[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Goede morgen,

Helaas slecht nieuws. Ik ben niet zwanger de test was negatief. Het verwarrende is dat ik dus nog steeds niet ongi ben. Wordt hier echt naar van, want ik weet niet wat ik heir mee moet.
    Straks heb ik ook een wisselende cyclus ofzo....

2. lautje84

lautje84 Lid

24 jul 2007
    93
    0
    0
    Jeetje, wat kletsen jullie veel zeg! :confused:
    Kan het echt niet bijhouden!

Hier nog steeds niets..... Testen probeer ik uit te stellen tot dinsdag, maar of ik dat ga volhouden?

x

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    mag ik vragen waarom je tot dinsdag wacht, je bent toch overtijd?

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    misschien heb ik wel te vroeg getest...

5. lautje84

lautje84 Lid

24 jul 2007
    93
    0
    0
    Omdat ik na een half jaar wel weet dat je lichaam aardig met je kan spelen....
    Ik wil eerst goed overtijd zijn, en daarna pas testen!

xxx

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Dat heb ik nu ook inderdaad. Ben nu ook overtijd, maar niet zwanger, inderdaad erg verwarrend allemaal. Nou maar wachten tot ik weer ongi wordt...

Kan me voorstellen dat het spannend is.....

7. lautje84

lautje84 Lid

24 jul 2007
    93
    0
    0
    Wanneer ben je gestopt met de pil?

x

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Dit is mijn 4e ronde, heb al inwendig onderzoek gehad. De erste twee maand cyclus van 28 dagen, vorigemaand ineens 26 dagen en heel heftig en daarna onderzoek gehad en dat was allemaal goed. Ben nu uit gegaan van cyclus van 28 dagen, maar er gebeurd nu niks. Heb wel alle zwangerschapskenmerken, maar ja zoals je net ook vertelde; je lichaam kan je goed voor de gek houden...

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zijn er nog kipjes aanwezig?

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ikke Mink, wat jammer van je test!

Maar heel veel vrouwen testen pas positief na een paar dagen zolang je nog niet ongie bent zou ik nog een beetje hoop houden hoor!

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    thanks, dat doet me goed, ik hoop het maar...
    Nou ja en anders wachten we gewoon een ronde, dan heeft het nog niet zo mogen zijn....

was het etentje gezellig ?

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Minkie! Nou, niet opgeven hoor! ff paar dagen afwachten en misschien nog eens testen, wel moelijk he maar er is hoop!

Etentje was gezellig, kon voor het eerst een heel 3-gangenmenu naar binnen werken daar, hahaha...

Ga je nog wat leuks doen vandaag?

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jammer zeg Mink. Misschien idd te vroeg getest. 'Geen bloed geeft moed' was het toch? ;)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kippies, spreek jullie later weer, pc doet traag en ik moet nog een hoop opruimen :(

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ja inderdaad zolang ik nog niet ongi ben is er nog hoop! Gaan we voor en anders weer een nieuwe ronde. Als ik maar weet waar ik aan toe ben...

Hahahaha een 3 gangen menu, HEERLIJK en zeker als je er ook nog van genoten hebt.... spreek je later wel weer.
    Moet ook nog veel opruimen, maar ik heb geen zin...
    tja ga maar even zin maken, heb ik tenminste wat afleiding...

Bedankt voor jullie steun, tot later...

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Tok later allemaal!

Xx

17. Madeliefje22

13 apr 2007
    50
    0
    0
    Dag dames,

Ik heb een vraag, misschien staat het hier wel ergens tussen, maar om 115 pagina's terug te lezen is een beetje veel. ;)

Mijn ei-sprong voel ik altijd. Nu vraag ik me af, de pijn die je voelt, is dat dat je eitje eraan komt of dat je ei al is geweest? Ik heb namelijk van allebei gehoord.

Rond mijn ei-tijd zijn we flink bezig geweest, haha. Alleen deze maand heb ik dus die pijn niet gevoeld. :rolleyes:

Vandaar mijn vraag.

Lady's succes allemaal!

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Madeliefje, ik zou het niet weten...
    volgens mij heeft het met de sprong te maken of zoiets. Ik voel het wel altijd, maar dat is bij iedereen weer verschillend. Je kan het zien aan de kleur van je afscheiding licht van kleur en slierterig soory voor de details...

19. Madeliefje22

13 apr 2007
    50
    0
    0
    Dank voor je antwoord. Haha de details zijn niet erg ;) Dat slijm heb ik dus wel gehad, zoals elke maand.

Ik wacht rustig af! *nagelbijten* :p

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Madeliefje,

Ik weet niet precies of de pijn die je voelt wil zeggen dat je eisprong komt of aan de gang is, ik weet wel dat ik meestal een paar dagen pijn heb in mijn buik. Afg. maand hebben wij geklust op de eerste dag dat ik pijn had in mijn buik (ook al was dit niet prettig) daarna heb ik nog wel een paar dagen flink last gehad maar niet geklust en het was raak dus ik denk in mijn geval dat ik vanaf begin tot eind van de eisprong buikpijn heb normaal gesproken.

Hoop dat je er wat aan hebt, het blijft een beetje een vraag natuurlijk, succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina