[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo mink naar Gambia! spannend zeg! maar wel super bijzonder. hoe lang ga je dan?

2. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    zo weer bijgelzen

@ linie wat spannend voor je ik had een poos geleden ook digitale gebruikt en was nega en was een streepje en mijn vriendin heeft hem ook gebruikt Zwanger en 2 streepjes dus ik hoop het voor je meid,

verder gaat het hier dus ook allemaal zijn gangetje en ik ga ook morgen testen... SPANNEND maar ik heb heel sterk het gevoel dat het raak is hoe stom dat ook klint maar ik zie zo op tegen het testen.... maar mischien wacht ik ook nog wel als ik het volhoud want morgen is mijn NOD alleen ik heb altijd 30 dagen (banner) alleen had ik vorige maand 38 dus ik weet het allemaal even niet wat zouden jullie doen kippies?

nou ik ga zo mijn prinsesje even naar bed brengen en dan kom ik straks wel weer even tokken

Tot TOK

X Bridekip

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Spannend dan Bride! Vaak wil je voorgevoel ook wat zeggen he!
    Ik vond t ook eng om te testen....was elke keer bang dat dat tweede streepje niet meer zou komen....

4. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja ik ben zo bang voor de teleur stelling ik had zaterdag al stiekum getest en negatief natuurlijk maar was ook wel erg vroeg, wil met mijn haantje testen maar ben zo bang op teleur stelling

alleen heb wel veel klachten die ik bij mijn eerste zwangerschap ook had, maar mischien wil ik het ook wel gewoon te graag ZUCHT...

wat moet ik doen wel of niet testen morgenvroeg wat denken jullie kippies

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als je niet ongi bent gewoon doen...tenminste dat zou ik doen.
    Maar ik had ook zes dagen voor NOD al een positieve test dus ik heb makkelijk praten.

6. judibi

judibi Bekend lid

testen is inderdaad altijd spannend :D maar wel leuk spannend. het afgelopen half jaar mocht ik van mezelf ook lekker vaak testen, maar zonder dat felbegeerde tweede streepje helaas, maar het gaf wel een kick! ik hoop voor jullie, bridekip & linniekip, dat het gewoon hartstikke posi is :p

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Judibi! Hoe is het met jou?

8. judibi

judibi Bekend lid

gaat goed hierzo! :D ik lees wel alles mee, hoor, maar heb nu even het gevoel dat ik niet zoveel meer te vertellen heb, want ja, klachten krijg ik eerst toch even niet, want ben nu aan DE pil ( gruwel).

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bah bah aan de pil. Maar ja is voor een goed doel he!

10. judibi

judibi Bekend lid

zo is het ook! 8)

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als jij moet starten mag ik voor de eerste keer naar de VK. Hebben we samen een mijlpaal!

12. judibi

judibi Bekend lid

ja! ik zag laatst al een keer dat 2 juni hier een erg drukke dag met allerlei belangrijke gebeurtenissen is :confused: zo doen we het allemaal toch een beetje samen, dat zwangeren :D

13. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Naar Gambia, Ik ben daar een keertje op vakantie geweest, twee hele weken lang. Het was vooral warm! Wel een hele ervaring. Heb je dan al je inentingen? Ik moest toen een hele batterij aan prikken.

Hier alles goed, beetje druk, dus heel ff snel iets typen.

gr,
    De Badkip

14. judibi

judibi Bekend lid

leuke banner badkip :D ik had deze nog niet eerder gezien :)

15. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ik ga op 2 juni in ondertrouw dus ik sluit me aan bij de 2 juni club haahahahah

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeej nog meer mensen voor 2 juni!
    Linnie mag dan naar de gyn dus die doet ook mee!

17. judibi

judibi Bekend lid

zo hebben we ineens een heel nieuw submenu in ons forum! er is ook iemand met een termijn echo op de tweede... :D

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha oke dan!
    Speciale dag dan!

19. maria04

maria04 Niet meer actief

hey meiden

hoe is het bij jullie?

ik ga nog even terug lezen.

liefs maria

20. judibi

judibi Bekend lid

@yojo: wat gaan ze dan de 31ste doen? dat is niet je officiele vk bezoek heb ik gelezen, maar een kadootje van je zus, geloof ik?

Deel Deze Pagina