[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ff een vraagje misschien weet iemand dat...Mup heeft in haar onderschrift na de MA een cyclustelling staan van 40 dagen maar wanneer begin je met tellen dan als je eerste dag weer?
    Weet niet of de vraag duidelijk is :rolleyes:

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik snap je vraag Riedel maar ik zou het ook niet helemaal weten? Misschien is mup gaan tellen vanaf de 1e bloeding na de curretage?

Ik denk dat het bij jou wat lastig is omdat je al eerder bloed verloor, dan zou ik denken dat je je eerste ongie nu moet afwachten om weer te kunnen tellen? Maar ik ben een leek dus luister maar niet te goed na mij!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    NOu ja misschien is dat ook wel het makkelijkst ja...

Nou meiden ik ga even rusten.

Tot snel

Liefs

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ik heb er ook niet zo'n verstand van maar denk dat deli gelijk heeft. dat je pas echt weer kan tellen na je eerste echte ongi. heb wel gelezen dat het ook beter is na een MA te wachten tot na je eerste ongi.... misschien dat mup je wat duidelijkheid kan geven..

Deli, ik heb nu vakantie, dus moet in me vrije dagen naar me werk voor die scriptie. maar dan heb ik wel de tijd voor de verbeteringen. Had vrij gevraagd voor de pup.

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goed idee meid, doe rustig aan en pas op jezelf!

6. judibi

judibi Bekend lid

goedemorgen allen.
    riedel, wat vreselijk meid, dat het toch een miskraam is geworden. sterkte ermee, voor jou en je haantje. die van mij praatte er ook liever niet over destijds en dat was best moeilijk dus ben blij dat jouw mannetje er wel al wat over heeft gepraat!
    over de cyclustelling: ik ben gewoon weer gaan tellen vanaf de eerste echte rode bloeding en dat kwam heel netjes uit. ik was altijd om de 28 dagen ongesteld en dat heeft zich toen meteen weer zo geregeld. sterkte meis

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Deli; Mijn beebje gaat niet samen met mij slapen.... zo gauw als ik ga liggen houdt hij/zij een feestje in mijn buik! Mijn buik krijgt dan ineens allerlei vormen... :( :) :) :)

En idd, qua buik is het ook niet te vergelijken. "Ze" zeggen dat als je het voor draagt, het een jongetje wordt en rondom een meisje. Een collega van mij had het beide keren rondom en ze heeft nu een jongetje en een meisje! Het zegt echt helemaal niks, blijft gewoon een (kinder)surprise!

@Riedel; Goed dat de pillen nu hun werk al zo snel doen! Rustig aan doen he! En je haantje ook!

@Liena & Judibi; Goeiemorgen! Met jullie alles goed?

Xx

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo er was al weer heel wat getokt :) .

@ Riddle wat fijn dat het weer wat beter gaat met je haantje. En ook lekker dat hij vandaag gewoon bij je thuis is.
    Nu eerst ff bijkomen van de stress en verdriet van de afgelopen week. Veel sterkte meid. Wel mooi dat de pillen hun werk doen, dan is de curretage mss ook niet nodig.
    En volgende week gaan jullie trouwen toch? In ieder geval iets leuks om naar uit te kijken. Ben ook benieuwd naar de foto's van jullie ;) .

@ Queenbee, kna me voorstellen dat je je andere huis snel wilt verkopen. Twee huizen is ook niet alles. Ik vind de foto's van je echo ook super. Knap dat ze dat eigelijk zo duidelijk kunnen maken. Echt niet voor te stellen dat dat in je buik groeit!

@ Deli, ik vind ook dat die kleuren best voor beide kunnen. Je hebt een fantastisch kamertje hoor, laat je maar niet van de wijs brengen...... ;)

@ Pooh, dus het eind van het maken van je scriptie is in zicht? Alleen straks nog ff de puntjes op de i? En als je dit jaar hebt gedaan ben je dan klaar met je opleiding? Welke opleiding volg je eigenlijk?

@ Miran. Wat balen dat die :evil: toch weer doorbreken. Idd maar weer op naar de volgende ronde, maar kan me voorstellen dat je dan best ff teleurgesteld ben :(

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja hoor Queenbee, alles gaat redelijk naar wens, op sommige vervelende zwangerschapssymptomen na ;) , maar het is voor het goede doel he?

