Hallo lieve kippies! Dat is lang geleden, hè dat ik jullie getokt heb! Heb wel af en toe meegelezen hoor, maar was zó druk. Eerst mijn haantje een nieuwe baan, toen ik een nieuwe baan en we hebben net een huis gekocht.. genoeg om je mee bezig te houden dus. Maar de rust kan weer wederkeren dus hier ben ik weer! Nog steeds gezellig, hier! Volgens mij voelde ik gisteren mijn eisprong! Nog nooit gevoeld (althans niet dat ik dacht dat het mijn ei was), maar lag in bed te denken dat mijn ei volgens het boekje die dag moest komen toen ik ineens precies ter hoogte van mijn linkereierstok een paar felle steekjes voelde, echt toevallig! Nou verklaren jullie me nu natuurlijk voor gek, maar we hebben niet meteen geklust! We hebben het voor 's-avonds bewaard en lees dat je tot 12 uur na je ei vruchtbaar bent, wel.. we hebben ongeveer 11,5 uur na mijn ei geklust. Spannend! 2 juni is mijn NOD, de beruchte datum waarop veel staat te gebeuren, lees ik! @rid Aaaach meis, ik vind het ontzettend jammer voor jou en je haantje! Ik had een paar weken geleden gelezen dat je zwanger was en was superblij voor je. Hopelijk gaat het goed met je. @linnie Jij houdt de spanning er hier in ieder geval in! Als je nog steeds zoveel klust zou je natuurlijk zwanger kunnen zijn. En een streep is een streep. Maar volgende keer ochtendurine, morgen is er zekerheid! @deli Mooi hoor al die plaatjes op jouw banner.. ik volg ze nog steeds! Supermooie buik heb je, echt een plaatje! Gezond en sterk kindje in ieder geval dan, lijkt me.. als íe nu al zo beweeglijk is. @queen Mijn collega zei vandaag toevallig dat haar baby tijdens de zwangerschap ook vaak de hik had, lijkt me echt schattig! heel leuk om jouw verhaaltjes te lezen.. ook hoe jamie reageert op de baby. @juffie @yojo jullie zijn zwanger! Wat super! Gefeliciteerd! @miranda Sterkte met je drukke tijden en vooral je zoontje.. hopelijk is de uitslag goed. Hopelijk komen er ook snel rustigere tijden voor je. Gevolgd door een zwangerschap natuurlijk! @mup Hoe is het met jou? Ben je al een beetje over je miskraam heen, voor zover dat kan? Hopelijk ben je snel weer zwanger, je weet in ieder geval dat je zwanger kan raken! @alle zwangeren: supergefeliciteerd! @alle andere niet zwangere kippies Wij gaan gewoon vrolijk door! @iedereen die ik vergeten ben.. Hallo en tot later! Tot toks! ps Nog even een leuk weetje: mijn onderbuurvrouw (appartement) is anderhalve week geleden bevallen, THUIS! Onder onze slaapkamer! Pfffffff! Was echt heel apart om te horen, we zijn er gewoon een beetje bij geweest! Op zich viel het mee, ze schreeuwde wel maar het had erger gekund (positief nootje voor de zwangeren onder ons die richting bevalling gaan!)
We hebben de N We hebben de A We hebben de T We hebben de A NATA! Dat is zeker lang geleden! Als je een regelmatige cyclus hebt, kan het heel goed zijn dat je ei precies op de dag is als de calculator zegt! Dus ik verklaar je zeker niet voor gek! En ik zal het nog leuker voor je maken! Het schijnt dat je zelfs 24 uur daarna nog kan klussen! En en en... De zaadjes kunnen 72 uur in leven blijven, dus als je die dagen daarvoor geklust hebt, komt het vast en zeker goed! Ik veer voor Natakip! En gefeliciteerd met jullie nieuwe banen en huis! Wat een heerlijke afleiding! Bevalt het? Ik denk dat ik morgen je berichtje pas lees, ga nu lekker mijn bedje in! Spreek je snel weer meis Dikke kus
Hey Kippies Sorry sorry sorry dat jullie je zo ongerust hebben gemaakt over mij...had even moeite hier veel te kletsene en zo...wel alles gelezen hoor! Ik zal morgen ff komen kletsen dan horen jullie alles..... Dikke knuffel voor mijn lieve kippies!
goedemorgen, rid:snap ik best hoor meid... maar we denken aan je hoor. dikke knuf! nata: dat zijn veel nieuwe dingen zeg. gefeliciteerd met alles hoop dat ik vanmiddag als ik thuiskom positieve berichten lees van de testers! ik ga zo naar mijn werk. fijne dag allemaal..
goede morgen kippies. iedereen lekker geslapen? Wij hebben vandaag sportdag op school, dus ik kan iets later naar mijn werk. Ik heb geen tijd, en energie om alles bij te lezen. Maar voor alle test-kippen: veel succes, en ik veer voor jullie! tok later!
