[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha legt queeniekippie geen goude eieren toevallig? :)

Heb je al foto's van de echo in je album of nog nie?

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Was dat maar zo... had ik ons echt allang een hele gave grote nieuwe auto gekocht! :)

Och nee, de foto's...:oops: Ga meteen aan de gang! Momumentje aub! ;)

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    queen, das ook wat zit je met twee huizen en maar 1 auto.... Hoop dat je huis snel verkocht wordt meid.

Miran, balen van je ongi. maar idd vol goede moed op naar de volgende ronde.

Rid, hoe is het vandaag? Hoe was het met je haantje bij de HA?

Wendy, kwaaltjes klinken goed. maar idd ons lichaam neemt ons nog wel eens in de maling. begrijpelijk dat je er nu veel mee bezig bent, je kunt ook al bijna testen..... spannend meid.
    Mocht je ongi worden, tuurlijk is dit dan een tegenslag, maar dan vol goede moed naar de volgende ronde. en weet je hoe je cyclus is. was toch je eerste ronde? hoop dat je cyclus in ieder geval stabiel blijft!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Pooh; Ja, dat hopen wij ook...

Enne, tis gelukt hoor! Staan eindelijk maar toch foto's van de echo in mijn album! :D

Xx

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Queen, leuk die foto's! Moo beebje hoor! Lijkt inderdaad op de echo-foto van Jamie! Maar ja, is ook niet gek als dat zijn/haar grote broer is he! Jullie weten het geslacht ook niet he?

Ik kreeg een krabbel op hyves dat ik wel een groot risico nam met dat blauw en groen op de baby kamer als ik niet wist wat het geslacht was :confused: Lime-groen en turquoise is toch voor beide leuk?! Anders zou je nooit een kleurtje kunnen doen?!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nee, geslacht weten we niet. Heb ook echt geen idee, ook niet na die echo. Hij/zij lijkt wel op Jamie, best logisch idd, maar beebje had wel een minder bollere toet dan Jamie had, terwijl ik bij Jamie een week eerder de echo had... we shall see!

En lime en turqoise een risico? Onzin. Wij hebben toch ook op Jamie's huidige kamer lime-groen met een hele knalblauwe muur? Was ook stoer geweest voor een meisje hoor. Jullie hebben een mooi kamertje hoor, dus laat ze maar lekker! ;)

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    queen, wat een schatje! mooie echo foto's.
    En die gaap haha echt een lieverd.

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Tja, die gaap hebben wij in een uur tijd zo'n beetje 8 keer gezien ofzo! Hihi! Staat ook allemaal op de film!

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, laat ze maar kletsen, je hebt een prachtige baby kamer en kan idd voor een jongen en voor een meisje. anders zou je idd geen kleuren kunnen gebruiken.. nou ja, blauwe kamer voor jongens en een roze voor meisjes..... als of je daarop zit te wachten. Ik vind jouw kleuren juist erg leuk voor een jongen en een meisje!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Thanks kippies!

Queenie, inderdaad logisch dat hijzij op jamie lijkt! Wil nog allemaal niks zeggen van het geslacht natuurlijk! Wij en iedereen die de echo-dvd gezien heeft hebben sterk het gevoel van een jongen en de meeste mensen zeggen dat ook tegen mij en sommige zijn heel stellig :D ik praat ook altijd over hij maar ja, je moet het toch benoemen, ik vind "het" niks! Zal lachen als we straks een meid krijgen hahahaha....

Wij zagen ook een gaapje bij ons maar dat was in 2D erg leuk om te zien he! Helemaal bij jullie 8 keer, was jullie beeb zeker net wakker gemaakt :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pooh, ik vind het ook een gedoe met die kleuren hoor! Je kunt onderhand anders helemaal geen kleurtjes gebruiken!

En als we het geslacht zouden weten zouden we toch ook never nooit niet een knal blauwe of roze kamer doen, daar houd ik ook niet van!

Hoe is het met je scriptie?

