[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mink, super spannend bij jou ik ga flink veren voor je. Hoop zo dat het raak is voor je.

Spotting is gewoon een paar druppels bloed. Dus nog niet echt ongi zeg maar.
    Ik ben vandaag wel echt flink aan de rode :oops:
    Eerder heb ik een onderzoek bij de dokter gehad omdat ik zo'n pijn had. Die zei dat het te maken had met dat mijn ei moet gaan springen.
    Maar volgens FF heb ik die nog nooit gehad, een eisprong.

2. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    nou ik weet zelf heel weinig van vruchtbaar slijm af, ja behalve dat als het heel rekbaar is als elastiek dat je dan vruchtbaar kan zijn ofzo hihi.

oh meisje hoeveel procent kans we op vruchtbaarheid hebben weet ik ook niet hooooooooor , weet jij het :)

Ja ik test altijd elke morgen op dezelfde tijd mijn temp. Nu alweer bijna 2 maanden en ik ga door want ik leer mijn lichaam echt beter kennen zo...

die drukkende pijn wat jij noemt dat had ik vorige maand na mijn ei, mensen wat deed dat zeer dacht gelijk het ergste aan een cycste ofzo pfff :( maar die pijn aan mijn linkerzij had ik 2 weken lang tot aan mijn ongi en toen is het verdwenen, heb er deze maand geen last meer van gehad. (hmmm misschien doordat ik tarwekiemolie gebruik :rolleyes: i dont know)

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ MinkKIP, wat voor onderzoek heb je gehad als ik vragen mag. Waarvoor?

4. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Hallo lieve kippies!

Jeetje mina, het is echt niet bij te houden met jullie zeg! Helaas zit ik niet meer elke dag op internet omdat omiekip nu op visite is hier (en we hebben nu natuurlijk allemaal omie en mammiekippie dingen te bespreken hahaha!)

Jongens jongens, kan het gewoon nog steeds niet geloven... Alle andere kippies die zwanger zijn: VAN HARTE GEFELICITEERD!
    Heb net als Delikipje ook een geheugen als een zeef, sorry, weet gewoon ff niet meer wie nou ook alweer na Delikipje positief heeft getest... Moest natuurlijk ook verschrikkelijk veel terug lezen hahahaha! Lautje! Gefeliciteerd! (ben ff aan het teruglezen hahaha)

En lieve kippies die nog niet zwanger zijn: HEEL VEEL SUC7, je ziet maar weer dat het gewoon mogelijk is!

Mijn mams had gewoon al stiekem babydingetjes gekocht omdat ze op Skype zag dat mijn (.)(.) zo waren gegroeid (hadden mijn menneke en ik niet eens zo door), zij dacht dus al dat ik zwanger was!

Het rare is, is dat ik nu nog steeds krampjes in mijn buik heb, lijkt op ongie, maar toch net iets anders... En die krampen een week voor mijn NOD was dus gewoon keihard de innesteling!

Heb voor mijn NOD nog een inwendig onderzoek gedaan naar mijn BMM, deze werd steeds zachter, maar de opening werd maar niet groter, was er dus echt van overtuigd dat ik ongie moest worden!
    En ik was verschrikkelijk pittig (sjaggie) en dat ben ik normaal gesproken nooit zo erg! Mijn mams werd er helemaal gek van...
    En sinds vandaag ben ik zo emo als een deur.... Een aantal collega's weet het nu al en die stonden te dansen op de afdeling!
    Kan echt maar moeilijk mijn mond houden en denk zelf dat het ook beter is, ze houden gewoon nu al rekening met me...

Heb mijn lippen ( :oops: ) nog niet gecheckt hahaha, ga ik nog wel ff doen...

Zit te denken wat ik nog meer kan schrijven en waar ik last van had voor mijn NOD... Door mijn masthopathie (borstweefselonsteking) voelde ik dus nauwelijks iets anders aan mijn borsten (ze waren wel gevoelig, maar dat was hetzelfde)...

Lieve kippies, weet niet wanneer de volgende keer is dat ik weer online ben, tot die tijd: KLUSZE en GENIET (van het klussen hahaha of van je zwangerschap!)

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

@ lautje! GEFELICITEERD meid!

Alles goed met jullie! Ik ben moe en ga lekker slapen. Vandaag de hele dag geklust bij mijn schoonzus ben super moe!

Morgen ben ik er weer hoor!

XXXXX

6. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    gefeliciteerd voor de zwangeren..:)

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Lautje, van harte met je zwangerschap!
    Enne OKK, weet niet of ik je al had gefeliciteerd, maar jij ook van harte!

En nu lekker ervan gaan genieten kippies!

Xx

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey mupkuh,
    Ik heb een inwendig onderzoek gehad bij de huisarts. Hij heeft zeg maar binnenin gevoeld en hard gedrukt op mijn buik (dit deed echt pijn). Ik ben naar de huisarts geweest omdat ik echt verschrikkelijke buikpijn had en bijna niet op mijn benen kon staan. Alles blijkt goed te zijn, ben vervolgens alleen niet meer ongi geworden....
    Daar wacht ik nu op, want de test was negatief.

Heb je dan helemaal geen eisprong? of heb je medicatie om dit op gang te brengen...

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    OKK :D wat een verhaal heb je geschreven,maarja je was er al een tijdje niet, fijn dat je even ben geweest,vroeg me al af waar je nu was. maar das logisch!

wat bijzonder dat je ma al gewoon kleding had gekocht? haha ik vind dat wel humor :D en enorm lief natuurlijk! mag je trots op zijn op zulke ouders die je kind door en door kent :)
    Ja dat krijg je nu he, hoef je eigenlijk niks zelf te kopen, krijg je alluuhmaal kadootjes :D en in het begin is dat gewoon super makkelijk ,dan ken je zelf aan andere dingen denken die nog gebeuren moet.

