[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tegenwoordig heb je supergoede digitale camera's Liena! En bijna iedereen heeft er wel een dus mooie foto's krijg je zat straks!

Onze fam. had ook foto's gemaakt geloof in totaal hadden we meer als 700 foto's buiten de reportage van de fotograaf!

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja voor de tijd idd nog naar de kapper. 's Ochtends om 8 uur al. Moet er gewoon tegen opstaan :) , al ben ikde laatste weken meestal al om 5.15 uur wakker..... :(

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja hier hetzelfde Deli. Hoop mensen hadden camera bij. En ook nog een reportage van de fotograaf. Mijn zus had ik gevraagd om foto's te maken gewoon gedurende de dag. En we hadden 's avonds op de tafels wegwerpcamera's gelegd. Ook super foto's geworden.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ken t probleem Liena....ben ook tussen vijf en zeven klaarwakker.....

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja idd iedereen heeft er tegenwoordig haast een. En 700 foto's? Heb je ze op disc of ook echt in een boek?

Yojo, zou het bij het zwanger zijn horen dan? Dat vroeg wakker? Had eigenlijk verwacht dat ik heeeeel veel zou slapen, maar helaas. Moet wel zeggen dat als mijn haantje naar zijn werk gaat ik er tegewoordig nog wel ff weer inkruip. Al moet ik zeggen dat ik dan heel erg aan het dromen ga.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Denk t Liena....Ik ga gewoon 's middags op de bank liggen als t kan. Anders er 's avonds voor negen uur alweer. En dan lig ik ook echt te pitten.

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Je hebt groot gelijk, heerlijk als het af en toe ff kan. En het werken is dat nog een beetje vol te houden?

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Werk deze week nog drie lange dagen achter elkaar. Maar vanaf volgende week wordt het dinsdag woensdag vrijdag. Dus heb ik een dag tussendoor om bij te tanken. Denk niet dat ik het anders lang volhoudt. Hoop gewoon dat die vermoeidheid snel over is.
    En jij? Wel vol te houden?

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou iedereen had de foto's digitaal aan ons gegeven dus toen hadden we de reportage van de fotograaf maar die was er niet de hele dag bij dus toen heb ik zelf uit die 700 foto's nog een hele serie laten afdrukken waardoor je een goede indruk krijgt van de hele dag en die heb ik in 2 albums geplakt.

En ik moet je zeggen, dat ziet er super uit! Dus een fotograaf hoef je niet perse te hebben ;)

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja heb ik ook! En die kijk ik vaker als die van de fotograaf!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meiden, hier was het ook flink doorbijten die eerste vermoeide weken hoor!

Maar ben achteraf wel trots dat ik het zonder mokken heb volgehouden :D

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heb je dit zo met je werkgever kunnen overleggen? Ja het schijnt vooral in het begin erg te zijn he? Na een poosje schijnt je lichaam wat te wennen en dan gaat het vast snel weer beter...... ;) .

Ik zit momenteel in de ziekewet, al sinds vorig jaar september. Maar er zit nu eindelijk wat verbetering in, dus hoop eigelijk binnenkort weer te kunnen gaan werken. Maar ik werk via het uitzendbureau, dus kan zelf een beetje mijn dagen plannen. Soms wel lastig om nee te zeggen, vooral omdat je weet dat er tekorten zijn he? Maar moet ook een beetje aan mezelf denken.... En ik weet niet of ze me op het kdv nog we willen nu ik zwanger ben, maar kan de eerste tijd toch gewoon mijn werk wel doen?

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik werk ook op kdv en kan gewoon alles nog doen hoor!
    Had zelf tijd geleden al aangegeven dat ik er een dag tussen wilde. En dat komt nu mooi uit

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Kippies ik ga er ff weer vandoor. Mijn haantje en ik moeten nog ff boodschappen doen. Kom vanaaf nog wel ff tokken want dan is ie toch weg ;) .

Tok gauw...........

Dikke knuf van mij voor ALLE kippies.............
    Liena kip

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Dames ik ga even naar mijn moeder en dan bij mijn zus eten.

Tok jullie vanavond weer!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

In het begin is het inderdaad het ergste! Dan gaat het een tijdje beter met de vermoeidheid en zo op het laatst slaat ie vaak weer toe... Althans hier wel!

Fijne avond Lienakippie!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden ben er ook weer even. straks naar mijn ouders het grote nieuws vertellen. we gaan op de gok want weten natuurlijk niet of ze thuis zijn, maar denk het haast wel..

rid: spannend zeg al die voorbereidingen voor de bruiloft. Heb nog leuke roosjes die je in je haar kan doen.. als je geinteresseerd bent hoor ik het wel. Maar het komt vast allemaal wel goed!
    linnie en bride: balen zeg van die negatieve testen bah :( had zulke goede hoop. jullie komen vast snel!
    liena: heb zelf na het eten dat ik beetje beroerd wordt. heb ik erge trek voor ik ga koken. als alles dan op tafel staat vind ik het echt niet lekker meer. heel gek. nou al een paar keer mijn eten laten staan en 's avonds maar aan de crackers en de appels gezeten. of alleen wat groente.
    dagdromer: ben benieuwd hoe de echo was!
    yojo: 7 weekjes alweer gaat snel he! maar de volgende 4 weekje mogen voor mij nog wel voorbij vliegen... eetze trouwens :)
    deli: lekker dat je straks minder kan gaan werken. echt iets om naar uit te kijken!

XXX

18. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi meiden

er is al weer veel getokt vandaag. ik ben even lekker naar de winkels geweest,en lig nu lekker bij te komen op de bank. ik herken die vermoeidheid ik heb vooral smorgens last met opstarten en savonds val ik vaak op de bank in slaap.

fijne avond meisjes

morgen ben ik al weer 10 weken ik hoop dat die andere twee voorbij vliegen. ik tel mijn dagen af tot de echo ik hoop zo dat alles goed is. je leest afentoe van die rare berichten.

kus maria

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    maria: spannend allemaal he? onverwachts heb ik dus gister al de eerste echo gehad. de 28 mag ik weer naar de vk.. had al een afspraak staan. kunnen we samen aftellen :)

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve kippetjes,

Eindelijk heb ik tijd voor jullie! Pfff, wat een drukte op het werk! :(

Moet nog ff bijlezen hoor, doe ik zo! :)

Maar ik had trouwens weer zo'n licht streepje op de test, dus bij mij zal dat waarschijnlijk niets betekenen.. Heb hem zelfs nog meegenomen naar mijn collega en zij zag het streepje (gelukkig) ook! Maargoed, ik heb nu beloofd om te wachten tot de gyn! ;)

Deel Deze Pagina