[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Riedel, morgen is een probleem, ben dan maar een half uurtje thuis en dan ga ik om 18.00 uur de deur uit naar vrienden in Huissen en ben dan pas laat thuis!

Dan moet hij voor 18.00 uur komen? Anders kan ik het afgeven vanuit mijn werk misschien?

Hahahaha, of mijn haantje moet het aan jou haantje meegeven, die is wel vanaf 19.30 uur thuis :D

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahahah wat een geregel allemaal!
    Maar dan wel weer makkelijk dat jullie bij elkaar in de buurt wonen.

Hoe staat het eigenlijk met de kippendag?

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha zullen ze leuk vinden, ja anders kun je het afgeven idd misschien hier?

Wij wonen in Malburgen vlakbij de Huissensestraat dus dat is vlakbij opzich :D ...haantje wil vanaaf sporten en moet nog even langs zijn ouders dus dat wordt zo rennen voor hem anders

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, dat gaat supersnel voorbij! Zo'n dag ook, let maar op! Dus..... GENIET ERVAN! Volgens mijn haantje leek ik de hele dag wel stoned, ik was zo in een roes van alles wat er gebeurde :D

Wel fijn dat je daar niet veel omkijken meer naar hebt dan!

Ik ben vrijdag vrij, jippie! Vanaf deze week ga ik dus 4 dagen werken en wat vakantiedaagies opmaken, heerlijk!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal.
    Wat leuk al dat gepraat over stola's en bruiloften.
    Weet je inmiddels al wat je in je haar wil rid?

Zometeen op pad naar de vk. Voor de 1e termijnecho. Ben wel een beetje zenuwachtig. Ik hoop maar dat alles goed is.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat fijn Deli! En heb je dan elke vrijdag vrij?

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend day! Veel succes/plezier!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zal ik het anders gewoon vanuit mijn werk langs brengen? Dan blijf ik iets langer op mijn werk, rij bij jou langs om het af te geven en dan ga ik wel gelijk door naar Huissen! Is voor mij geen moeite! Dan ben ik alleen tegen 17.30/17.45 uur bij jou?

Vind het ook zo lullig om onze haantjes met bruidstoestanden op te zadelen, whaahhahaa....

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, super zeg! En uhhhh, straks een uitgebreid verslag hier he! We veren voor je meis! En voor je kuikentje!

@ Yootje, lekker he! Dan ben ik inderdaad iedere vrijdag vrij behalve de laatste vrijdag van de maand ivm de maandafsluiting hier maar dan ben ik die maandag vrij... Dus aankomende weekend meteen lang weekend!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lekker deli!

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    lijkt me prima Deli....zal mijn adres even in een pb sturen naar je

Dag...spannend hoor...komt vast allemaal goed joh!
    ene nee dag ga donderdag ff kijken wat er hier te krijgen is voor in mijn haar en wat dat kost :D

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Thanx meiden, tuurlijk komt er straks een uitgebreid verslag.

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    En een foto..... ;)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, een verslag en foto's! :D

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja idd heel handig zeg, zo kun je wat aan elkaar hebben.

Volgens mij staat kippendag nog steeds op 28 juni ;) .

@Deli heerlijk dat je nu nog maar 4 dagen hoeft te werken. En dit kun je doen tot aan je zwangerschapsverlof?

@ Riddle, goed dat de vk de boel toch nog een beetje in de gaten houdt. Hoop voor je dat het donderdag zo goed als over is......

@ Dagdromer, heel veel plezier vanmiddag. Spannend hoor zo'n echo....
    Ben benieuwd.

Volgens mij vliegt zo'n trouwdag idd voorbij. Het begin zal wel een beetje stressen zijn denk ik want we moeten al om 10 op het gemeentehuis zijn, we moeten al om 9.15 uur van huis :confused: . Hoop dat dat gaat lukken hihi. De avond ervoor komt de familie van mij hier al heen en slapen hier 12 mensen.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Liena zo'n dag vliegt idd. En meestal loopt het wel vlekkeloos hoor. Of laat ik het zo zeggen je merkt er als bruidspaar niet zo snel iets van als er iets fout gaat. Maar het is een super dag! Laat je ook een film maken? Ik zie nu nog elke keer dingen die ik de keer ervoor niet heb gezien.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oei Liena dat is inderdaad vroeg! Maar wel erg leuk! Dan kun je er de hele dag van genieten :D

En moet je voor die tijd nog naar de kapper?

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Nee daar hebben we niet eens aan gedacht :oops: . En ook een fotograaf hebben we niet hihi. De vriend van mijn zusje gaat foto's maken. Dit omdat we de hele dag op een boot zitten en het dan wat lastig is om dan een fotograaf mee te nemen ;) 'sAvonds gaan we dan met zijn allen uit eten. We doen het niet zo heel groot. We zijn die dag met ong. 20 personen....

Maar we hebben er echt ontzettend veel zin in. Mijn broertje heeft zelfs een liedje voor ons geschreven die hij dan zal zingen. We hebben hem al gehoord, kreeg gewoon tranen in mijn ogen.

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zal ook wel vroeg zijn zeker Liena....hier kwam de kapper om zeven uur al. Om half tien kwam Barry me halen en gingen we foto's maken. Echt een super dag!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Liena krijg er kippenvel van van dat lied....
    Eigenlijk zou het wel leuk zijn als er iemand is die het kan filmen...gewoon om dingen terug te zien. Je mist zoveel op zo'n dag....

Deel Deze Pagina