Ja cadeautje. In Helmond zit een echoscopie bureau dat ook een echo doet die heet: Ben ik, of ben ik niet? Die doen ze met de 7/8 weken. En je krijgt dan een waardebon die je later in je zwangerschap kan gebruiken voor een pretecho. Wil zo graag weten hoever ik ben omdat ik twijfel over mijn laatste menstruatie.....en zo vroeg posi testte.
da's wel een hele leuke dan lief van je zus, dat ze je dat geeft om je een beetje (hopelijk) over je twijfel te helpen. ik hoop dat je genoeg info krijgt dan en niet dat alles nog een beetje in het midden blijft hangen over hoe ver je bent en dat je natuurlijk dat mooie knipperlichtje al te zien krijgt
wel leuk z'n echo nog nooit van gehoord nou dan zal er wel een hoop te lezen zijn s avonds op 2 juni hahaha
ik hoop het wel en kunnen we mooi echo foto's kijken maar ik ga in ondertrouw dus het heeft niet echt met zwangerschap te maken
hmmm, nee maar is wel erg romantisch. wij zijn toen een weekendje weggegaan naar de Ardennen: open haard, veel rode wijn, helemaal alleen 8) doen jullie er nog iets anders speciaals mee?
nee niets we hebben allebei niet zoveel met ondertrouw, maar mischien gaan we uit eten ofzo maar wat jullie hebben gedaan is wel romantisch wij bewaren onze centjes voor het trouwen dan gaan we los! ben je al lang getrouwd dan
hey; ik heb nog geen inentingen, ik hoop dat ik deze nog kan krijgen. Deze trip was helemaal niet gepland en eigenlijk uit nood ontstaan haahah ik denk dat ik 5 dagen ga. Afhankelijk van de vliegmogelijkheden...
ben acht jaar getrouwd inmiddels... fijne avond kippies. mijn haan heeft een lekker kopje thee voor me klaar.
@BrideKip; Uhm... help je inhouden... je kan het allerbeste met ochtendurine testen, dus niet nu doen? Wanneer wilde je dan sowieso gaan testen? Moeilijk om je in te houden he, moet je nagaan dat ik bij Jamie 16 dagen (!) overtijd was toen ik pas durfde te testen....
Lieve kippies, ik tok af! Ga ff Dames in de Dop kijken! Fijne avond verder, slaap lekker alvast! Tok snel! Xx
@bridekip; Hihi, dat klinkt leuk! Bedankt voor je berichtje, dat geeft weer een beetje hoop! Het lijntje is nog wel heel licht, maar duidelijk te zien! Was hij bij jou echt helemaal wit? Want het kan toch geen voorgedrukt streepje zijn ofzo? Oh oh oh, wat een onzekerheid! Maargoed, ik ga morgen weer testen, doe je met me mee? Ik zou het liefst ook nu willen testen, maar in de ochtend is beter meid! @Iedereen die ons verlaat; FIJNE AVOND Chicks! Kreeg de foto trouwens niet de compu in.. Shit!
Weet je wat er vanmiddag gebeurde trouwens.. Ik liep weg van mijn kantoortje om richting huis te gaan voor de test, begint precies het lievelingsliedje van mijn papa (gedraait op zijn begrafenis).. Kreeg helemaal kippenvel! Alsof hij me steunt in dit hele proces! Echt even zo'n geluksgolfje! Kennen jullie dat?
he linnie bij mij was hij spierwit en ze hebben dus geen voorgedrukte lijntjes dus het lijkt erop dat je zwanger bent meid! en ik twijfel of ik morgen moet testen want morgen is dag 30 en ik heb altijd 30 aleen afgelopen maand 38 en ze zeggen dat je van je langste cyclis uit moet gaan dus ik weet het niet maar denk dat ik morgen wel ga testen. als hij dan nefgatief is en ik wordt en dan binnen een paar dagen nog niet is er nog hoop toch Ik denk zo dat je zwanger bent ikhou het in de gaten morgen succes meid X Bridekip
By the way (zit lekker in mijn eentje te tokken hier, maargoed) Dit is het meisje dat ik sprak! Zij had ook een licht streepje + niet zwanger en twee dagen later.. ZWANGER! http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=44923
Oef, wat spannend zeg! Je kan natuurlijk altijd een testje wagen toch?! Misschien niet zo'n goed advies, maar ik weet hoe moeilijk wachten is! Heb je je ei gevoeld?
je maakt het weer mooi spannend linnie.. Net aan mijn schoonouders verteld dat we zwanger zijn. waren erg blij. worden als alles goed gaat in 1 jaar 3 keer opa en oma. de eerste is al geboren, schoonzus moet nog 2 weekjes en dan nu wij. leuk, leuk, leuk. nu nog even wat drinken en dan snel mijn bedje in want ben moe... tok morgen XXX