[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    heb je nog leuke plannen voor vandaag?

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nee barry is werken onverwachts en ik ben moe van een drukke dag gister dus lekker rustig aan.
    En jullie?

3. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ik ga zometeen lunchen met een vriendin. Daarna ook lekker rustig aan doen. Ben ook echt heel moe. Ik moet de komende week gewoon weer fulltime aan het werk, dus wil vandaag nog even lekker bijtanken

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja groot gelijk!

Leuk fotootje heb je van je test!

5. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ja, een duidelijkere streep kan denk ik bijna niet!
    het heeft wel veel moeite gekost om hem zo klein te krijgen. Hij was steeds te groot...

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja had ik ook....

7. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ik moet er van door. MOet over 10 minuten weg, en moet mijn haren nog enigszins in model zien te krijgen....

Fijne dag nog, en tok later!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne dag!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    silly: wil het na de echo vertellen aan de collega's. kinderen wacht ik ook nog wel even mee hoor. denk pas na de zomervakantie...

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    hey juffie!
    alles goed met jou?

11. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo ik heb even een vraagje, dit is mijn eerste maand dat ik ben begonnen met ovu testen! nou had ik gister en eergister en posi ovu test dis dacht eigenlijk dat ik vandaag me ei zou hebben maar me temp was vanmorgen nog niet hoog, maar heb wel mijn ei vanddaag denk ik want heb ook last van mijn buik! maar is morgen mijn temp dan hoog? heb net een test gedaan en die is negatief dus? hoop dat iemand mij kan helpen! bedankt alvast
    x

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Leeuw, helaas geen verstand van ovu testen....

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedemorgen allemaal,

@leeuw, sorry meid, ik heb ook geen verstand van ovutesten begin nét een klein beetje van temperaturen te snappen!

@Yojo, heey meis met mij gaat het wel goed alhoewel ik heel verward ben momenteel. Mijn tempkaartje gaf 2 dagen geleden de eerste lage temp aan, nl 36.8 toen kreeg ik binnen een halfuur later een bruine afscheiding/bloed, gisteren was ie héél donkerrood en vannacht nog 2 druppels en nu is ie zowat weg, maar mijn temp is na die 36.8 gestegen naar 37.1 en vandaag weer 37.2! Snap jij er nog iets van..... ik ben misselijk (dacht door medicijne maar staat niet in bijsluiter) en als ik buk doet mijn rechter(.) zeer. Is al meer gevoeliger dan normaal mijn (.) ook heb ik nog steeds megarugpijn en moe. als ik uit bed kom en ben een kwartier op zou ik alweer terug willen naar mijn bed. Heb ook het gevoel dat ik niet aan mijn nachtrust kom, ben niet uitgeslapen dat weet ik wel.
    Mijn haantje zegt dat is geen ongesteldheid. Nu weet ik het niet meer hoor! Het is gewoon veelste weinig om van ongi te spreken en de kleur en dat is waarom ik zo verward ben!
    Moeilijk he, we zeggen wel eens: een kippenlichaam ik snap er de eieren niet meer van!

Liefs miranda

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goed middag kipjes;

Miranda; dan doe je toch een testje voor de zekerheid?

Verder wens ik iedereen een hele fijne dag. Hier geen bijzonderheden. Ben alleen moe..

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Miran...zo had ik het de laatste keer ook. Daarom weet ik ook niet precies hoever ik ben. Ik heb de eerste week na die "ongi" getest maar deze was negatief. Dus als ik jou was zou ik ff een testje wagen morgen hoor

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Yojo/Mink, ik heb nog 1 testje liggen dus kan het morgen wagen. ben heel benieuwd hoor.
    Mijn rechter(.) is aan het schrijnen nu (schrijnen= ook wel gezegd zeuren oftewel lichtgevoelig).
    Ik vertelde dit aan de buurvrouw en die zei ook al gelijk: is dit wel een ongesteldheid meid?!
    Ik zeg tja ik wacht wel af tot en met juni.
    Maar mijn rug doet nu ook mega zeer, dusweet niet zo goed wat ik hier mee aan moet.
    Zal morgen wel voor de zekerheid een testje wagen en dan laat ik het jullie wel weten.
    Ik vind het wel raar hoor maar idd heb het al eens eerder gehad met de oudste.

verders gaat het goed, heb net even 2 grote wasmanden met kleren in de kasten gelegd, 1 was voor de school weggedraaid en die staat alweer klaar voor retour. Nu nog 1 was in de droger en dan weer in de kast leggen en dan is wasmand leeg tot en met vanavond. haahaha verders heb ik vandaag een echte zondag, nergens zin in als alleen maar lui thuis hangen. De kinders zijn lekker buite aan het spelen en haantje is lekker in zijn garage aan het rommelen.
    Moe ben ik ook wel maar wil er niet aan toe geven en zolang ik bezig blijf dan merk ik er ook niks van!

liefs miranda

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Je temp stijgt meestal 2 /3 dagen na je ei, dus als het goed is moet ie morgen of overmorgen hoger zijn.......

@ Miranda spannend hoor, mss zou je toch ff een testje kunnen wagen.

@Sillybilly, Bij mij valt het eten ook vaak verkeerd, maar soms helpt een slok cola. Leuk trouwens dat iedereen zo pos. is zeg. Trotste opa en oma
    ;)

Alle andere kippies ik tok jullie snel weer, ben nu ff bij mijn ouders achter de pc :)

Tok laterzzzzz

Knuf Lienakip

19. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meisjes

hoe is het hier?
    met mij wel weer iets beter. nog wel met vlagen misselijk en wat last van groei pijn.wordt er soms wel onzeker van het is net ongi krampjes maar dan anders snappen jullie het nog. :)

fijne dag nog

liefs

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden.

met mij gaat het prima. beetje zere (.)(.) en moe. misselijk bijna niet.. af en toe beetje naar gevoel, das alles. oh ja heb weer wat bruinige afscheiding vandaag. beetje bruin/ cremig... :(

miranda: zou ook even testen ja. wie weet. begin weer met veren in iedergeval!
    maria: snap het helemaal ;)

vanavond lekker avondje bankhangen en dan op tijd naar bed.

XXX

Deel Deze Pagina