[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja da's waar. Zo klein als ze zijn, maar ze zijn oh zo snugger,,,! ;)

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hihi queenie.. heerlijk zo'n jochie.'

ga zo lekker love actually kijken... Weet alleen niet of ik dat vol houd. maar kan morgen uitslapen (als het lukt) en anders neem ik het op..

Tot morgen

XXX

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Allereerst welkom BRIDEKIP en LEEUW in ons megagezellige kippenhok!

@Riedel, hoe gaat het verders meissie? Ik hoop dat je een beetje op de been bent met je trouwdag en dat het bloeden dan ook helemaal gestopt is want anders heb je nog niet veel aan je dag he meis?!

@queenbee, hahhaahaha ik moest lachen om jamie.... zo heeft mijn zoontje dat ook eens gedaan. Dat was ook 1x en nooit meer! MAAR die streken heeft ie nu nog en dan is ie al 8! Zoals ie écht huilt kan ie dat ook mooi nep nadoen en iedereen trapt erin en dan lacht ie.. de ettertje hahahahaha. Zo hebben ze allemaal wel iets moois toch?

@Deli, je hebt helemaal gelijk, ik zou ook lekker 1 dagje minder gaan werken dat is wel zo prettig dan kan je je huis op die vrije dag oppoetsen of lekker je booddschappen binnenhalen voor de hele week dan hoef je dat niet in je weekend te doen! Heerlijk hoor. Geniet ervan zou ik zeggen!

@Liena, maak je niet te druk alsjeblieft want dat is niet goed voor de kleine. Het kan gebeuren dat je wat rose afscheiding verliest maar dat hoeft nog niks te betekenen he meid!
    Dikke kipknuf van mij voor jouw!

@Yojo, voel je je eigen al beroerd of heb je "gelukkig" nergens last van?
    Weten ze het al op je werk of nog niet?

Iedereen die ik vergeten ben...... ik ben jullie niet vergeten hoor! GOEDEMORGEN kippies! Alles goed bij jullie?

Nou even n up to date van mij...... gisteren was het bruinbloed wat ik verloor en nu heel donkerrood, maar mijn temp is weer terug omhoog gestegen naar de 37.1.
    Dus we gaan naar een nieuwe cyclus dit was er een van 25 dagen gaat ook wel he?
    Wat ik wel heel raar vond dat is dat ik nergens last van heb gehad deze ronde. Niet van mijn (.)(.). Ja die buikpijn wel maar wat dat geweest is weet ik niet en misselijk dat kan van de medicijnen geweest zijn.
    Nouja, volgende keer beter misschien. Ik weet nu hoe het tempkaartje eruit kan zien.

Even nog een vraagje..... hoe doen jullie maanden achter elkaar tempkaartje bij houden op fertilityfriend want bij mij loopt ie over 5 dagen af?!

Liefs miranda

4. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    goedenmorgen kippies,

hier een kip die bijna niet kan wachten om te testen heb zo het gevoel dat het raak is maar ja je lichaam kan je goed voor de gek houden...

hoe is het verder met jullie?

ik ben vandaag druk met de voorbereiding van onze verjaardag die we morgen vieren, dus ik zal af en toe even meelezen

dikke tok en tot straks

X Bridekip

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen kippies.
    miranda: balen zeg dat je ongi bent geworden. had ik nog niet eens gezegd. Op naar de volgende ronde dan maar! Weet niet hoe het zit bij ff. Ik heb maar 1 cyclus getempt en toen was ik zwanger dus weet niet hoe je een nieuw kaartje maakt.
    bride: zou super zijn natuurlijk de eerste ronde raak. Veer in iedergeval.... nog een paar dagen geduld!

fijne dag allemaalvandaag. vanmorgen werd ik wakker van de regen dus even niets zulk mooi weer meer..mijn haantje is bij een vriend aanhet werk buiten op het land..Die zal wel kleddernat worden :)

XXX

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja juffie dat herken ik ook, had vorige week ook wat bloedverlies na het klussen, nu durf ik het eigenlijk niet zo heel goed meer, maar mijn haantje snapt mijn bezorgdheid en hebben besloten het ff kalm aan te doen. En idd af en toe wat bruine afscheiding hoort mss wel zo, maar ja als stresskip zijnde ga je je dan meteen zorgen maken he ;) . Moet zeggen dat ik er nu ook geen last meer van heb, maar een bezoekje aan het toilet blijft toch nog steeds spannend :oops: . Maar kan nu ook wel weer een beetje lachen om de stress die ik gisteren meteen had, ben blij dat ik het hier kwijt kan en dat jullie me weer een beetje gerust kunnen stellen.

