Ons huis? Schiet niet op, wordt er moedeloos van. We zijn al in de prijs gezakt, en hebben daarna nog geen kijkers weer gehad. We wachten deze maand nog af en anders moeten we in juni maar weer een stukje omlaag met prijs... dan maar iets minder winst hoor, maar ik wil graag voor dat ik bevallen moet wel in mijn nieuwe paleisje wonen..
Kan haast niet wachten en denk ook dat het op dat moment nog veel meer gaat leven. En het is helemaal niet erg hoor om af en toe ff lekker te klagen, soms kan dat heerlijk opluchten om er weer tegenaan te kunnen. Dus gewoon lekker blijven doen hoor meis. Ik voel nu eigelijk alleen maar aan de symptomen dat ik zwanger ben en die zijn nou niet echt heel fijn, maar aan de andere kant weet ik wel dat er toch iets gaande is anders had ik daar geen last van, en ik blijf gewoon herhalen dat het allemaal voor het goede doel is.
Ja deli en Queenbee en mss hebben jullie haantjes dan ook nog wat aan elkaar . Jamie met een keizersnee? En is er nu dan een grote kans dat het met deze kleine weer moet? Wat vervelend dat het nog niet wil met het huis, want het zou idd lekker zijn als je op je nieuwe stekkie woont als de kleine komt. En heb laatst de foto's gezien van jullie huidige huis en dat ziet er toch ook heel mooi uit. Hoop dat jullie binnenkort dan wat meer geluk hebben..........
LINNIE ja ik had en heb daar nog steeds last van elke dag inlegkruisje in. Ben moe....heb niet kunnen slapen vanmiddag omdat Lieke al erg vroeg wakker was...wordt dus vroeg mijn bed in vandaag....
Gaat helemaal goed komen. De oudste wordt zo opgehaald voor de zwemles en dan blijft de jongste even hier nog. En dan is t klaar! Hoe was je weekend Liena?
@Liena; Niet persé, maar de kans bestaat altijd natuurlijk. Jamie pastte niet door mijn bekken, daarom is op het laatst gekozen voor een keizersnee. Dus als dit kindje net zo zwaar als Jamie zal zijn, ben ik bang dat het weer een keizersnee wordt. Of bang, nee dat niet, ben eerder bang voor een 'gewone' bevalling. Maarja, wat erin zit moet er toch ook weer uit! Haha, zie onze haantjes al zitten! 'Man, ze scheldt me de hele tijd verrot! Gaat dat bij jou ook zo?' 'Nee, hier moet ik gaan puffen want anders puft ze zelf niet!' En ja, dank je. Ik hoop ook dat we snel kopers krijgen. Mijn haantje noemt dit 'gezonde spanningen'. Ik zei al; voor jou misschien maar in mijn toestand noem ik het gewoon stressen hoor!
Queenie je hoort vaak dat de 2e er wel door kan omdat alles al eens is opgerekt! Maar mag je niet vooraf al kiezen voor een keizersnee? Of wil je het sowieso eerst zelf proberen?
Queenie dat had mijn zus ook en zij bleef ook nog hangen bij vier cm ontsluiting ook spoed keizersnee. Bij de tweede geplande keizersnee gekregen. Bleek achteraf ook maar goed ook want ze had toch niet gepast en als ze normaal was bevallen was haar oude wond opengegaan. Ze mogen ook geen derde kindje meer. Niet om je bang te maken hoor. Als dat risico er bij jou in zat hadden ze dat vast wel verteld!
Weet iemand van jullie die ene site nog waar een aantal leuke babyspulletjes hadden gekocht voor weinig geld?
@Yootje; Oh, je maakt me niet zo gauw bang hoor! Ben een errug nuchtere Groninger he, staan we bekend om! @Deli; Alleen zijn kruintje heeft in mijn bekken gezeten, ze konden zijn haartjes zien, maar verder kwam hij niet. Ik weet eigenlijk niet of ik zelf de keuze mag maken. Vanaf de 36e week moet ik voor controles naar het zkh in plaats van naar de VK, maar ga het zeker wel aankaarten dat ik het niet weer zo wil als bij Jamie! Arm haantje was er toen helemaal beduusd van... maar dat hoorde ik ook pas achteraf van zijn en mijn ouders..
