Hi Delilah, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb helemaal geen ei pijn gevoeld, gek genoeg voel ik dat dus wel altijd. Bedankt voor je antwoord.
Hi Kippetjes, Ik loop echt als een kip zonder kop rond Ben vanochtend weer ongi geworden, snap er echt helemaal niks van. Maandag dan maar naar de dokter.
Mmmmmmmmmmmmm, ik heb wel getest........... EN IK ZIE EEN STREEPJE! NOU JA, TWEE STREEPJES NATUURLIJK! Hij is licht ( omdat ik niet kon wachten, maar met een super klein beetje urine getest terwijl ik een uurtje daarvoor naar de wc was geweest! ), dus een vriendin is meteen hierheen gekomen om hem even te bekijken! En die zag hem ook! Morgenochtend dus een nieuwe test ertegenaan gooien, en hopen op een duidelijke streep! xxx Een mega hypere Lautje...
Hey Lautje, oftewel mega hypere Lautje! Alvast voorzichtig gefeliciteerd, laat je morgen nog wat horen!
Ben tot nu toe heel de dag ongi ja. Effe afwachten of het gewoon doorzet. Maar voel me ook super ongi. Normaal neemt wel de pijn aan mijn kippenborsten af maar nu niet. @ Lautje, Kippetje gefeliciteerd meid!
hey muppie, verdorie, ook niet leuk he! niet moed opgeven meid, en het is inderdaad verstandig om ook net als mij een afspraak te maken bij de huis arts. ik ter controle voor alles denk ik. als je ongi echt door is sleep ik je er door heen, ik ga ook door naar de volgende ronde. cmon girl!
Ik denk dat mijn ongi wel echt door is, maar wacht morgen gewoon ff af. Het is iig zeker geen spotting. Naar de HA moest ik toch omdat ik afgelopen 2 weken zowat iedere dag spotting had. Maar wij kippetjes komen er zeker wel.
Hey Lautje gefeliciteerd... Mupkipje; ik zou echt even naar de huisarts gaan, want dit is toch wel vaak, als ik dit goed lees.... Het zal je ook meer duidelijkheid geven en kun je rustig weer verder? Heb je al eerder een inwendig onderzoek gehad? Ik wel dus als je vragen hebt dan kom je maar, Ik denk dat ik ook door ga naar de volgende ronde. Ik ben nog steeds niet ongi, maar ga er wel vanuit. Heb pijn in mijn rug, zere borsten en ben niet te genieten, daarnaast ben ik echt alleen maar moe, zelfs dat ik vanmiddag ben gaan slapen en gister om 20.00 uur al in bed lag. wacht nog een weekje af en ga daarna weer testen denk ik... dus VEREN!
Gefliciteerd! Een voorspoedige zwangerschap toegewenst meid. Ach gossie ja ik geloof wel dat je het nu nog niet zo kan geloven. Maar een streep is een streep, joepie! Heerlijk elke keer te lezen van al die zwangere meiden!
hey ! lautje gefeliciteerd meid! geniet ervan! ik zit zo achter mn pc he, en inene schiet het me weer te binnen van ik wil graag zwanger zijn, ik krijg nu echt zown gevoel alsof je voor het eerst heel heftig verliefd bent,ken je dat? de kriebels & vlinder gevoel wat voelt dat lekker zeg
he meiden is het bij jullie ook zo dat jullie na de eisprong klachten hebben als zeurende pijn in de onderbuik? Heb naast dat ook last van zeurende pijn aan de eileiders voor het eerst iemand bekend hiermee?
yes me me me.. heb ik 18 dagen gehad na mijn eisprong ( na dag 15 )en ik d8 het echt , had nog nooit zolang of zoveel last gehad van: zeurige pijn aan eierstokken vooral rechts ( aanhoudend ) darmen 1,5 week rommelig/zeurig pijn in mn rugpijn+schouders steekjes links en rechts in mijn buik karamel afscheiding ( dag 19? ) spierpijn in mijn heupen * had het even opgeschreven voor mezelf* en had uiteindelijk en syclus van 32 dagen
Hoi Nikkitje! Nou zeg die klachten lijken precies op de mijne al heb ik zelf geen karamel afscheiding en geen aanhoudende pijn aan een van de eierstokken wel zo nu en dan een steekje in beide maar dat is zo weer verdwenen.
Waarom zeg je dat? Hoe hoog is jouw temp, die van mij is vanmorgen omhoog geschoten van 37,0 (gisteren) naar 37,2. Verwacht een dezer dagen een eidipje, maar hoop dat de temp hoog zal blijven. Zit hier met een roodgloeiend warme kop voor de computer... heet heb ik het gewoon, als ik die temp al vanmorgen had zal ik nu wel op 38 graden zitten voor mijn gevoel!
hay ! nouja dat vroeg ik me gewoon af..omdat we geen vruchtbaar slijm hebben op dag 6 nouja het kan wel maar niet zo erg als op je eisprong. vandaar dat ik het vroeg, hoeveel procent kans hebben we nu op vruchtbaarheid? en wat btreft tempen dat heb ik al heel lang niet meer gedaan maar ben er mee gestopt omadt ik elke keer verschillend uit mn bedje stapte en dan is ie altijd anders. dus vond het irritant worden temp je altijd smorgens rond dezelfde tijdstip? en hoelang temp je al ? wat betreft jou klachten. ik had contenu een druk gevoel rechtsonder bij mijn eierstok , en deed ook echt zeer,voelde het bij hobbels enzo. en als ik plaste dan werd die druk veel heviger ( dacht blaasonsteking ofzo ) maar had geen branderigheid bij het plassen.