@ Miranda, hoezo loopt over vijf dagen je FF af? Begrijp het niet helemaal, waar zie je dat dan. Ik vulde hem twee maanden in, en nu af en toe ook nog maar zie nergens dat ie af zal lopen. En raar dat je temp nu weer omhoog gaat, je ongi zet wel gewoon goed door?

@ Queenbee, wat ook idd een aap, dat ie je zo voor de gek houdt, je schrok je natuurlijk een hoedje en dan blijkt er niets aan de hand :) . Ze houden je wel allert he ;) .

@ Deli wat heerlijk dat je een dagje minder kan gaan werken. Heb je gewoon net ff wat meer tijd voor jezelf en je huisje. Lekker van gaan genieten hoor......

@ Riddle, hoe gaat het vandaag met je? En hoe gaat het met je haantje?

@ Bride, zijn jullie bijna tegelijk jarig dan?
    Ik ga heel hard voor je veren dat het raak is, spannend he op het wachtbankje. Als je ongi wel wegblijft, wanneer ga je dan testen?

@ Maria, wa vervelend dat je steeds zo misselijk en moe bent en je hebt gelijk dat je er aan toegeeft. Die misselijkheid heb ik ook steeds en dan met namen in de middag en avond. Hoop voor je dat het snel een beetje afzakt meis.....

Dikke knuf voor jullie allemaal
    Liena Stresskip........

7. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja geduld heb ik weinig, hahaha maarja het is ook zonde om testen te verspillen en raak in ronde 2 zou wel heel mooi zijn (te mooi om waar te zijn...)
    heb wel veel kwaaltjes maar die zal ik me wel inbeelden

@ Miranda echt balen dat je ongi bent geworden

hoe is het verder hier met de kippies?

Tok tok Bridekip

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @liena, hoe heb jij je dan aangemeld want bij komt er te staan VIPtrial end in 5 days! Een grote groene balk bovenin.

Nou het is net als ik net al zei donkerrood bloed en gisteren een bruine kleur. Hbe ook nergens last van geen ongikrampen helemaal niks! Hbe nog steeds last van mijn rug.
    Ik snap het niet maar ik zal wel gewoon ongi zijn hoor! neem ik aan dan.

@bride, ach je raakt er aan gewend he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden en tuurlijk baal je even maar dat was bij mij snel weer over hoor. Ik ga nu de nieuwe ronde in en ik had mijn eigen al voorgenomen dat ik het 1 jaar gun voordat ik zwanger raak. Maar mijn dochtertje heeft een wens en dat is dat zij in haar 4de levensjaar een broertje of zusje erbij krijgt. Nou ze is net pas in april 4 geworden dus we hebben nog 2 maandjes he. hihihi en zal je zien raak ik op vakantie zwanger en wordt het WEER een april kindje!
    hahahha nee dat zou ik niet aankunnen denk ik.
    We zein het wel meiden. Maar jij ook hou vol geen bloed geeft moed toch?!

xxx

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hier nog even een keer het lijstje voor de kippendag van 28 juni:

WEL

Juffie
    Delilah
    Yojo
    Mink
    Miranda
    Alina

OVB:
    Riddle
    Queenbee
    Miranda
    Linda

NIET
    Mupkuh
    Dagdromer

Wil een ieder nogmaals kijken of het zo klopt, en er mogen natuurlijk altijd nog meer kippies mee he ;) .
    Want het gaat toch nog gewoon door?

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik kan gewoon mee he, als ik om uiterlijk 9 uur sávonds maar terug thuis ben kippies!
    Mijn haantje moet om 21.00 uur naar zijn werk, heeft dan nachtdienst!

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ik zag net bij mij dat ie vandaag is afgelopen, maar je krijgt dan een keuze en kan dan als niet vip gewoon weer je temp invullen, mss dat er dan wat dingen die je normaal extra had kunnen doen nu niet meer kunnen, maar dat deed ik toch al niet :)

12. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    geen bloed is zeker moed, maar ben heel benieuwd, want mijn lichaam zegt JA en mijn gevoel zegt doe niet zo gek dat is veel te snel

maar hier mijn klachten;

s avond in bed met vlagen misselijk
    ijzersmaak in mijn mond (BAH)
    enorme borsten
    icl de blauwe aders

duss het kan alle kanten op...

wat leuk dat julie een kippendag organiseren, waar gaan jullie heen en wat gaan juliie doen ?

en nog een mischien beetje domme vraag maar waar staat SKSB voor?

