Ik was ff een frisse neus halen! Lekker buiten joh! Ik ga zo lekker naar huisie toe, heb vorige week een lange week gehad en vind dat ik wat uurtjes mag inhalen! Kan ik mooi ff naar de Kruidvat scheuren voor een test (voordat het haantje thuis is) Spannendddddddd!
Queenie, rustig aan doen hoor! Beebje zal wel een seintje geven dat hij ffies niet gestoord wil worden
Nou mijn beebje geeft de hele dag seintjes sjonge jonge, wat een druk kindje zeg! Dat gaat nog wat worden... @ Linnie, lekker he buiten! Nu heel snel een testje halen en doen! Hoe laat ben je thuis? Hoe laat heb je een plasje gedaan dus hoe laat krijgen we de uitslag?
Tja, haha, zou kunnen. Beebje vindt dat ik te druk ben met alles, hihi! Nouja, niet eens zo gek hoor, je lichaam geeft het vanzelf aan als je het rustiger aan moet doen... Lin, ben echt errug benieuwd hoor!
Hallo alle lieve kippies die voor mij veren! Ik heb geen test gedaan WANT mijn temp was vanmorgen ineens weer 36.7, snap er niks meer van dus ik durfde het niet aan. Ik kijk morgen wel hoe hoog ie is. Maar denk dat het ongi gewoon is hoor! Sorry dat ik jullie heb laten wachten maar moest met m'n zoontje naar het ziekenhuis dus ik zat er al om 8 uur bij laboratorium en om half 9 al bij de kno-arts en om half 10 was ik terug thuis, maar toen moest ik brood klaar maken voor de tussenschoolse en ik had ervoor nog een vergadering en over 2 uurtjes moet ik alweer werken hahahha hoezo druk leven?! Mijn haantje heeft me al op mijn kippenkoppie gegeven, hij zei vanaf vandaag nog maar 1 afspraak per dag voor jouw want anders kan je niet op vakantie maar lig je in vrederust. Jij hebt zo'n drukke agenda dat ik nog geen wit stukje meer zie zo volgeschreven! Dat gaan we dus niet meer doen he?! Ik zeg ja baas! hahahahahaha Maar goed, ik weet dus niet of testen wel nut heeft! Ik zie het allemaal wel hoor! liefs miranda
Kijk je morgen toch ff af Miran. Maarre idd wel beetje rustig aan doen he! Linnie wij wachten vol spanning....
Ach meid, ikke en rustig dat kan écht niet samen hoor! komt daarbij ook nog eens dat ik volgende week dinsdag de uitslag krijg, dan krijg ik te horen of dat mijn zoontje echt een vertakking van autisme heeft ja of nee! Ik ben heel gespannen nu. Mijn hoofd zit helemaal vol. Loop deze week alleen al naar 3 verschillende ziekenhuizen met hem. Vind het vreselijk allemaal maar ja het is voor het mannekes eigen bestwil he en zijn gezondheid natuurlijk! Maar dat gaat ten koste van mijn energie op een ogenblik. Vanmorgen zei de kno-arts je bent een afspraak vergeten! Ik zeg je moest eens weten hoe vaak ik per week in t ziekenhuis zit geloof me maar als ik zeg dat ik dat echt niet meer zou weten zo vaak zit ik er! jeetje dit moest er echt even uit! Ik zit in mijn kop tjokvol er kan gewoon niks meer bij! xxx
Heey Kippies, ik ben weer thuis, na een half weekend Drenthe hihi. Mijn haantje is heel ff naar zijn werk, is met 15 min weer thuis, maar dacht moet toch ff gauw kijken hoe het hier is.. Zal eerst ff een beetje bijlezen. Tok zo... Dikke knuf Liena(stress)kip
Jeetje miran dat is nogal wat zeg....succes ermee. En dan bellen ze je niet even dat je een afspraak vergeten bent? Ben je nog aan t stressen Liena?
@ Miran, ik weet niet hoe dat zit met die temp maar hopelijk ben je gewoon zwanger! @ Liena, hoe is het met het bruinverlies afgelopen?
Hellow! @Miran; Ik blijf voor je veren, hopelijk is het geen ongi maar ben je lekker zwanger! VEER VEER VEER! @Deli; Ik hoop in elk geval rond half 4 weg te kunnen, dan kwartiertje naar huis, 5 minuten kruidvat, 5 minuten naar huis, 2 minuten plassen, 3 minuten (of misschien ietsjes langer) wachten en hoppa UITSLAG! Dus ik hoop jullie voor half 5 iets te kunnen laten weten @Liena; lekker weekendje gehad? En stresskip? Ik heb iets gemist?! @Yojo; Had jij ook zoveel last van afscheiding?