10. judibi

judibi Bekend lid

alles goed hier. beetje last van de pil :( maar daar ben ik ook al bijna weer klaar mee, gelukkig.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Liena! Hoe is het met jou?

@ Queenie, daarom het zegt ook niks allemaal. Mijn pa zegt je draagt het helemaal rondom dus het is gewoon een jongen :rolleyes: terwijl voor de rest iedereen zegt dat ik het voor draag?! Maar goed, we zullen zien, ik ben zeer benieuwd! Mijn beebje is vaak wel druk als ik ga liggen maar dat ligt een beetje aan hoe laat ik naar bed ga hahaha. De laatste tijd ga ik wat later naar bed en dan hebben we dat speelkwartiertje al gehad, echt grappig allemaal!

12. judibi

judibi Bekend lid

dat is wel erg leuk, hoor die binnenin foto's van je beebje dat nog geboren moet worden :D heel apart zeg, dat je dan al een beetje kennis kan maken met het uiterlijk van je kuiken!

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen!

Deli ik vind je klamertje super leuk, of het nou voor een jongen of meisje is, dat maakt niks uit. Ik heb nu al tequasse (of hoe je het dan ook mag schrijven) aan mijn muur hahaha. Gewoon lekker vrolijk en fris..

Riedel; rust goed uit en pas goed op jezelf. Fijn dat de medicijnen hun werk doen. Ik hoop dat je snel van de pijn af bent.

Pooh; succes met je scriptie

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedemorgen,

Ik heb net gekeken maar het is bruinbloed en geen helder rood. het is echt poepbruin (ooops sorry!)
    heb ook nergens last van..... ik bedoel geen ongikrampen niks, nada noppes.
    Ik wacht even af hoor. Zie volgende ronde wel weer, wordt ik dan niet ongesteld dan kan k altijd nog testen toch?
    En blijven tempen natuurlijk! Misschien schiet ie nog wel omhoog.

ik ga de kinderen op school even opvangen voor het overblijven.... het zijn er maar 17 hoor! hihihi
    Gisteren hadden we er 50 hahaha heerlijk hoor!

liefs miranda

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Miranda; jammer dat je toch ongi geworden bent, ik had goede hoop voor jou.. Dan de volgende maand maar ;)

verder heb ik weinig te melden. Het bloeden is zo goed als gestopt, dus lijkt toch wel op een hele vroege ongi?
    Hoe zit het nu met de kippendag, gaat deze nog door?

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Liena; Ja, blijft een wondertje he! En knap dat ze het zo duidelijk in beeld kunnen brengen idd. En die 'kwaaltjes' neem je dan maar wat voor lief!

@Judibi; Gelukkig maar.

@Deli; Zo is mijn vader er stellig van overtuigd dat het een meisje wordt, hihi! :) Maarja, dat dacht hij bij Jamie ook al!

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    kipjes ik ga nog even wat doen in het huishouden, dus tok laters :)

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Het gaat redelijk, alleen steeds erg misselijk, en waar ik zelf een beetje mee worstel is dat ik op het moment helemaal geen zuivelproducten lust. Ik was altijd gek op Yoghurt, kwark, vla, maar kan er nu wel van griezelen. Als ik het wel eet wordt ik er echt kipmisselijk van, maar kan het toch niet helemaal weglaten? Mss toch de vk bellen hoe ik dit op kan lossen of heeft iemand van jullie een idee?

En bij jou gaat het ook allemaal nog goed? Heb je al een gesprek gehad met je leidinggevende om evt tijdelijk wat minder te gaan werken?

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja daar zat ik ook net aan te denken :) . Ik heb hem op 28 juni in mijn agenda genoteerd ;) . En we hebben een heel lijstje van kippies die deze dag wel meekunnen.....

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Tok later Mink! En Liena, heb geen tips voor je... ik was vooral in het begin gek op yoghurt met vruchtjes, misschien dat je dat wel weg krijgen kan?

Moet ook nodig aan de poets hier in huis, stoffen, stofzuigen, dweilen, plantjes water geven, wasjes doen enzo.. Gelukkig heb ik aan Jamie een goede hulp, die kwam net al bij me met de swiffer; "mama! Demie goonemake!" :)

Tok later kippies!
    Xx

Deel Deze Pagina