http://link.marktplaats.nl/167866103 Hey Deli, is die stola van jou ziets? even las voorbeeld? Het gaat me er gewoon om dat als het even frisser is ik iets over mijn armen en zo heb....
Bride....die weddinggiftshop heeft idd superleuke dingen!...Alleen is de levertijd 14 dagen..das te lang voor mij
Deli...welke winkel heb jij je assecoires dan gekocht? Heb wel wat leuke winkels gevonden denk ik....
oh sorry ja dan heb je daar niets meer aan maar mischien kun je bellen of mailen of ze het met spoed willen behandelen leg je de situatie even uit of een mailtje nee heb je ja kun je krijgen toch meid succes er mee ps hebben jullie ook een Claire (winkel) heb je ook wel leuke haar accesoires of op de markt ( heb ik ook haarpinnen vandaan) en bij v&d mischien
Ik ben bij bruidsboetiek de sluier geweest, die heeft ook een site! Maar daar zie je niet veel op volgens mij! Ga ff kijken naar het plaatje van de stola, kon net terug van pauze, half uurtje wandelen wordt steeds zwaarder
Ja Riedel, zo'n soort stola is het! Gewoon een flinke lap stof eigenlijk, ik heb thuis wel een foto maar ja, daar heb je nu niks aan natuurlijk Ik had 'm via mp gekocht maar uiteindelijk niet gebruikt. Er zat wel ergens een vlekje maar dat zie je bijna niet. Nou ja, je mag 'm iig zo hebben dan kun je zien of je er wat mee kan of niet!
haha ja logisch Deli, je moet steeds meer meeslepen...en ja De Sluier was ik van plan om donderdag even langs te gaan want op de site staat idd niks.... Bride...jaaa dom dom kan natuurlijk even op de markt kijken! hoef niet zoveel bijzonders gewoon iets met een bloemetje of zo Thanks voor het meedenken
Nou dat zou super zijn...wat wil je er voor hebben kipje? Mijn haantje moet toch wat ophalen vanaaf kan ie de stola miss. meteen ook ophalen
Ik hoef er niks voor te hebben joh! Maf kippetje! Ik had toen zo'n bonte gekocht en deze, die bonte heb ik verkocht via mp maar ik weet zeker dat ik deze nog heb bij mijn trouwspulletjes... Ga straks uit werk meteen ff kijken! Volgens mij heb ik je nr. nog. Zal ik je dan ff smsen, dan kun je laten weten of je haantje 'm kan ophalen? Anders kan ik 'm ook altijd ff langs brengen hoor!
Die bruidsboetiek heeft ook hele leuke schoentjes en die zijn helemaal niet zo duur, want trouwschoenen waren ook echt prijzig! Maar wat voor sieraden/accesoires zoek je dan?
Nouuu je bent te lief Ja sms me maar even dan...stuur me anders in een pb-tje vast even je adres door.....
Schoenen heb ik al gelukkig, gewoon leuke witte open schoentjes gekocht met steentjes erop......geen speciale bruidsschoenen dat niet Ik zoek verder dan alleen nog iets voor in mijn haar....ga krullen zetten en wil dan iets om te versieren erbij in doen....
Ohhhh, dat scheelt dan! Alleen iets voor je haar moet te doen zijn binnen een week! Ik zou eens kijken bij die bruidsboetiek en bij die site die ik je stuurde kun je ook bestellen volgens mij, misschien zie je daar wat of bij die van bride! Die heeft er vast meer verstand van want die zit er midden in Heb je een pb gestuurd. Heb je nr. niet, ga nog ff kijken of je 'n in onze hyves gezet hebt bij de kippendag?
ja ik ga kijken bij de boetiek aangezien die sites een te lange levertijd hebben maar dat moet idd wel lukken.... ik zal je ook ff een pb sturen met mijn nummer.....
Riedel leuk zeg al die laatste dingetjes voor de bruiloft regelen......ben alweer 9 maanden getrouwd....pfff wat gaat dat snel...
haha vind er niks aan Yootje...moet ook nog allerlei hapjes en drankjes in huis halen en 2 weken erna is er een groot feest hier waar ik ook alles nog voor moet regelen....heb een hekel aan dat soort dingen, ga altijd lopen stressen en nu met die MA is het helemaal lastig maar goedddd....uiteindelijk komt het wel goed denk ik
Jullie houden thuis feest? Dan komt er idd nogal wat bij kijken. Wij hadden een zaal gehuurd dus die dag hoefden we nergens meer voor te zorgen als voor goede zin. Maar HET KOMT WEL GOED SCHATJE!
Tijd vliegt he dames! Voor je het weet ben je oud en versleten Riedel je staat in mijn tel, onder de naam Riedelkip Ik ben vandaag trouwens 1 jaar en 1 maand precies getrouwd
Riedel, ik kan wel langs komen in mijn kippenpak met hapjes! Lekkere plakken worst en augurk in boterhamworst, blokjes kaas met annnnannannaaaaas Kippencatering staat voor u klaar! ik doe alleen niet aan kipnuggets Precies wat Yootje zeg, alles komt goed!