Dat klinkt goed Linnie, ik ga om 16.30 uur naar huis nl. Dus het zou mooi zijn als je voor die tijd even komt doorgeven dat je zwanger bent Anders moet ik wachten tot ik thuis ben, duurt weer drie kwartier tot een uurtje en dan zit ik in de auto weer te veren wat ook nog eens levensgevaarlijk is voor mij en m'n kuiken dus nee! Gewoon voor die tijd komt me beter uit
Haha, nou dan moet ik nu maar naar huis gaan, want anders vind ik het niet leuk voor jou en je kuikentje!
Dank jullie wel kippies. Vooral blijven veren hihihihi ik zal eens kijken op de site van temperaturen hoe het allemaal zit want ik snap er de eitjes niet meer van hoor! Iemand onze riedel al gesignaleerd? Waar blijft ons meissie? Ik wil weten hoe het met haar is! Riedel, als je dit leest ik mis je hier en wil weten hoe het met je gaat? Liefs miranda
Tjonge er is al weer heel wat afgetokt. @ Yojo en Deli, het stressen is weer voorbij gelukkig, had alleen donderdag ff wat bruinverlies, maar verder helemaal niet weer pffff..... @ Linnie, Jij weet het ook wel spannend te maken hoor, zou spontaan weer in de stress schieten , ik ga ook heel hard voor je veren en hoop zo dat je pos. test. Ik had zelf ook zo'n digitale en na de test stonden er idd twee streepjes op de stick, maar wee dus niet of dat ook zo is als je niet zwanger bent. Maar hoop gewoon dat het een goed teken is. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! En die afscheiding herken ik ook, soms idd ook best veel , en denk dan ook o jee...., maar ja ben ook niet voor niets de stresskip he @ Miranda, ga ook heel hard voor jou veren hoop dat je temp morgen weer omhoog gaat. En wat vervelend da je de laatste tijd zo vaak met je zoontje naar het ziekenhuis moet. Hopelijk geeft het wat duidelijkheid zodat jullie weer verder kunnen en weer wat rust krijgen. @ Al een poosje niets van Riddle gehoord? Hoop dat alles naar omstandigheden goed met haar gaat.
@ Linnie, tok vanmiddag dan alhoewel het ook wel weer ongezellig is als je nu al gaat @ Miran en Liena, ik heb Riedel ook nog niet gezien?! Maak me ook een beetje zorgen, als ze op haar werk of thuis was had ze denk ik wel wat laten horen... Hoop maar dat het allemaal goed gaat met haar en d'r haantje... Nog maar even afwachten anders gooien we er een smsje tegen aan!
Ik maak me ook zorgen om onze lieve Rid.. Hopelijk gaat alles goed met haar! Als je dit leest, WE MISSEN JE! Deli, ik ga om half 4 naar huisie toe! Dus hopelijk kun je nog even wachten! Liena, het schijnt dat je wel naar de streepjes moet kijken, want dat is ook hetgene wat de houder meet! Als het streepje te licht is (heb hem ook 's avonds gedaan) dan leest hij het niet! Vandaar dat hij ook meer HCG nodig heeft! Ik ga vanmiddag een Kruidvat test halen, als daar iets op te zien is, dan doe ik weer een digitale!
Oke linnie, ik neem wel weer plaats op het wachtbankje ben zoooooooooo benieuwd, jij maakt iedereen hier knetterbek elke keer
Heey Deli, zeg dan dat alle kippie hier willen weten hoe het met haar en haar haantje gaat. Het kan ook zijn dat ze nog dingen aan het regelen is voor haar trouwen toch? Ik vind het zo rot voor haar zo net voor je trouwen zo'n bericht te krijgen. Ik heb net op temperaturen zitten te lezen en er was ook een vrouwtje die al 4 dagen bloedde maar ook heel weinig en die testte 5 dagen geleden en ja hoor zwanger! Ik ga morgen nog maals proberen hoor als mijn temp hoog is. ik heb wel die supergoedkope van de kruitvat..... 2 voor 5 euro geloof ik! Maar dat maakt toch niks uit of wel dan?