[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja idd, en moet zeggen dat ik door de zwangerschap al dingen weer heb gegeten waarvan ik dacht dat ik dat nooit meer zou doen, maar met steun van haantje nu wel gedaan, omdat ik zoveel dingen die ik wel at niet meer lust , dus is voor alles goed, denk bijv aan kaas, pindakaas 8) .
    Ja hoor en de salade is idd een van de eerste dingen die ik zou proberen denk ik.
    Is bij jou je smaak nog niet aan het veranderen?

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    O jawel, ik eet tegenwoordig broodje kaas terwijl ik voorheen geen kaas at.....en mc bacon hahaha hield t altijd bij een hamburger, hoef ook geen chocola meer terwijl ik daar eerst nooit genoeg van kon krijgen. Heb geen thee meer nodig en wil heel graag 7-up drinken terwijl ik eerst niet van prik hield....
    Hahah raar allemaal he

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja zeg dat wel. Ik hoef op het moment ook echt geen koffie en thee, terwijl ik daar normaal gek op ben hihi. Nu alleen wat fris, of gewoon lekker ranja.

Dus je haantje is op het moment aan het werk? Is hij vrachtwagenchauffeur?

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja Liena hij is vrachtwagenchauffeur. En meestal een of twee nachten per week van huis.
    Zolang als hij het leuk vind moet ie t doen anders maar gauw minderen.
    Zie dat jij 2 juni je termijnecho hebt. Spannend hoor! Ik mag dan voor de 1e keer naar de VK.

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Vind je dat niet vervelend dat hij dan van huis is?
    Ja maandag 2 juni heb ik de termijn echo, ik vind het nu al spannend pfffff. En 6 juni trouwen. Spannend om zo vlak voor die tijd de echo te hebben. Heb me dat bij het maken van de afspraak niet echt gerealiseerd :(
    En jij hebt 2 juni de intake? En daarvoor de echo die je van je zus cadeau hebt gehad toch? Is ook spannend of niet?

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja die echo is idd heel erg spannend. Wel een heel leuk cadeau van mijn zus.
    Ja en jij idd vier dagen erna trouwen. Op een boot toch?

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Nou ja, we gaan trouwen in de statenhal in hoorn en daarna gaan we naar de boot, waar we tussen 10.30 en 10.45 uur uitvaren. Dat duurt de hele dag, tot ong 18.00 uur. Daarna gaan we weer aan wal en gaan dan met zijn allen uit eten.
    Donderdag komt mijn familie al over, hebben dan 12 mensen te slapen. En ws blijft een deel die vrijdag ook nog slapen. Wel druk, maar we hebben er ontzetten veel zin in.

Ja dat is idd een heel leuk cadeau van je zus. Hebben jullie een goede band samen?

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Das een hele leuke dag dan!

Ja heb een hele goede band met mijn zus. Ben ik ook wel erg blij mee...

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heb ik ook met mijn broertjes en zusje hoor. Maar nu wonen we te ver uit elkaar om een keer samen koffie te drinken. We moeten nu echt afspreken en als we dan die kant opgaan is het ook meestal voor een weekend, vinden het eigelijk te ver voor een avondje visite....

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja kan ik me voorstellen.
    Wij wonen gezellig allebei in hetzelfde dorp en pas op maandag op die twee van haar. Mijn ouders wonen ook hier en mijn schoonouders ook. Dus lekker alles dichtbij elkaar.

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Kipjes;
    Liena ik heb veel respect voor je. Ontzettend knap hoe je met de anorexia omgaat. Kan me voorstellen dat het een zware strijt kan zijn..
    Ik heb al moeite met eten als ik maar iets stress heb en dan moet ik me er al zo toe zetten om te eten. Echt respect...

verder ga ik morgen naar de gyn, dus wel even spannend

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend Mink!
    Hoe gaat t met je reis?

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey yoyo,
    Heb vandaag alle inentingen opgehaald. Of ik vertek vrijdag of ik vertek woensdag. Even afwachten dus. Maar ik heb er erg veel zin in..

Hoe is het met jou?

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja goed he. Lekker rustig aan. En optijd naar bed.
    Spannend hoor!

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Mink. Hoe gaat het met je?
    Spannend dat je morgen naar de gyn. gaat. Gaan ze nu kijken wat ze verder gaan doen?

Hoe staat het met je reis naar Gambia, gaat het nog steeds door? Kun je de entingen en zo allemaal nog op tijd halen? En je paspoort?

@ Yojo, heerlijk is dat dan he? Ik heb ook een hele goede band met mijn ouders. Voor ik verhuisde ging ik ook bijna dagelijks bij hun langs, Nu hooguit 1 en als het meezit 2 keer per maand. Maar gelukkig mailen en bellen we veel. Msn-en doet ze niet aan, dat vind mam te lastig :) .

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat doet die van mij wel tegenwoordig. En smsen. Alleen dan wel kort en krachtig hahah.

hey dames ik duik mijn bed in!
    Fijne avond nog en mink succes morgen!

Dikke kus!

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Mink, zag dat je de entingen hebt gehad haha. Hoeveel moest je er halen? En dan vertrek je komende vrijdag of volgende week woensdag?En dat doe je dan samen met een client van je werk? Wat voor werk doe je?

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Trusten en slaap lekker Yojo......

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    slaap lekker yoyo

Liena; ik werk bij een particulier hulpverleninginstantie en werk vooral met jongeren die veel problemen hebben. Ik ben daar teamleider..

ik heb 3 spuiten gehad en moeten pillen slikken

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O dan heb je vast wel uitdaging in je werk, en veel verantwoordelijkheid of niet? Zijn de spuiten je een beetje meegevallen? En de pillen zijn tegen malaria of zo?

Kippies ik ga het hok maar ff verlaten. Nog even wachten tot haantje thuiskomt, dan nog wat drinken en lekker op bed denk ik, ben eigenlijk best moe....
    Tok morgen en slaap lekker allemaal....
    Dikke knuf Liena

Deel Deze Pagina