heb twee foto'tjes meegekregen. zal binnenkort eens kijken of ik die kan inscannen. moest trouwens wel een inwendige echo want mijn bm lag nog erg ver naar achter.
Hoi, Ik vroeg me nog wat af, en misschien weet iemand hier het van jullie. Als je een eitje hebt gehad zeg maar. Moet je daar dan altijd 14 dagen bij-tellen tot je weer ongesteld wordt? Nou alvast bedankt en iedereen veel succes. Groetjes Wendy
Hoi, Ik heb waarschijnlijk mijn eitje ergens rond de 11e mei gehad en zou eigenlijk deze week al kunnen testen. Maar ik zit er aan te denken om toch maar even te wachten en bij de 11 mei 14 dagen bij te tellen en dan pas te testen dus zeg maar 31 mei of 1 juni. Want dan kan het dus zijn dat mijn cyclus ineens langer is geworden, of zie ik het nu helemaal fout. Nou ja misschien wordt ik gewoon deze week ongesteld daar niet van maar wil graag weten wat jullie ervan denken. Dus wat denken jullie? Groetjes Wendy
vanaf de 25e zou je kunnen testen maar als je wilt en kunt wachten en je wordt niet ongi dan kan je de 31 e zeker wel testen hoor wendy
@Wendy; spannend hoor! Suc6 in ieder geval! Nou, heb Jamie maar uit bed gehaald, staat nu te dansen met zijn drinkbeker in zijn handen, hihi! Tok later kippies! Misschien dat ik vanavond nog even langs kom! Xx
Ik heb een foto gemaakt met mijn tel, van de CB! Maar weet nog niet helemaal hoe ik die foto op de compu krijg, ik heb een nieuwe namelijk! Ga ff het boekje lezen en kom zo bij jullie terug!
heb je bleutooth? en een bleutooth usb stick? dan kan je het via dat doen. Anders via het kabeltje wat erbij geleverd is
@ Yoyo, inwendig valt zeker mee. Het is alleen een beetje een rare situatie. Maar zeker de moeite waard.
yojo: inwendig valt inderdaad heel erg mee. voelde er niets van. wilde het zo graag weten dat het me niets uitmaakte dat ik daar met mijn benen wijd lag we gaan vanavond het aan mijn schoonouders vertellen en dan hopelijk morgen mijn ouders...wonen op texel dus kunnen we niet zo even heen rijden.. eindelijk iemand vertellen! ben benieuwd naar je foto linnie!
Oke dan mupkuh....die van mij zal uitwendig zijn de 31e ben dan ruim acht weken dus hoop dat t lukt.... Wat fijn juffie dat jullie het nu toch gaan vertellen! Spannend!
yojo: bij probeerde ze het ook uitwendig maar daar kwam ze niet ver genoeg. ligt er dus net aan hoe je bm ligt.. ik mag trouwens gewoon volgende week woensdag weer komen.. had ik al een afspraak staan. dan gaan ze nog van alles vragen enzo..
Hahaha krijg net te horen dat een vrouw van een collega van Barry precies even ver is als Silly en ik! Toevallig!
Hey Kipjes, Ik heb niet alles terug gelezen, maar weet wel dat het voor linnie heeel spannend is, dus bij deze VEER. Hoop hebben is altijd goed linnie, hoef jij je zeker niet voor te schamen.. Juffie fijn dat alles goed is bij je.. Ik heb vandaag weer een drukke werkdag gehad. Moet zo nog op een huisbezoek. Maar ik ga dit weekend waarschijnlijk naar Gambia (africa) om een client weg te brengen....ik ben nog helemaal verbaast wel heeel gaaf. Dus nu moet ik een spoedpaspoort aanvragen, want die van mij verloopt op vrijdag hahahah en ook nog inentingen Dus ik hoop dat alles gaat lukken fijne avond en tok laters
Ja grappig he! Weet dat ze toevallig al net zolang bezig zijn als ons. Dus ben wel heel erg blij voor ze! Oei mink naar africa?