[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Bride, wat jammer dat je ook nega hebt getest :( Verdorie! Maar inderdaad, je bent nog niet ongesteld, dus alles kan nog! Bij mij ligt het weer wat moeilijker, want ik weet niet hoe mijn cyclus in elkaar zit! Het kan zelfs zijn dat ik geen eisprong gehad heb.. :)
    Ik veer voor je!

Rid, gelukkig heeft je lichaam het verder zelf gedaan.. Hopelijk ben je er voor je prachtige bruiloft vanaf en kan je een honeymoon-beebje maken ;)

@de rest; Thanks voor al het veren meiden! Vind jullie heel lief! :)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Linnie! Heb je een keer tijd is het hok leeg :D

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps.. Heb ik weer! Haha! :)

Maar gelukkig ben jij er nu ;)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaaaaaaa kippies in the hok! Mijn vader was er net ff en toen dacht ik ga ff mijn hyves kijken en kan het dan niet laten om ook ff hier te komen nog :D

Maar moet zo wel weg, haantje is bijna thuis en ik moet nog even de grillplaat uit de auto halen anders kunnen we niet koken :( wat een gedoe zeg zonder keuken!

Maar jij had een licht streepje dus..... Zal lachen als die gyn zegt wat doe je hier mevrouw? Je bent zwanger!

5. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    TOK TOK TOK

deze kip is er ook weer
    x

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    ja linnie....snap t niet hoor...een streepje komt er niet voor niets he.....

Nog ff deli en dan heb je weer een hele mooie keuken!

Hoe is het verder?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Bridekippie! Gezellie hoor in ons hokkie :D

Jaaaaaaaaaaa, die keuken wordt wel mooi maar dit kipje is de rommel zoooooooo zat!

Ach ja... Vanavond gaan we met de grillplaat op tafel zitten kokkerellen :D

8. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja linnie dat vraag ik me ook af streep is toch streep en heb je er geen foto's van

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga ff douchen,
    Zo terug!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn haantje komt net binnen dus ik ben weg! Tok strakkies!

11. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ach met de grillplaat op tafel heeft ook zo zijn charme he hahahaha

je had is moeten zien hoe ik iets eetbaars op tafel moest krijgen met onze tijdelijke zelf geknutselde camping keuken hihihihi maar ja dan ben je weer extra dankbaar als ke keuken er eenmaal is

ach en back to basic is soms wel goed toch

whawhawhaaaa

nee meid gek heid hoop dat je keuken snel af is en heeeeeel mooi word kunnen we met alle kippies een keer bij je komen eten ( wel weeer graje dan he)

o moet je mij is bezig zien

sorry heb gewoon een rotdag gehad en dan kan ik ineens heel melig worden even alles eruit gooien

denk dat mijn ongi eraan komt zag net iets heeeeeeel licht rosigs op de wc in mijn inlegkruisje
    maar een ander zou het niet zien want ik ben zwaar aan het inspecteren hahaha ik wil niet ongi worden maar zwanger zijn

maar ja ZUCHT de duivels zullen al wel weer onderweg zijn

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoop t niet bride....

13. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    nee ik ook niet maar je moest wel heel goed kijken om het rose te noemen maar ja ik ben nu al weer bang

maar aan de andere kant dan zit mijn cyclis wel weer op 30 ipv 38 afgelopen maand

en is je kippenkoppie weer lekker schoon van het douchen

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dit kippekoppie is weer helemaal schoon. Heb rode wangen van het moe zijn....dus optijd naar bed vanaaf. Haantje zit in Zwitserland dus deze keer zonder wekker om twee uur...niet dat ik daar van wakker wordt maar gewoon het idee.....

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Kippies......

Hoe is het hier?

@ Juffie ben erg benieuwd naar de reactie van je ouders. Veel plezier.
    En die misselijkheid is wel vervelend, maar tot nu toe niet heel onoverkomelijk. Tot nu toe eet ik braaf door, zelfs door de misselijkheid heen want ik ben erg bang dat wanneer ik toe ga geven dat ik straks het eten weer heel moeilijk vind, door de anorexia. Het blijft een gevecht hoor, en helemaal doordat ik vaak genoeg denk als ik anders zo beroerd was geweest had ik echt niet gegeten..... :( Maar alles voor het goede doel en overgeven doe ik nog niet dus gewoon doorgaan ;)

@ Deli, ik herken het hoor ;) , ik kan ook niet zonder het kippenhok. Steeds als ik de pc opstart moet ik ook gewoon ff hier spieken, om te kijken of het wel goed gaat met alle kippies.........
    Jullie hebben dus een romantisch etentje samen, al een beetje uitzicht op wanneer jullie de nieuwe keuken in kunnen wijden?

@ Yojo, eet smakelijk bij je zus...

@ Maria, het aftellen bij jou begonnen. Nog maar een paar dagen en dan mag je al voor de echo toch?

@ Linnie, kan me voorstellen dat je er ook wel onzeker door wordt hoor. Maar nog een kleine 2 weken en dan mag je naar de gyn. Ik ga mee aftellen want ik heb dan de termijnecho :confused: .

@ Bride, hoop dat het allemaal nog een beetje meevalt. Die stomme :evil: , nou ja en anders met frisse moed de volgende ronde tegemoet ;) .

@ Miranda en Pooh hoe gaat het bij jullie?

@Queenbee, druk aan het werk geweest vandaag?

Dikke knuf Lienakip

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Liena....we zijn lekker ongezond naar de Mac gegaan. Had Thijs zo'n zin in zei die...haha vier jaar.....maarre ik vond t helemaaaaal niet erg.

17. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja is ook lekker MAC hebben wij gister ook gedaan we waren even in de stad geweest en zijn daana lekker in de mac blijven hangen had geen zin om eten te koken maar ik vind dat het best een x moet kunnen

ik hoop ook niet dat die verekte duivels eraan komen maar tot nu toe is het nog niet erger geworden dus het kan nog alle kanten op gaan

ZUCHT

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O heerlijk, ik was ook altijd gek op mc donalds, is alleen al 6 jaar geleden geloof ik :oops: , maar ooit komt er een dag ;) . Als je er af en toe heen gaat dan is het echt een feestje hihi en helemaal voor een knulletje van 4.

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja heel af en toe moet dat kunnen he....

Heb je buikpijn of iets dergelijks bride? als teken van de duivels?

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ooit komt er bij jou ook weer een dag Liena dat jij de Mac binnenloopt en daar wat eet! Al is t maar een salade. Ben je er toch weer mooi geweest!

Deel Deze Pagina