hallo kippies. even een ego berichtje van mijn kant ga zo wel bijlezen.. ben net voor een echo geweest omdat ik nog steeds beetje bruinverlies heb. En alles is goed! heb het hartje zien kloppen ben ook precies 8 weken dus klopt allemaal precies. Ben zo blij! moest huilen toen ik het hartje zag kloppen! XX
Dat schilderijtje is ook leuk, jammer dat er maar 1 soort van is.. maar idd, voor een euri is niet duur!
En al die veren in je eten is natuurlijk ook niet lekker! Oh meiden, ik heb jullie al zo vaak dit soort berichten gestuurd.. Zal je zien dat het straks weer niets is.. Sta ik ff voor lul.. Misschien heb ik niet eens een eisprong gehad en zit ik weer eens te juichen voor niets Ik hoop dat het dit keer anders is!
Oh wat super Juffie! Lekker gevoel is dat he, als je met eigen ogen hebt gezien dat het helemaal goed is!
@Linnie; voor lul sta je zomaar niet hier hoor! We blijven hoe dan ook voor je veren! Hoop ook echt dat het deze keer raak is!
I know! Maar ik word al gek van mezelf, laat staan jullie! Maargoed, heb de deal gesloten dat als de test morgen nega is, dat ik ga wachten tot de gyn!
thanks meiden! linnie las net van je test. mijn positieve cb testen hebben allebei twee streepjes. het tweede streepje werd bij mij ook donkerder dus dan zou je zeggen dat je daar dan wel naar kunt kijken. Hoop het zo voor je!
Dat kan sowieso geen kwaad. Kun je eindelijk eens goed geholpen worden met je lichaam op rails te krijgen! Ben erg benieuwd naar je test morgenvroeg!
Dat geeft me weer een beetje hoop Juffie! Ik zag toevallig een foto van een meisje op dit forum en die stuurde me net een berichtje! Zij had precies hetzelfde en na al die verhalen (zie een aantal pagina's terug) zou je toch denken dat die strepen echt iets moeten betekenen! En de strip is ook niet voorbedrukt ofzo, die streep stond er echt direct! Vind het zo spannend allemaal!