[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    hoi hoi,

ja we hebben al een prachtige dochter van bijna 3 (volgende maand) en we zijn nu een maand of 2 bezig voor de 2e maar ik heb altijd een cycli van 30 alleen had ik afegelopen maand 38 en een keer in december een vmk toen werd ik na 11 dagen ongi maar heb toen wel onderzoeken gehad omdat het niet goed met me ging, en het bleek een vmk te zijn geweest.

verder ben ik een mama van 23 een jonge moeder dus en ik ga ik augustus trouwen, en we hopen te kunnen vertellen dat we dan zwanger zij.

dat is mijn verhaal z'n beetje in het kort

vragen zijn welkom

en ik wacht wel op mijn kippennaam... hahaha

X Bride

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, ja nog steeds word er helemaal gek van.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Bridekip! Ik vind bridekip wel een goede maar verbetering kan altijd natuurlijk ;) Dat klinkt goed, trouwen in augustus! Spannend hoor! Gezellig weer een jong moedertje erbij in ons hokkie!
    We zitten ook op hyves als je het leuk vind dan kun je wat gezichten zien bij de kippetjes :D

http://onze-sksb.hyves.nl/

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jep, dat neemt de zwelling weg, en de blauwe plek wordt een stuk minder. Soms wordt het nieteens blauw meer.

En BrideKip vind ik een leuke kippenaam hoor! ;)

Zo, gauw verder poetsen hoor! Heb net de wc gedaan. Jamie slaapt nog steeds, dus ik kan nog eventjes door!

Tok snel!
    Xx

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Queenbee, ik had er nog nooit van gehoord, maar zal de tip proberen te onthouden.
    Suc6 met poetsen............

@ Mupkuh dat is wel vervelend. Weet je wel waar het aan ligt dan?

@ Ik vind Bridekip ook errug leuk ;) .

@ Leeuw, ik geloof dat je dan je kaartje moet opslaan in paint, er een jpg bestand van moet maken en hem dan wel toe kunt voegen. Mss kan je het onder het kopje zoeken vinden? Heb het zelf ook nog nooit gedaan, dus heb er geen ervaring mee :oops: .

Kippies ik ga het hok een poosje verlaten. Mijn haantje is thuis en we gaan zo ff boodschappen doen enzo.

Ik tok jullie laterzzzzzzz.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhh Kipjes, ik ben blij! Ik moet nu nog 7 weekjes werken tot mijn verlof en ik heb nog een hoop vrije dagen op te maken dus nu mag ik vanaf nu lekker iedere week een dag vrij nemen, jippie! Ik trek het tot nu toe best 40 uur werken maar 1 dagje extra vrij is altijd lekker toch!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo kippenvriendinnetjes,

heb nog niet bijgelezen, maar het internet is zo verschrikkelijk traag dat ik vrees dat ik een uur nodig heb om alles bij te lezen. doe ik straks wel..
    Ik hoop dat het met riddle allemaal goed gegaan is vandaag. (voor zo ver je van goed kan spreken natuurlijk :cry: ) ik denk in iedergeval aan je!

ga zo even naar het tuincentrum. ga even vissen kopen. we werken over het thema water op school dus dan zijn een paar goudvisjes wel erg leuk. zowiezo leuk voor in de klas vissen... en in de vakantie mogen ze dan bij mij logeren, of bij een van de kinderen natuurlijk

8. maria04

maria04 Niet meer actief

hallo meisjes

hoe is het hier?
    met mij gaat het wel ben echt misselijk vandaag en vreselijk moe. ik ga even op stok. spreek jullie snel.

liefs maria

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Kippies.

Hier weer ff helemaal in de stress. Ik had net na het plassen weer bruin/roze afscheiding bij afvegen. :confused: Ik ben me rot geschrokken, heb zo het gevoel dat het allemaal niet goed gaat. :( Voel me ineens weer heel erg onzeker :cry: . Maar weer afwachten.......... maar af en toe is het zooo moeilijk.

Knuf Lienakip

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Liena! Ik snap dat je helemaal in de stress schiet! Ik kan je niet gerust stellen ben ik bang?! Het komt vaker voor dat vrouwen nog bloed verlizen in het begin van een zwangerschap zonder dat het betekenis heeft maar inmiddels zijn er in ons hokje ook wel wat mindere verhalen bekend natuurlijk...

Als ik jou was zou ik gewoon de vk bellen! Misschien dat zij je wat kunnen gerust stellen? Ik duim dat alles gewoon goed is meid!

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja het komt idd vaker voor, maar het voelt gewoon niet goed. Heb een beetje trekkend gevoel in mijn buik, links en rechts onderin. Ben bang dat ik de vk hier niet voor kan bellen. Ik weet niet wanneer ik haar wel of niet kan bellen.......
    Ik ga nu ff boodschappen doen, kom straks nog wel ff terug om te vertellen hoe het gaat. Nu eerst ff de zinnen wat verzetten en anders straks toch maar de vk bellen :cry:

Sorry maar weet het echt ff niet....

