[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Juffie, fjn dat je zo goed en lang hebt geslapen! Ik heb echt mega geslapen, heerlijk! Mijn haantje kwam vanmorgen vroeg naar bed die was op de bank in slaap gevallen toen was het denk ik tussen 8 en 9 en toen heb ik tot 10.15 nog lekker geslapen, dacht vind het wel gezellig als ik nog even blijf liggen maar had niet verwacht dat ik nog zo'n ruk zou maken :D

Lekker toch zo'n zwijmelfilm-ochtend! Lekker rustig aan doen meid! Normaal is zaterdag mijn poetsdag maar daar doe ik niet meer aan sinds ze hier bezig zijn want het helpt toch niet :D

Over 2 weekjes dan zijn we uit de zooi en dan ga ik helemaal los!

Dat plassen in de nacht werd bij mij wel minder, de eerste weken moest ik er heel vaak uit en toen werd het langzaam aan wat minder vaak, hopelijk voor jou ook meis!

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Bijna goede middag kipjes,

Iedereen mag mee naar de kippendag :D Dus ook nieuwe kipjes; bij deze WELKOM...

Voor alle streskipjes; maak je kop niet gek en anders meteen VK of HA bellen. Nooit twijfelen, want het gaat wel om jou en je kindje.
    Zo dat waren even wijze woorden van Minkkipje ;)

Verder weinig bijzonderheden hier. Ik heb ook heerlijk uitgeslapen en voel me nog moe...

Vanavond heb ik een reunie van school. Dat is wel leuk opzich....

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Mink; gezellig zeg, een reunie! Alvast veel plezier vanavond!

@Juffie; ik heb momenteel weer 'last' van veel naar de wc moeten. Wordt vanzelf wakker midden in de nacht om te plassen... Overdag moet ik ook heel vaak, soms wel 2x per uur!

Zal weer even opruimen hier. We hebben alvast wat spullen naar ons nieuwe huis gebracht (vazen enzo) en de keukentrolly gaat naar mijn schoonouders. Dus heb nu een lege plek (lees=vieze plek ;) ) in de keuken, dan maar ff weer aan de poets!

*QueenieKippie's buik gaat momenteel alle kanten op door haar kuikentje, hihi! :) *

Xx

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: lijkt me ook wel leuk een reunie.. kijken hoe iedereen veranderd is enzo...
    deli: groot gelijk als alles af is, kun je wel weer gaan soppen..
    queenie: hoe gaat het met jullie nieuwe huis. begint het al een beetje als eigen te voelen? Lijkt me geweldig zo'n buik die alle kanten op gaat. Kan niet wachten tot ik dat ook ga voelen. dan wordt het tenminste wat echter en beter voor te stellen.

tok later

XXX

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Juffie; zolang ons eigen huis nog niet verkocht is gaan we nog niet in ons nieuwe huis. Maar ons nieuwe huis was het huis van mijn schoonouders, dus mijn haantje heeft daar een groot deel van zijn leven gewoond, dus ik ben er ook al 8,5 jaar kind aan huis. Ik hoef dus niet te wennen aan het huis, alleen zullen we wel de boel anders inrichten, andere verf, ander behangetje, nieuwe vloer enzo.. maar ik denk dat ik me er wel snel echt 'thuis' zal voelen hoor! ;)

Xx

6. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Als alle kippies mee mogen, dan ga ik ook mee. Ik ben net verhuist vanuit Utrecht naar Hoorn, dus kan ik ff terug naar mijn oude stadsie.

Bij deze meld ik me aan,
    Kaat

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hier nog even een keer het lijstje voor de kippendag van 28 juni:

WEL

Juffie
    Delilah
    Yojo
    Mink
    Miranda
    Liena
    Kaat

OVB:
    Riddle
    Queenbee
    Linda

NIET
    Mupkuh
    Dagdromer

Wil een ieder nogmaals kijken of het zo klopt, en er mogen natuurlijk altijd nog meer kippies mee he ;) .
    Want het gaat toch nog gewoon door?

Kaat heb jou ook bij het lijstje toegevoegd. 8)

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    gezellig Kaat dat je ook meegaat :)

9. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    Hello kippies,

ik heb net is de eerste pagina van dit kippenhok gelezen en de geschiedenis van dit kippenhok uitgepluist WHAHAHAHAHA ik lag dubbel om jullie stukjes soms

wat is het hier toch gezellig

gelukkig wel want ik maak mezelf hier gek!

10. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    Hello kippies,

ik heb net is de eerste pagina van dit kippenhok gelezen en de geschiedenis van dit kippenhok uitgepluist WHAHAHAHAHA ik lag dubbel om jullie stukjes soms

wat is het hier toch gezellig

gelukkig wel want ik maak mezelf hier gek!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    hey meiden,

hier ben ik ook weer even. Wel nog steeds bij mijn ouders helaas :(

12. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    wat een stilte hier

TOK

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Vervelend Mup dat je thuis nog steeds geen internet hebt. Hoe gaat het verder met je?
    Bride: nog een paar dagen wachten. dat wachtbankje duurt lang he?

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey,

Hier gaat het wel goed! heb alleen veel last van steken. Denk soms dat er misschien iets is blijven hangen na de curretage.

15. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja het is vreselijk op het wachtbankje BAH je wilt gewoon zekerheid, maar ja het vrouwlijk lichaam is zo lekker ingewikkeld

X

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goooooooooeeeeeeeeeede avond lieve medekippetjes!

@bridekippie, een kippenlichaam is inderdaad lastig! Je zit de hele tijd maar af te wachten! Maar ja, hopelijk duurt het niet al te lang!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen deze zondagmorgen kippies!

Het lijkt erop dat ik als eerste van mijn stok gevallen ben...

Heb ik gisteravond ook maar even gedaan, hihi! Heb mijn haantje ook later meelezen, die vond het ook wel grapoig! :) Er werd (en wordt nog steeds natuurlijk ;)) af en toe heel wat onzin uitgekraamd, haha!

Nou, ga ff lekker op bed hangen met haantje en kuikentje, heb net de fles voor hem klaargemaakt.

Tok later!
    Xx

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen kippies!
    ben ook alweer een tijdje wakker. uitslapen lukt echt niet meer de laatste tijd..
    fijne dag iedereen!

XXX

19. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    goedenmorgen kippies

ik ben ook van stok en ik zal vandaag er niet veel zijn want ik en mij haan houden vandaag onze verjaardag dus tot TOK en ik lees vanavond of morgen even lekker bij

fijne dag allemaal
    X

20. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    goede morgen kippies,

Ik lag om kwart over 4 al klaarwakker op mijn stok. Ben er een uurtje geleden ook maar helemaal van af gekomen. Dit had zo toch geen zin!

Bij jullie alles goed?
    Dit kipje is zeer vermoeid. Ook heb ik van de week een paar keer mijn ontbijtje niet binnen kunnen houden.
    Gisteren werd mij, door mijn kippenlijfje, even duidelijk gemaakt dat ik niet meer alles kan eten. Een broodje shoarma met zelf gemaakt knoflooksaus werd door mijn lijf niet meer geaccepteerd! Maar ja, zo doende leert men he.

liefs Sillykip

Deel Deze Pagina