@ Yootje, geen idee welke site je bedoeld? Je hoort zoveel verhalen over bevallen, pfff... Je kunt er niks van zeggen. Maar als ik Queenie was zou ik op voorhand liever kiezen voor een keizersnee! Mijn schoonzus was bij de 1e ook van voor naar achter losgeknipt en de 2e was er zo?! Waren laatst trouwens wezen bbq'en met een oude vriend van mijn haan en die hadden 2 kindjes! De eerste een meisje was ruim 4 weken te vroeg en ruim 7 pond en de 2e was op tijd en was ruim 10 pond! Is zonder scheurtje geboren!
@ Yojo heb een heerlijk weekend gehad. Lekker niet al te veel gedaan en afgelopen nacht bij mijn ouders geslapen en vanmorgen naar de tandarts. Ook raar trouwens, heb nl een gaatje dat gevuld moet worden, dus bij de balie gevraagd of er ook verdoving bij moet, omdat ik zwanger ben. Zegt de assistent dat dat niet uitmaakt, omdat het niet bij het kind komt. Maar ik lees overal dat het beter is dat wanneer er verdoving bij moet de behandeling uit te stellen als het mogelijk is . Volgende keer de vk maar vragen dan want nu weet ik het ook niet meer. En jij ook een beetje kunnen vermaken? @ Queenbee, het is dus nog ff afwachten. Maar idd het moet er wel weer uit hihi.
Liena ja lekker druk met die twee. En een hoop in het huis gedaan. Queen gelukkig maar dat ik je niet zo gauw bang kan maken. Is ook een hele tijd geleden van die site. Kon je sokjes ed voor 1 euro kopen
@ Queen, ik zou het ook zeker aankaarten! Als je er nu al angstig voor bent dat het weer zo loopt als bij Jamie is er misschien wel een mogelijkheid om te kiezen! Ik weet niet hoe dat werkt! Maar kan me voorstellen dat je al die spanning en stress niet wilt!
Ja, misschien moet ik er toch maar over nadenken om weer een keizersnee te nemen. Hoop dat ik die keuze uberhaupt mag maken. Het litteken heb ik toch al, en dan kan ik ook niet uitscheuren ofzo.. Lekker verhaal zo weer! Kan jij hier wel over dan Deli? Al die 'bevallingsverhalen'? Het scheelt dat geen bevalling hetzelfde is! @Yootje;
Nouuuuuuuuuu het is al kwart over 4, Linnie waar blijf je nouuuuuuuuuuu? Nog een kwartiertje dames, mag ik gaan, jippie Ga poffertjes maken vanavond, want we hebben zo'n pan daarvoor en verder geen keuken en de magnetronmaaltijden komen me uit mijn kippenstrotje! Ga zo een grillplaat ophalen van mijn moeder gan we gewoon elke avond maar daarop aardappels, groente etc. grillen
SHIT! Test mislukt! De controlestreep is echt heeeeeel licht en toch zie ik een schaduw bij de testlijn.. Ik doe morgenochtend de digitale! Wat baal ik van die rottest zeg.. Mijn urine was ook heeeel licht, dus tja, wat wil je! Ik kom zo nog ff tokken! Moet ff staren naar die test! Ik heb net ook nog ff naar die digitale gekeken en die streep is echt duidelijk! SPannend meiden! Wederom!
@ Queen, ik heb altijd geroepen dat ik superbang ben voor een bevalling. Nu kijk ik er nog niet naar uit maar heb wel zoiets van het moet gebeuren! Gelukkig weet ik niet wat me te wachten staat qua pijn en voor iedereen is het anders! Tja... Ik hoor liever alleen maar positieve verhalen maar goed, dat zit er niet in