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lieve Liena, je kunt de vk-praktijk altijd bellen! Ik zou het spoednummer niet bellen maar naar de praktijk zelf kun je toch altijd bellen met vragen meid! Natuurlijk schrik je dat is toch normaal!

Die eerste weken zijn zo lastig, je zit gewoon weer op het wachtbankje! Maar die pijn die jij omschrijft heb ik ook gehad meis, dat wil niks zeggen!

Misschien spreek ik je nog straks maar probeer jezelf niet helemaal gek te maken hoe moeilijk dat ook is! Als je het niet vertrouwd morgen gewoon bellen!

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja Deli je hebt helemaal gelijk, ik kijk het gewoon nog even aan, en probeer mijn hoofd 8) te houden, maar moet zeggen dat dat best lastig is. De afscheiding is nu ook gewoon weer gelig van kleur :oops: (sorry voor de details). Maar kan natuurlijk ook zo weer beginnen. Ik moet ook wel zeggen dat ik een stresskip ben hoor :) , Maar als er wat veranderd laat ik het hier meteen weten......
    Ben nu weer iets rustiger ;)
    En ik vind deze weken op het wachtbankje idd nog erger dan die op het vorige wachtbankje.......... :( Maar zal weer proberen positief te denken...
    Nogmaals Thanks.....
    Dikke knuf Liena (stress)kip

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey liena de stresskip ;) Herken het helemaal hoor. ben zelf ook zo'n stresskip. Gister geklust met mijn haantje en toen een druppeltje bloedverlies gehad. was meteen helemaal down. Verder nergens last meer van gehad maar toch check ik elke keer weer. Heb zelf ook afscheiding. de ene keer gelig, dan weer wit en als het opdroogt een beetje bruinig.. Zal er wel bij horen denk ik.. Probeer zelf echt vooral positief te blijven denken. maar is best lastig hoor..

Zag trouwens ook een nieuw kippie. Gezellig! :)

15. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    Hoi hoi

Nou dan ben ik nu gedoopt tot BRIDEKIP hahaha

heb gelijk een vraag heeft iemand hier uit het kippenhok ervaringen met dei sensi testen die je al eerder kan gebruiken en minder HCG nodig hebben, een vriendin van mij had die nog liggen is inmiddels zwanger, maaar ben benieuwd of ze nu echt eerder positief testen, mijn vriendin had gewoon 1 dag voor NOD getest maar dat kan met de meeste testen wel.

@ de stresskippen ik denk aan jullie en het is moeilijk om je hoofd cool te houden, maar je het bekende zinnetje hier op het forum positief blijven denken en afwachten

X

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bridekip welkom in ons kippenhok!

Queen wat een schattig beebje!

Liena niet te veel stressen he das ook nie goe....ik had van de week ook bloed op mijn papiertje maar gelukkig bleek het van 'n aambei (sorry....) had t ff errug heet.....

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Ja Liena..ik heb toen bij mijn bloedverlies heeel veel gelezen en bloedverlies is heel veel voorkomend en bij de meeste vrouwen is er helemaal niets aan de hand hoor dus maak je niet te gek hoor!

Hier gaat het hetzelfde nog, snel moe, veel bloed en weefsel verlies nog en veel buikpijn....kalm aan en dan komt dat vanzelf wel weer goed, moet van de gyn. wel goed opletten op het bloed, de buikpijn en mijn temp....als dat niet goed gaat moet ik bellen en anders moet ik 2 juni terug voor een laatste echo om te zien of alles schoon is....

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hoop dat het snel "klaar" is riedel.....sterkte...

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Alle kippies; Bedankt voor jullie lieve reacties op de echofoto's! :oops:

@Riedel; Doe maar rustig aan meis. Dikke knuff.

Zo zeg, leg ik net tegen half 8 Jamie op bed, dus schone billen, verhaaltje voorlezen en hij op bed. Hij was heel moe, wreef in zijn oogjes, dus ik dacht, die is zo vertrokken. Net om kwart over 8 ofzo een gekrijs en gegil uit Jamie's kamer! De babyfoon knalde lekker door de kamer heen... Dus ik naar hem, hij tranen met tuiten huilen, handjes omhoog, "mama pakke! demie au! pijn!"

Dus ik pak hem even op, houdt hij meteen op met huilen en begint grappig te doen. Kijkt mij met een big smile aan, begint te grinniken en overal naartoe te wijzen, dat hij naar beneden wil, dat hij een ballon wil... dikke dondersteen! Dus ik hem weer in bed leggen, kwartiertje later weer een megagil dus ik dacht; ''t is goed met jou kleine, ik trap er niet weer in!" En nu ligt hij in croma... Hoezo ze testen je uit? Hihi! :)

Zo, nu ga ik verder Holland's Got Talent kijken!
    Tok later kippies!

Xx

20. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja heerlijk he die kleine apen ze weten je precies te bespelen hier ook zo'n kleine prinses die pricies weet hoe je mama moet bespelen, maar ja het maakt ze wel schatig

X

Deel Deze Pagina