[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha wordt zeker wel een feestje dan ja :)

Jij staat in mijn tel. als Delikip hahaha....

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zoek je trouwens een soort van Tiara voor in je haar?

Ben zooooooooooooo nieuwsgierig hoe je eruit ziet :D vind het altijd leuk om bruidjes te kijken! Maar verder ben ik wel wijs hoor ;)

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Een tiara is ook erg mooi idd...als ik er daar een mooie niet al te dure van kan vinden is dat ook zeker een optie!

haha ja is ook leuk..jurken en alles wat erbij zit...mijn bruidsboeket wordt verzorgd door mijn zus dus ben erg benieuwd :D

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haantje kan niet komen vanaaf want hij wil nog sporten en zo dus het wordt dan waarschijnlijk morgen Deli

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Spannend joh! Weet je helemaal niks van het boeket? Of heb je wel voorkeur voor kleur of bloemen door gegeven?

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Spannend hoor Riedel allemaal.

Zo ben klaar met stofzuigen ga nu ff op de bank hangen....

Tok jullie later!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    nou ze weet dat ik absoluut dol ben op rozen, die zitten ook op mijn jurk en dat ik alleen lichte kleuren wil verder niet

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Leuk! Dat is dan al de eerste verrassing van de dag!

Sommige regelen alles zelf tot in detail en dat moet iedereen zelf weten natuurlijk maar mijn haantje heeft mijn boeket helemaal zelf samengesteld en ik vond 'm echt prachtig!

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Kippies, hoe is het hier vandaag? Zal eerst eens ff bijlezen en kom dan heel ff tokken hihi, mijn haantje is thuis en anders is het zo ongezellie.....

Tok zo

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ach ja mijn zus weet mijn smaak wel dus dat komt we goed denk ik zo

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Riddle fijn dat je er ook weer bent. Je hoeft je absoluut niet te verontschuldigen hoor.
    Heerlijk om zo met de voorbereidingen bezig te zijn he ;) ? En ook wel fijn dat je iets hebt waar je je nu druk mee bezig kan houden, ook wel een lekkere afleiding of niet?

@ Juffie, waat gaaf dat je de echo al hebt gehad, ik wil ook :) , maar ik moet nog ff 2 weken geduld hebben. Heb je het nu ook al aan je ouders verteld?

@ Sillybilly, heb je het nieuws gisteren nog aan je collega's verteld?
    Hoe bevalt jou het meedoen met MvM?

@ Mink wat ontzettend spannend dat je naar Gambia gaat zeg.

@ Yojo, ben je nog steeds zo ontzettend moe?

@ Linnie, jammer dat de test neg. was. Hoop voor je dat de gyn. straks kan helpen en dat je dan echt snel wel pos. test.

@ Bride voor jou blijf ik gewoon nog ff veren hoor!

@ Deli, wat vervelend dat het wandelen steeds zwaarder wordt. Krijg je nu meer last van je buik?

Hier gaat alles zijn gangetje. Bij vlagen nog erg beroerd, nu meestal als ik heb gegeten en 's avonds tijdens het eten koken. Maar hoop dat het snel afzakt :( .

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou Liena, heb nu wienig fut en zo dus is het regelen allemaal vrij veel, ben ook altijd zo bang dat ik dingen vergeet en zo maar ja hantje zegt ook steeds dat ik niet zo moet stressen...gaat soms beter als andere keren :)

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Liena!
    Ja ben nog steeds zo heel erg moe. Dat misselijke bijna niet meer. Wel last van mijn rug af en toe.
    Lag net ook even lekker op de bank maar dacht eens even kijken bij de kippetjes. Ga nog even terug naar de bank zo....

heb zo'n zin in een Mac Bacon.....hahaha erg he

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Liena! Ik vind het supergoed hoe jij altijd gaat bijlezen en op iedereen reageert persoonlijk! SUPERKIP!

Met wandelen wordt mijn buik inderdaad hard en dan loopt het een stuk minder makkelijk maar dat hoort erbij!

Hopelijk zakt die misselijkheid snel bij je meis! Maar dat zal vast wel!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Als ik na mijn kalender kijk op mijn bureau dan zie ik trouwens jou trouwdatum ook al staan Liena, spannend! Heb jij alles al geregeld meis?

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou de vk belde net nog om te vragen hoe het ging en zij vond dat de hoeveelheid bloedverlies en buikpijn toch wel lang aanhoudt en dat als het donderdag nog zo is ik moet bellen weer naar het ziekenhuis...hopen maar dat het wel over is dan...

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja riedel dat hoop ik ook voor je

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Riedel, wel fijn zeg dat ze zelf informeren! Hoop voor je dat het dan voor die tijd over is meis!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja ik ook want stel het is niet over en ik krijg een spoedecho tussendoor en er blijkt nog wat te zitten zit ik daar weer mee...komt allemaal knudde uit hoor pff

Deli, haantje belde net dat ie dan morgen wel kan langskomen dus laat maar even weten of je de stola idd nog hebt en dan komt ie morgen eventueel

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja dan wordt het wandelen een stuk minder aangenaam, maar het is idd een van de kwaaltjes die hoort bij het goede doel ;) . Vanaf wanneer ga je een dagje minder werken?

Ik hoop ook dat de misselijkheid snel zakt. Ben allang blij dat ik niet hoef over te geven :oops: , al moet ik zeggen dat ik soms denk dat dat verlichting zal geven :) .

JAAAAAAA, nog goed twee weken en dan gaan we trouwen. We zijn nog heel druk met de voorbereidingen. De jurk is in ieder geval af, mijn mam heeft hem afgelopen weekend aan ons meegegeven. Nu nog een pak voor mijn haantje en de corsages moeten we nog regelen. 29 mei komt de ambtenaar langs,31 mei voor proefkapsel naar de kapper. Verder is het meeste klaar. De dag zelf wordt helemaal geregeld ;) . Hebben we niet echt omkijken naar.

Bij jou is het dus nu 13 maanden geleden? Gaat dat dan snel he?

Deel Deze Pagina