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou, ons beebje is de hele dag door druk, volgens mij slaapt hij/zij nooit, hihi! Als ik zit, loop, sta, fiets, in de auto rijd, altijd voel ik geschop en gedraai. Dus ik denk dat beebje zichzelf gewoon heel moe maakt, hihi! :)

Bij ons zijn heel veel er van overtuigd dat het een meisje zal worden.. of dat nu komt doordat we 'al' een jongetje hebben weet ik niet.. maar qua hoe ik mijn buik draag is hetzelfde als bij Jamie, alles zit voor. Van achteren zie je niet dat ik zwanger ben. Alleen is deze beeb veel en veel drukker dan dat Jamie geweest is in de buik...

13. maria04

maria04 Niet meer actief

hey meisjes

hoe is het hier?
    Het weer is wat minder vandaag. ik vind het niet zo heel erg. even bij komen.

Riddle ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen.

delilah het zijn toch hartstike mooie kleuren.

liefs

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie; mijn beebje ook! Ik voel hem/haar ook de hele dag! Soms ff niet maar daar zit echt geen uren tussen. Gelukkig gaan we wel lekker samen slapen, voel hem/haar alleen nog even een plekje zoeken als ik op mijn zij ga liggen en vanmorgen vroeg toen ik voor de 3e keer moest plassen en weer naar bed ging was hij/zij flink aan het schoppen... Vind het helemaal geweldig, kan het niet vergelijken natuurlijk maar volgens mij is het wel een druk kindje!

Ach zo'n buik zegt ook niks! De een zegt je draag het voor de ander zegt je draagt het rond en of dat nou wil zeggen dat je een jongen of een meid krijgt halen ze ook door elkaar pfff... Gewoon genieten en afwachten maar! Het maakt mij niet uit maar ik zou wel raar staan te kijken als het gewoon een meisje is straks :D

@ Maria, ik vind de kleurtjes ook leuk, je moet toch wat, helemaal neutraal vind ik ook saai! Alles goed verder? Ik vind dit weer ook wel ff lekker hoor :D

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Nou mijn haantje gaat redelijk, de ha had gezegd dat ie waarschijnlijk in zijn spier was gestoken en daar een allergische reactie op had gehad, hij heeft pillen meegekregen en moet even rustig aan doen met zijn been maar het gaat al veel beter gelukkig...

Moet jullie even bedanken voor alle leuke recaties van mijn hantje krijg ik nu op...dus bij deze

Met mij gaat het ook redelijk, gisteravond om 8 uur de pillen ingebracht omdat de gyn. had gezegd dat het zo'n 24 uur zou duren, maar begon al vrij snel te rommelen en te krampen en om 12 uur was het al losgebarsten, eerst heeel veel bloed en veel weefsel en ik had dat nog niet opgruimd toen het vruchtje eruit kwam...heel slecht geslapen dat wel maar volgens mij is het ergste er al uit nu dus dat is mooi...vandaag rustig aan doen want heb nog vrij veel pijn en veel bloedverlies maar verder doet het wat het moet doen.....

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    deli, helemaal mee eens. ik vind een hele blauwe of knal roze kamertje ook niks!
    Met me scriptie gaat het best goed, vanmiddag inleveren op me werk. dan kijken zij het door en krijg ik verbeter punten teruh. dan weer aanpassen,. tot het goed is. 3 juni me eind gesprek, dan moet alles af zijn en goed gekeurd.
    voor 9 juni moet ik alles op school inleveren.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Riedel meissie! Ben zo blij dat je niet alleen thuis zit nu dit alles op gang komt! Wel fijn dat het zo goed op gang is gekomen, klinkt heel dubbel maar ik bedoel je wilt hier ook niet te lang mee blijven lopen en wachten natuurlijk.

Doe maar lekker rustig aan saampjes het is toch weer om lekker binnen te vertoeven!

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    lieve rid, fijn dat het meeviel bij je haantje en dat hij zich beter voelt.
    Fijn dat bij jou de pillen hun werk doen! Hoop dat je snel minder last hebt!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pooh, heb je dan lekker vakantie? Kun je even bijkomen van alle drukte :D

Hopelijk krijg je niet veel verbeterpunten en hoef je er niet nog heel veel tijd in te steken!

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies. Hoe is het hier?
    Ben ff bijlezen hoor, tok laterzzzzz.

Dikke knuf Lienakip

Deel Deze Pagina