Goedemorgen kippies! Heb nog niet alles bijgelezen maar ik zag wel Nata voorbij tokken, leuk wat van je te horen meid! Oei, bevallen in een appartement ik wil het ook thuis doen maar ben bang dat ik de buren ook laat meegenieten?! Hahahaha... We zullen zien! Welkom terug in ieder geval! Zo ff bijkomen nog
@linnie Hahahaha, jij en je cheer! Dank je wel! Baan bevalt heel goed! En in het huis hebben we heel veel zin. Heb je al getest?! Ik kan op mijn nieuwe werk niet online dus ik lees vanavond pas weer. We hebben vier dagen ervoor alleen geklust, dus meer dan 72 uur. Haantje is voor zijn werk soms een paar dagen weg. Maar dat is nog maar één week na deze week. Die 24 uur klinkt goed! Ook heel geconcentreerde zwemmers denk ik dan maar.. haha.. als ze al een paar dagen zaten te wachten.. @juffie Thank you! @rid Hi rid! Tok to you later!
Lieve Rid! We waren inderdaad bezorgd maar jij hoeft je niet te verontschuldigen! Ben wel blij dat je straks even komt tokken weer, we hebben je wel gemist!
Niet zwanger helaas Ik wacht nu echt tot de gyn! Ik zit op de andere afdeling dus kom in de pauze nog even tokken XXX
Lieve Lin, wat jammer vind het niet leuk meer! Je had gewoon positief moeten testen vandaag! Gelukkig kun je snel naar de gyn meis! Werkse vandaag!
Goeiemorgen! nata fijn dat je er weer bent! Linnie jammer....afwachten tot 2 juni nu.... Bride toevallig nog getest? Riedel fijn dat je er weer bent! Dikke kus!
Jeej! Word alleen kriebelig van mijn aambei....vergeet steeds dat die er zit....tot ik weer wat vaag bloed tegenkom....dan elke keer weer uitpluizen waar het van komt....Ach leer er wel mee leven. Waar ik zo blij mee ben is dat dat ongi gevoel gewoon helemaal weg is! heb net een buikfoto gemaakt. Maar ja ben al geen dunne van mezelf en heb eerder geen foto gemaakt dus weet niet of ie gegroeid is. Aan m'n broeken te merken wel maar ja....dat zijn de darmen volgens mij nu.
Yootje, wat vervelend van die aambei! Wel goed dat je een buikfoto gemaakt hebt al! Ik had het niet gedaan omdat ik dacht ik heb toch geen strakke buik! Maar achteraf denk ik het was wel leuk geweest! Ik begon pas met een foto rond de 21 weken volgens mij?! Gewoon iedere week doen als je het leuk vind! Je zult zien hoe snel dat straks ineens gaat! Ik schrok afg. week weer toen ik een nieuwe buikfoto gemaakt had
Ja kan hard gaan af en toe he. Had ik tenminste bij mijn zus wel. Die ging ineens heel rap toen ze de 24 weken voorbij was. Heb em in m'n album gezet. En wilde idd elke week een foto maken. Als me dat lukt tenminste, Ben nogal vergeetachtig de laatste tijd. Stond gister onder de douche en was gewoon vergeten mijn haren te wassen....zo stom.
Ik heb 'm gezien! Gewoon bij iedere volle week een nieuwe maken zou ik zo zeggen! Ik kreeg vaak commentaar en ik dacht zelf dat mijn buik nog niet zo groot was tot ik een foto maakte en ging vergelijken! Maar goed, als ze vragen of ik een tweeling verwacht denk ik wel eens, zo erg is ie toch nie En dat vergeetachtige.... Zwangerschapsdementie he
Haha ja zeggen ze he... Ik ga even tanken...als ik dat nog durf met die prijzen....en wat boodschappen doen. Tot later!
@ Linie jammer dat je niet zwanger bent ik voel met je mee want ik was ook niet zwanger volgens de test maar stond 5 min later wel over te geven ik snap het niet meer... maar ben nu wel uitgegaan van een cyclis van 30 (dat heb ik altijd) alleen afgelopen maand 38 dus gaan mijn banner veranderen zo lang ik het nog niet word ( heb totaal geen gevoel dat ik het ga worden) dus ik weet het niet meer, als ik uit ga van 38 dan kan ik toch nooit al meer als een week kwalen en klachten hebben kippies sorry voor mijn gezeur had gewoon zo gehoopt... nu mogen de snel komen kunnen we verder naar de next round