[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja hier wel buikpijn maar dat heb ik al dagen en anders als anders en het is nu weg dus ik weet niet wat het is geweest maar het kan nog wel terug komen natuurlijk

hoe is het verder met mijn kippies

mijn haantje moet even achter de laptop dus ik moet gaan ik spreek jullie snel en

voor iedereen sterkte met wachten, testen, echo, gyn bezoeken en iedereen em alles die ik ben vergeten

kom straks nog wel even spieken

kippies fijne avond en tot straks

x Bridekippie

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Beetje later dan gepland maar mijn haan en ik zijn nog even lekker een hapje gaan eten. Hij vertrekt morgen voor een weekje naar het buitenland dus hebben we het er nog even van genomen. Alhoewel het van korte duur was, want eenmaal thuis lag met net verorberde maaltijd al weer snel in de wc. Maar goed........het verslag van mijn bezoek aan de verloskundige:

Om 16.30 uur zaten we bij de verloskundige. Na wat vragen gesteld te hebben mocht ik op de onderzoeksbank gaan liggen. En daar was ie dan...ons klein hummeltje al spartelend met zijn/haar armpjes en beentjes. Je kon alles al heel goed zien op het scherm. De foto van de echo valt een beetje tegen maar dat mocht de pret niet drukken. Het was echt super apart! Mijn haan heeft onze dig. camera al ingepakt voor zijn reis van morgen dus kan helaas geen foto maken van het echo printje. Maar die volgt zsm!

Nu ga ik even rustig liggen want mijn maag doet nog niet wat hij moet doen. Gelukkig zegt de verloskundige dat dit echt minder zal zijn rond de 16e week. Dus nog even doorbijten :)

3. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Goedenavond kippies (die ik al ken maar ook die ik nog niet ken!),

Wat een getok en gekakel hier, ongelooflijk! :D Gezellig, hoor! Mooi topic toch, hè. Zwanger raken, zwanger zijn, helaas mk krijgen, trouwen.. allemaal tijdens de klachten na de eisprong, hihihihi.

Hoop zwangeren nu trouwens.. is ineens snel gegaan! Ik geniet met jullie mee, hoor! :D

Aan alle bruidjes in spé of getrouwde kippetjes: hoe heeft hij jullie gevraagd?! Ben erg benieuwd, leest ook wel lekker die trouwverhalen.. en kan ik ook nog eens ideeën op doen! :D

@linnie Toch echt apart van die streep, het is echt geen indroogstreepje?

@deli Thanks! En beval je op bed op in bad? Mijn onderbuurvrouw in bad (in de woonkamer onder onze slaapkamer.. maar dat had ik al verteld, toch?). Appartement zal wel veel erger zijn dan een eengezinswoning qua gehorigheid :confused:. En ach.. hebben de buren ook weer iets te vertellen op hun werk de volgende ochtend! ;) Hahaha.

Fijne avond allemaal en tok later!

4. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ben ik weer heel even

ik ben ten huwelijk gevraagd op het strand in Turkije op zijn knieen en eigenlijk heeft hij het niet eens gevraagd maar we waren met zijn 2 op de waterscooter geweest en toen we weer kwamen aanvaren stond ons dochtertje bij mijn vader aan de hand met een jurkje aan met de tekst

WIL JE MET MIJN PAPA TROUWEN !

ja en toen nog is op de knieen en hij kon niets meer zeggen dan wil je met me trouwen

jaaaaaa romantisch he

hoe is verder hier

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ah romantisch Bride :) wat een mooi aanzoek

dagdromer: wat fijn dat alles goed was!

mink: nu komt afrika een stuk dichterbij dus, spannend!

nata: Hoi! :)

Liena: ik vind het zo knap hoe je over je anorexia praat. maar inderdaad het is allemaal voor een goed doel!

Wij zijn net terug van een bliksembezoekje texel. Mijn ouders waren eerst al zeer verbaasd dat wij opeens in de kamer stonden :) Toen meteen maar gezegt dat we een pakje kwamen bezorgen. twee rompertjes en de echo. Ze waren echt super blij. vonden het helemaal geweldig! Echt leuk om te vertellen :)

ga zo lekker slapen want ben erg moe en snipverkouden bah :cry:

Tok morgen.

