen toch eigenlijk ook wel 2 auto's he Lekker joh, jou weekendje al begonnen! Ik moet vandaag nog ff aan de bak!
Heey Delibuddy! Nou... 2 auto's... Het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat we onze huidige auto dan verkopen kunnen! Wil natuurlijk wel geld zien! Best duur hoor, 2 huizen...