[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oh, da's helemaal goed Deli! Mooi dat je het zo op kon lossen!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    O fijn dat dat geregeld is dan Deli!
    Ik krijg het niet bijgeslapen....twee drukke dagen gehad in het weekend. Lag gisteravond al om 20.00 uur in bed en werd pas wakker om 9.00 uur. Wel een paar keer eruit om te plassen maar daarna was ik weer meteen vertrokken. Maar goed dat ik goed heb geslapen want vanmiddag komen die twee van mijn zus weer en die zijn megadruk de laatste dagen....
    Verder allemaal dezelfde "klachten" alleen nu als ik veel trap heb gelopen en gebukt heb ik het idee dat ik mijn banden voel.

En met jou?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja lekker he queenie, ik had ook liever iedere week 1 dag ipv een hele week nog hoor! Heerlijk aftellen zo die laatste 7 weken maar 4 dagen werken :D
    Hopelijk is met een week of 2 de keuken helemaal klaar dan kan ik helemaal los in huis met m'n nesteldrang :)

Ja yootje, die moeheid in het begin is echt erg he?! Als het goed is voel je je straks wel weer wat fitter hoor! Met mij gaat het goed! Ik begin ook wel weer wat moeier te worden maar ik denk dat dat vooral ook komt door de rommel thuis :( voor de rest heb in een heel beurs gevoel in mijn onderbuik op het moment precies boven het schaambot, die kleine was echt salto's aan het maken afg. weekend... Nu ook voel ik hem/haar zoveel bewegen en dat is een onprettig gevoel onderin maar ik geniet er toch maar lekker van :D

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff dat lijkt me ook wel dat dat beurs gaat voelen dan ja.....en fijn dat het einde in zicht is van de keuken....of ja de rommel dan.
    Iedereen zegt dat die vermoeidheid overgaat dus voor het moment geef ik me er maar gewoon aan over. Gaat helemaal goed komen met ons allemaal he!

Hoe is het met Riedel? Iemand daar nog iets van gehoord?

En wat zijn de plannen van de kippetjes voor vandaag?

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja lekker! Ik nog 7 weken maal 3 dagen... heerlijk, nog maar 21 dagen en dan verlof! Ik kan niet wachten! Zie er nu al zo tegenop om morgen te gaan werken.. maar als ik er eenmaal ben is het ook wel weer gezellig met m'n collega's hoor!

En Yootje, ik was ook heel erg moe de eerste 3 maandjes hoor! Hoort er allemaal bij! Zolang het kan moet je je er maar gewoon aan toegeven hoor! Helaas ben ik nu ook steeds heel moe, maar dat komt natuurlijk omdat ik 8 kilo extra meedraag, hihi! ;)

Lieve kippies, ik ben weg! Bel eerst nog even achter de kaartreservering van De Lama's in november aan, want mijn haantje wil de kaarten halen maar heeft het reserveringsnummer weggegooid... dompie!

Tok later!
    Xx

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh ja, voor Miran is het ook spannend las ik! Ik veer voor je meissie!

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb voor het eerst zo'n sterk gevoel dat ik zwanger ben.. :eek: Heb vrijdagavond alvast een CB digitaal gehaald en kon natuurlijk niet laten om meteen te testen. Helaas gaf hij niet het antwoord waar ik op hoopte, haha :)

Alhoewel ik weet dat je niet naar de strip mag kijken, heb ik dat toch gedaan en hij geeft twee strepen.. Een zwangere collega deed deze testen altijd zei ze vrijdag overdag en adviseerde mij WEL naar de strepen te kijken! Zij had namelijk pas bij haar positieve test ook twee strepen op het venster staan!

Ook las ik dit:

Ik wil woensdagochtend nog een keertje testen, wellicht is het dit keer wel raak! :) Ik hoop het maar!

arrgghhh, soms word ik gek van mezelf! Koop ik de digitale omdat ik het 'streepjesturen' zat ben, doe ik het alsnog!

FOEI! ;)

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lin haal dan ook een gewone van DA of kruidvat en wacht wat langer met die digitale. Deze hebben toch meer hormonen nodig...en ja twee streepjes zijn twee streepjes.....

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Yootje, als je de kans hebt gewoon er aan toegeven hoor! En als het kan overdag effe een dutje doen schijnt ook goed te zijn had ik gehoord. Ik kon dat niet omdat ik hele dagen werk maar als ik 's avonds thuis kwam en eten gekookt had en het huishouden een beetje op orde had viel ik tegen 19.30 uur echt om! Je moet nog een hele tijd dus neem je rust als het kan!

Ik heb nog niks van Riedel gehoord :( hoop dat het goed is naar omstandigheden!

En mijn plannen zijn... Werken vandaag :(

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat doe ik ook hoor. Op mijn vrije dagen lig ik s middags ook echt ff plat. Helaas op dagen dat ik moet werken gaat dat niet maar lig ik er meestal rond 20.00 uur wel in.....

Ach het is voor een goed doel he!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb ook vrijdagavond laat getest met mijn laatste beetje urine! Dus ik gooi er woensdag nog een testje tegenaan met ochtendurine, wie weet! :)

Ik begin steeds meer hoop te krijgen door de berichten;

:D

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend Linnie!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie, hoe krijg je het toch elke keer voor elkaar! Jij maakt het steeds weer spannend! Ik zou niet weten hoe het zit met die streepjes, ik heb altijd gehoord dat je daar niet naar moet kijken maar goed, als je dit zo leest zou ik het toch maar wel doen!

Aftellen tot woensdag dus, pfffffffffffff..... Veermodus gaat weer een standje hoger voor je meis!

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Sta al een kwartier in de wacht aan de telefoon... grmbl...

Linnie, veermodus draait weer op volle toeren hoor! Hoop het zo voor je dat het raak is!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zo, eindelijk erdoor! Kan mijn haantje de kaarten ophalen! Nu ben ik echt weg hoor!
    Tok later!
    Xx

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Later Queenie!

Ik ga zo maar eens boodschappen doen.

Spreek jullie later!

@ Miranda waar blijf je? ben je van je stok gevallen?

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps, ik geef bij deze toe dat ik verschrikkelijk ben! Ik laat jullie elke keer weer in spanning zitten (inclusief mijzelf) :eek:

Toch heb ik dit keer zo'n goed gevoel, hoewel ik weet dat ik wellicht niet eens een eisprong heb! Maargoed, we blijven gewoon positief toch?! :)

Sorry girls, hopelijk kan ik jullie woensdag meer vertellen! Als hij dan weer 'niet-zwanger' aangeeft, dan hou ik ermee op tot ik naar de gyn kan! :) Deal? ;)

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    DEAL LINNIE!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha Linnie, DEAL! Nee hoor meis klaag, zeur, fantaseer, test, maak ons maar gek hier!

Wij gaan gewoon veren voor een dikke vette ZWANGER op die test!

20. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi meiden

linnie ik hoop dat het ook een keer raak voor jou mag zijn. ook ik veer voor je.

ik ben vandaag lekker vrij het is niet echt heel mooi weer. ik ga zo even het huishouden doen. ik moet me er nog even toe zetten.

fijne dag meisjes

Deel Deze Pagina