[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    zo banner aangepast naar 38 dagen cycli en nu maar weer wachten

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Bridekippie! Wat jammer van de uitslag! Hopelijk krijg je alsnog snel een positieve test!

Ze zeggen wel altijd dat je moet uitgaan van je langste cyclus, tja... Lastig he zo'n vrouwenlichaam!

We blijven gewoon voor je veren meis, misschien heb je gewoon te vroeg getest, je weet het niet! Er zijn dames die later positief testen dus we houden gewoon hoop, geen bloed geeft moed!

3. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    das zeker waar geen bloed is moed, alleen heb al een week klachten en dt zou dus niet bij 38 dagen kunnen toch?

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meis, volgens mij is alles mogelijk! Ik had direct na mijn eisprong van alles wat anders was dan anders en als je bedenkt dat je 14 dagen na je eisprong gemiddeld ongesteld wordt zou het bij jou ook kunnen zijn toch?

Dat je "klachten" al begonnen direct na je eisprong en dat je daar 2 weken bij op moet tellen?

Maar meis, ik weet het ook niet goed hoor, ik denk dat niemand precies kan vertellen wat er speelt in je lichaam!

5. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ik weet het ook niet meer....

ik wacht wel gewoon af ( ja heeeel stoer gezegd zoooo moeilijk )

maar ik wilde nog een ding weten hoeveel dagen na je eisprong moet je ongi worden dat heet toch lutale fase ofzo

wie kan me hier uitleg over geven
    (of te wel hoop geven)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Volgens mij is het dus gemiddeld 14 dagen na je eisprong en er zijn wel dames met een korte lf heb ik gelezen maar over het algemeen moet je uitgaan van 14 dagen.

7. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    dus het zou nog kunnen.....

ah meiden sorry voor mijn gezeur maar word zo gek hier

8. maria04

maria04 Niet meer actief

hallo allemaal

jammer linnie ik had het zo leuk voor je gevonden ook voor jou komt die tijd wel.
    bride wie weet test je over een paar dagen positief.

Ik ga zo ook even bootschappen doen.

tot straks

liefs maria

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zolang je niet ongesteld wordt kan het sowieso! Dus het is lastig maar je moet nog even geduld hebben denk ik :(

10. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja ik ga afwachten want de wonderen zijn de wereld nog niet uit en positief blijven denken

GEEN BLOED IS MOED

thanx voor de steun meiden

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mogguh kippies

Balen Linnie en Bride van de nega test...maar idd geen bloed geeft moet en Linnie jij mag gelukkig snel naar de gyn. toe....

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Riedel! Hoe is het met je meis?

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Deli..

Nou nog niet top helaas, zit nog steeds thuis maar ja is ff niet anders....had jullie berichtjes gelezen maar ik dacht echt dat ik het hele verhaalhad verteld meteen aan jullie van nadat ik bij de gyn. was geweest maar toch niet dus? :rolleyes:

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja heb je wel gedaan Riedel maar we waren gewoon benieuwd hoe het verder met je was! En of alles goed op gang was gekomen... Misschien waren we dus gewoon een beetje over-bezorgd!

Nog een week meissie, dan ga je trouwen! Dat is dan weer wat leuks waar je naar uit kunt kijken!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Oh oke begon al aan mezelf te twijfelen haha

Nou ja zoals ik had gezegd is de miskraam al snel op gang gekomen, heb nu wel nog vrij veel last van bloedverlies en buikkrampen, mijn temp. is al 2 dagen 37.4 dus die moet ik wel even goed in de gaten houden want boven de 37.5 moet ik de gyn. bellen...

En ja heb opzich wel zin in de trouwerij hoop alleen dat de huwelijksnacht nog wat wordt zo haha...ben nu aan het zoeken naar iets van een stola over de jurk en haar assecoires pfff niet makkelijk maar goed anders misschien op donderdagavond even naar de stad....

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb wel een witte stola, heb ik gekocht via internet maar zelf nooit gebruikt, weet niet of je zoiets zoekt, dat is gewoon een witte en recht model...

Bij bruidsboetiek de sluier hebben ze hele leuke accesoires en sieraden, althans vorig jaar wel :D en ook daar hebben ze wel stola's maar meestal moet je die dan laten maken en dat wordt krap ;)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

18. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ik ga in augustus trouwen ik heb mischien ook wel wat sites voor je moment ga ik even zoeken voor je

tot zo

Tok

19. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
  20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik was ook de hele tijd op internet alles aan het af zoeken voor van alles en nog wat! En uiteindelijk heb ik alle accesoires etc. gekocht in mijn woonplaats :D ik werd daar echt goed geholpen terwijl ik mijn jurk niet daar gekocht had, erg grappig!

Leeeeukkkkk bruidjes!

Deel Deze Pagina