Linnie wil ook een dikke vette zwanger zien hoor! Mupkuh heb je aangemeld op je forum zal eens een kijkje gaan nemen!
Thanks voor het veren meiden! Lief! @Mup; Jippie! Internet! Heerlijk he?! @Maria; Geniet maar lekker van je vrije dag meid! @alle zwangere chicks die een digitale CB hebben gedaan; Hadden jullie ook streepjes?! Ohhhhh Zit ik mezelf weer gek te maken!
Potjandriedubbels Deli! Kun je er niet eentje voor me doen?! Whahaha Heb geen zin meer om te werken..
Whahahaha..... Precies jij moet testen, ikke nie Ik heb wel eens gehoord dat een test bij een bepaald aantal weken zwangerschap geen zwanger meer aangeeft weet niet eens of ik nog wel zwanger ben volgens de test Maar gister vroeg er weer iemand of ik een 2 ling kreeg zo groot is mijn buik toch niet?! Wie hadden er nou zo'n digitale hier allemaal dan? Best een hoop toch?
Volgens mij best een aantal ja deli. Ikke nie ik heb een gewone van cb als laatste gedaan. Nee ik vind je buik echt niet zo dik hoor....gewoon een mooi buikje voor één beeb!
Meid, je hebt een prachtige buik! Ben echt jaloers! Als ik hem in kleding zie, dan vind ik hem minder groot lijken dat bloot! Maar al met al is hij echt prachtig! Oke, ik ga vanmiddag nog even andere test halen (gewoon Kruidvat maar denk ik) en als ik daar iets op zie, dan ga ik morgenochtend een digitale doen! Spannend!
Haahahahahhaaa... Kleding kleedt af Ik ga ook voor je veren meissie! Laat je wel ff weten hoe de tussenstand is dan strakkies? Ik vind nl. dat jij nu gewoon zwanger moet zijn! NU!
Zo, ben net terug. Heb nu een album in huis met allemaal mooie geboortekaartjes, dus kan lekker neuzen strax! Nu hebben we al een keus gemaakt natuurlijk, maar neuzen is altijd leuk! Kreeg net in de supermarkt gigantische steken in mijn buik... vond het best wel eng... en nu voelt het alsof de kleine de hik heeft, had Jamie ook altijd last van, hihi! Alleen zit het wel heel laag... maar even in de gaten houden en rustig aan doen... Zal trouwens ook maar weer eens wat buikfoto's gaan maken voor in mijn album, is alweer een tijdje geleden... En Linnie, je houdt ons op de hoogte hoor! Ben wel errug benieuwd hoor! Xx
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik word trouwens debiel van mijn afscheiding! Het loopt er nog steeds uit Gelukkig ruikt het niet, want dat zou echt te vies zijn! Hebben jullie zwangere kippetjes daar ook last van gehad?
Jep, en nog hoor. Afscheiding kan blijven, ook als je zwanger bent... helaas... loop ook elke dag met een inlegkruisje in.
Ik heb nu ook een inlegkruisje in, want af en toe is het net alsof ik in mijn broek plas of ongi wordt Ohhh, wat haat ik deze onzekerheid! ben zo blij dat ik naar de gyn mag!
Lang leven de inlegkruisjes! Ik had er een hele tijd geen last van tot een paar weken terug ik dacht echt dat ik in mijn broek had geplast! @ Queenie, rustig aan doen he! Ik ben net een half uur wezen wandelen en kreeg ook wel een zere en harde buik... Maar ja, blijf ook niet de hele dag binnen zitten, kan toch geen kwaad?!
@Lin; ja idd, het is nu al bijna 2 juni! Maar misschien heb je al wel eerder een duidelijker antwoord.... Veren maar! @Deli; het was geen harde buik ofzo, maar echt steken... maar ik doe het nu rustig aan hoor! Ga zo ff wat eten en online pokeren, Jamie ligt toch op bed.