XXX

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    volgens mij nog veeeel meer kippies vergeten. ook voor jullie: HOI :) !

7. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Aaaaah wat romantisch Bride! Dat is nog eens leuk om na te vertellen, super zeg!

En Juffie ook een mooi verhaaltje.. leuk om je ouders zo te verrassen en meteen mét foto!

Het is mooie verhalendag!

Mooi moment om te gaan slapen, welterusten kippies!

8. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ja was zeker heel romantisch heb ook volmondig JA gezegd en we gaan nu met het trouwen onze dochter er in betrekken, de trouwkaart wordt uit haar naam geschreven zij gaat vertellen dat...

ikhoop alleen zo verschrikkelijk dat ik op onze trouwdag zwanger mag zijn van ons 2e wondertje...

maar ja ik heb nog 1 ronde voor het trouwen (als de ongi er nu echt aankomt) dus heel hard duimen voor me

dus alle kippies veermodus aan voor een zwangere Bride op haar trouwdag

kippies lekker slapen voor straks

en tot TOK

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

Bride ik veer voor je!

Zo vandaag een lange dag. Van half acht tot vijf werken en van half acht tot tien ouderavond. Maar gaat goed komen want ik heb vannacht goed geslapen.

En wat gaan jullie allemaal doen vandaag?

Dikke kus en tot morgen!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    FF vraagje nog....lees morgen wel het antwoord...
    Had gisteravond een trekkend gevoel in mijn liezen. Zijn dat mijn banden?
    Heb het nu ook. Maar het ook moeite met naar de wc gaan. Kan dat er ook iets mee te maken hebben?
    Het is er af en toe. En ook als ik heel hard moet lachen.

Tot morgen!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen kippies. voor mij maar een half dagje vandaag :) en dan vanmiddsg naar de tandarts :(

tok vanmiddag.

liefs

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen kippies!

Ik moet zo weer aan het werk, dus heb niks teruggelezen... Alleen maar even van Linnie. Linn, jammer dat je niet posi testte.. dus nog maar ff afwachten tot 2 juni.. Knuff.

Wil jullie allemaal een hele fijne dag wensen en vanavond ben ik er weer! Haantje gaat toch aan het werk in ons nieuwe huis, dus ben de hele avond alleen met Jamie!

Tok vanavond!
    Xx

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames! Wat een ochtend :( moet nog even bijkomen hoor!

@ Yootje, volgens mij zijn dat inderdaad je banden! En die moeilijke stoelgang schijnt ook volkomen normaal te zijn! Ik had er altijd al last van dus mij is het niet zo opgevallen destijds...

Werkse iedereen die werken moet en de andere tok ik vandaag nog wel!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    Wederom druk dagje vandaag. Misschien kom ik af en toe even kijken.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ dag, ik heb gister nog je bericht gelezen, leuk dat het allemaal goed is gegaan bij de vk! Gaaf he! Ben superblij voor je meis!

16. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo meisjes

fijne dag allemaal.

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Goede morgen dames,

alles een beetje vluchtig door gelezen.

Zag dat Mink naar Afrika gaat, ik ben nu wel jaloers op je hoor ;)
    Wij zijn naar Kenia geweest voor onze huwelijksreis. Zo'n onwijs mooi land. zou zo terug willen... Inentingen toen ook gehad en malariapillen. Weet niet of je al op de hoogte was van die pillen maar je moet dan ff je zwangerschap uitstellen hé.. ik moest toen ik terug was nog een tijdje met de pillen doorgaan, soort kuur is het. En zwangerschap was sterk afgeraden met de pillen. Na die kuur ben ik gestopt met de pil.
    Misschien wist je dit al maar wou het je toch even melden.

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @dag, fijn dat de echo goed was!
    @juffie, het hartje zien kloppen, gefeliciteerd!

Lin, de tijd vliegt voorbij, voor je het weet is het zo ver en kun jij naar de gyn.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Poohtje, eindelijk nog een kipje in dit hok :D

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ja, het is stil hier hé...