X Bridekip

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik ga nog mee hoor! heb er zin in... hoop op super mooi weer en dan heerlijk terasje zitten. enne hoe meer kippies hoe gezelliger!

liena: vind het zo grappig. wij zijn even lang zwanger en allebei van die stresskippies. :) Herken het allemaal zo wat je zegt :) heb alleen veel minder klachten als dat jij hebt.. wat me natuurlijk weer onzeker maakt ;)

14. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hoi Kippies,
    Heb je een paar dagen geen tijd om te lezen......heb je direct al weer heel veel gemist.
    @bride.......ik had precies hetzelfde als jij, alleen moets ik ook heel erg vaak plassen (echt niet normaal zo veel). Vooral die vieze smaak is echt niet fijn. Ik duim voor je.

Een kippendag.......is die alleen voor de die-hard kippen die al heel lang op dit forum zitten of is er nog plaats voor een badkip?

Fijn weekend (hopelijk drogen de wolken een beetje op)
    Kaat

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen kippies!
    Allemaal lekker geslapen?

@BrideKip; SKSB staat voor Super Kippen Spionnen Brigade... die naam is ergens in het begin opgedoken, en we hebben hem altijd aangehouden, hihi! :)

Enne spannend hoor, je houdt ons wel op de hoogte he? ;)

Jamie heeft ons na zijn trucje van gisteravond vanmorgen lekker tot 07.30u laten slapen, heerlijk! Normaal is hij gelijk met ons wakker, omdat de wekker van mijn haantje tegen 06.00u/06.15u afgaat, dus nu lekker een uurtje langer geslapen!

Ga zo met hem naar de kapper, zijn haartjes zijn net te lang om er een stoer kapsel van te maken. Mijn haantje is vandaag laminaat halen en gaat de vloerbedekking in ons nieuwe huis eruit halen om alvast te beginnen met het leggen van nieuw laminaat... Vanmiddag even kijken hoe het daar gaat.

Fijne dag vandaag lieve kippies!
    Tok snel!
    Xx

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ik heb er idd ook nog steeds heel veel zin in.
    @ Juffie :Ja eigenlijk vind ik het best lekker dat we ong. even ver zijn, kunnen we nog wat aan elkaar hebben hier ;) . En ik kan me voorstellen dat als je de klachten niet voelt je er wat onzeker door wordt hoor, maar aan de andere kant zijn er zoveel meiden die nergens last van hebben, dus ik zou zeggen geniet ervan. Ik heb dan wel een aantal klachten, maar als ik ze ff niet voel ben ik ook al weer in de stress :) . Dus ja geeft ook niet echt zekerheid he ;) .

@ Bride, ja echt leuk he zo'n kippendag? We gaan een middagje naar Utrecht en dan lekker op het terras zitten met elkaar.

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zo hé, heb even teruggekeken wanneer eigenlijk de naam SKSB is bedacht... dat was op pagina 18! OMG! We zitten nu inmiddels al op pagina 1165! Nog even en we nemen het hele forum over! :)

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    :) , ja dan bestaat die naam echt al heel lang en het kippenhok blijft maar vollopen, want er zijn inmiddels al heel wat kippies.....

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen Delikip meldt zich!

De kippendag is voor iedereen dus ook voor een badkip :D

En die naam SKSB, tja.... Wat waren we melig in het begin he :D dat kwam echt door Linnie en OKK die gingen de hele tijd op onderzoek uit samen en kwamen verhaal doen hier in ons hok, erg spannend :)

Nou ik heb heerlijk utgeslapen!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen deli.. ik heb vanmorgen ook uitgeslapen tot 9 ur. heel laat voor mijn doen.. ben alleen in die tijd wel weer 5keer naar de wc geweest. wordt elke 2 uur wakker en moet dan weer plassen. Dus toch wel klachten :) Voel nog wel wat dingen hoor liena maar niet heel erg gelukkig...
    zit nu love actually afte kijken. had ik opgenomen. was veel te moe gisteravond. lekkere zwijmelfilm... :) Moet alleln ook nog wel fflink wat doen hier in huis dus ga maar in etappes kijken..

Deel Deze Pagina