Fijn dat ook je collegas al rekening met je houden!
    dat je het nog steeds niet gelooft kan ik mij wel voorstellen, net als de andere zwangere kippetjes begrijp ik dat best hoor. de 1 heeft langer moeten doen dan de andere en opeens is het zover! :D 9 maanden lang... best lang hoor? :eek:

enne check je lippe maar niet,dat geloof ik best hahahaha :D :D

nou ik ga even verder lezen!

10. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey mink,

ik vind wel vervelend voor je hoor, dat je maar steeds moet wachten op je menstruatie en dat je in onzekerheid zit :( hoop dat je gauw dervan af bent.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo meiden
    lautje gefeliciteerd!
    gister dacht ik dat ik eindelijk ongi ging worden. er zat een klein beetje roze afscheiding op mijn wc papiertje. maar daar is het dan ook bij gebleven. verder niets meer. Weet iemand trouwens wat dat kan zijn, roze afscheiding? normaal is het altijd wit, en anders rond mijn menstruatie bruinig. nu dus echt licht roze. Vreemd!

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    nee ik ben benieuwd hoeveel procent we vruchtbaar zijn na ons menstruatie, omdat je dan ook al klust enzooooo :p

ja dat dacht ik ook toen ik die pijn had!
    ikw as wel even bij de ha geweest, en had gevraagt, want had zoveel last.
    het konden 3 dingen zijn zei de ha. of een cyste inderdaad. of mijn blinde darm want die zit ook rechts of het waren mijn urinewegen. ik geloof niks van die 3 . want als t mn blinde darm was dan had ik niet normaal kenne lopen enzo. mijn urinewegen wist ik 100% zeker want heb zelf tijd terug nierbek onsteking e.d gehad. en dat wens ik niemand. toen moest ik zelf gedragen worden naar de 1e hulp. waar ik een inwendig onderzoek kreeg en uiteindelijk antibiotica kreeg voor zware nierbekontsteking. :rolleyes: maar blaasonsteking hoef je niet altijd erge pijn bij te hebben geloof ik.

na mijn ongi heb ik geen last meer gehad van deze verschijnselen. vreemd he !
    mocht het aanhouden moest ik terug komen en zou mn ha me wel onderzoeken! maar heb voor het eerst een mannelijke huisarts. :rolleyes: ik heb dat liever niet joh? heb altijd vrouwelijke gehad.
    Ook deze ha heb heus wel meer gezien dan ik denk maar toch vind het vreemd als een mannelijke ha gaat onderzoeken, dus denk dat ik een andere ga zoeken ofzo :(

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    :confused: het kan een innesteling zijn , verder zou ik het niet weten.

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    :( vanmorgen getest, maar negatief...
    nog geen ongi te bekennen.. hopelijk testen we we later deze week positief, zo niet, dan zal het een langere cyclus worden dan normaal..

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    heh bah :( dat is balen meid!
    geen bloed geeft moed zeggen ze toch altijd? niet de moed opgeven , en mocht je ongi doorbreken 1 deze dagen slepen we je er door heen. zijn er nog een paar net als mij door naar volgende ronde! ik vond ook zo jamemr he want mankeerde van alles!
    nu heb ik opnieuw zin in mijn eisprong :D en in klussen(vind ik nooit erg_ maar geen idee waneer mijn ei is, danmaar extra klussen op de dagen die ik vermoed. want mijn syclus is ozpich best verschillend. wel voel ik mijn eisprong altijd dus extra opletten als ik iets verd8 voel.

blijven duimen ! ;)

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dank je ;)
    Inderdaad kan er nog vanalles gebeuren zolang er geen ongi is, maar was zo teluerstellend die test :(
    Mocht ik niet zwanger zijn, hoop ik snel ongi te worden.. dit is allemaal zo verwarrend..

Klussen is altijd leuk, deze maand hebben we het precies 1 dag voor m'n ei gedaan, volgende maand tot maar wat vaker doen, heb je nog meer kans ;)

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    He daydreamy,
    Kunnen we de handen schudden, hier nog niks roods te bekennen, niet eens slijmverlies, terwijl ik normaal altijd heb.... Ik snap er niks meer van, maar we wachten en we veren, dus bij deze voor alle dames.

VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER EER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER :) :) :) :) :) :)

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey juffie, klinkt als innesteling?

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja 1 dag is mischien net iets te weinig!(of je moet geluk hebben ) paar dagen ( 2/3 ) voor je ei en of op de dag van je ei en eventueel 1/2 dagen na je ei , dat deed ik de laatste keer maar was toch niks ( wsl omdat ik opeens een syclus van 32 had :( en mijn ei ook later was , was heel gek want de 14/15 van nov. had ik heel veel pijn en aanhoudende klachten! ( eisprong pijntjes ) dus ik dacht mischien is het dit keer gelukt! maar nee ... :cry:
    om de dag klussen schijnt ook goed te zijn geloof ik, zoiezo de eerste dagen voor je ei...

ik snap dat je teleurgesteld was, was ik ook ( want had voor de zekerheid getest ) ondanks ik wel ongi was. maar gaf mij weer zkerheid en moed om door te gaan, ik wist waar ik aan toe was. en gelukkig zijn de meiden heir heeeel lief en geven je raad en advies als je ergens mee zit!

20. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    JA dat dacht IK ook ! hoop voor je mink dat het zo is!

Deel Deze Pagina