[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja het is zeker stil, iedereen is hard aan het werk, ikke ook hoor ;)

Tja... De keuken... Als het goed is komt volgende week het aanrechtblad en nu zijn ze nog bezig met de laatste kastjes dus als dat allemaal hangt naar wens gaan de deurtjes naar de spuiter en dan komt het blad met de apparatuur etc. dus hopelijk staat de keuken volgende week! Dan kunnen we gaan betegelen etc. :(

Hoe is het met jou meis?

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    hoop dat het allemaal vlgs plan verloopt met je keuken. koken is zo ook geen pretje.

Ik heb nog vakantie, nou ja vakantie.... druk met me scriptie en voorbereiden op de klinische les die ik maandag moet geven op me werk, vind dat echt vreselijk... vroeger vond ik een spreekbeurt op school al erg.

Verder druk met Chelsey, vroeg wakker. veel naar buiten en veel spelen. Ben gebroken. volgende week moet ik weer werken en dan is me haantje een week vrij. zal h'm wel tegenvallen want met zo'n pup kom je niet echt aan je rust. Hij heeft nu nog erg zin in z'n weekje vrij, ben benieuwd of hij dat volgende week ook nog zo voelt haha

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Met de keuken komt het uiteindelijk wel goed het duurt alleen wat langer maar ja... Mijn haantje komt steeds met een beter idee over iets en dan moet er weer wat worden aangepast en aangezien mijn zwager alles doet in samenwerking met mijn broer die een eigen interieurbouw bedrijf heeft kan dat ook allemaal. Daardoor is ook het blad nu pas besteld. Maar ik heb alle vertrouwen in ze, straks heb ik een pracht keuken :D nu nog even met de grillplaat op tafel hahaha...

Pfffffff.... Spreekbeurten/presentaties: ook niet mijn hobby! Maar erg veel vakantie heb je dus niet! Maar wel erg leuk toch met de kleine pup!

Ben benieuwd hoe je haantje het gaat vinden dan, mannen zeuren toch al sneller als vrouwen :D

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    nou als ik het zo hoor krijg je waar voor het wachten en heb je straks een prachtige keuken.

Ja, het is ook erg leuk hoor met de pup. maar omdat ik het nu zo druk heb met me scriptie is het niet altijd leuk.... begrijp me niet verkeerd hoor. Ze is een schatje maar als ik middenin het schrijven zit moet zij naar buiten. slechte timing haha

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Verder gaat alles goed hoor, haantje en ik zitten lekkerder in ons vel sinds Chelsey er is. slapen beter, komt ws omdat we nu ook zo veel buiten komen. We zijn veel meer ontspannen, wat weer positief werkt op ons klussen haha
    Over 5 dgn me ei, gaat helemaal goed komen.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik begrijp je ook niet verkeerd ;) er zitten altijd leuke en minder leuke kanten aan een hondje! Helemaal nu je d'r nog zindelijk moet maken natuurlijk! En dan ben je ook nog druk!

Dan kun je maar beter niks te doen hebben zodat je lekker kan knuffelen met haar de hele dag :D

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    jij nog 11 weken, pff wat vliegt de tijd zeg. Hoe voel je je, lukt het werken nog een beetje? Wanneer heb je verlof?

Las ik nou dat je toch besloten had om thuis te gaan bevallen? vanwaar die beslissing?
    ben verder niet nieuwsgierig hoor ;)

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Nou toch vanmorgen maar even de gyn. gebeld op aanraden van de vk omdat ik nog vrij veel bloed verlies en die assistente zei van volgens mij is het heel normaal maar zal het navragen voor de zekerheid en bel na half 2 maar terug, belt ze zelf al na een kwartiertje terug dat ze me toch willen zien en dat ik vandaag om half 4 moet komen....pffff nou ben ik helemaal nerveus... :(

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahahaha...

Ik voel me goed! Wel wat sneller moe weer maar ja... Dat hoort er bij! Werken gaat nog prima, moet nog 6 weken werken, ik wil graag tot de 36 weken werken en die laatste weken tot mijn verlof ga ik 4 dagen werken ipv 5 omdat ik nog zoveel dagen heb staan dus dat is wel lekker, 32 uur ipv 40.

En over het thuis bevallen?!?! Ik wil op zich graag thuis zijn maar ik vind het aan de andere kant ook wel een beetje griezelig omdat ik bang ben dat de buren kunnen meegenieten... Maar volgens mijn haantje valt dat wel mee? Hij wilde sowieso graag thuis bevallen en ik in eerste instantie graag in het ziekenhuis maar aangezien het allemaal zo lekker gaat dacht ik, in je thuis omgeving is het toch wel prettiger denk ik... Helemaal als het lang duurt allemaal kun je lekker thuis nog een beetje hangen en als het geboren is lig je al lekker in je eigen bed... Tja... Ik hou het nog open, wil eerst eens overleggen met de vk tegen die tijd maar ik sta wel open voor thuis bevallen. Mijn buurman is doof dus als het 'snachts gaat gebeuren heeft ie de doppen al uit :)

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Lieve Rid, wat goed dat je gebeld hebt meid!
    Kan me voor stellen dat je nerveus bent, zeker omdat ze zo snel al terug belde en dat je vanmiddag langs moet komen. Maar dat is natuurlijk wel goed hé. zo is het toch ook niks, kunnen ze er in ieder geval eens goed naar kijken. Dan weet je weer waar je aan toe bent.

nog een paar nachtjes slapen en dan is het je weddingday... spannend.
    Hoe is het met de voorbereidingen?

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goed idee om het met je vk te bespreken. lijkt mij ook wel erg ontspannen om na de bevalling gelijk in je eigen bed te liggen en alles is vertrouwd in je eigen huis. En dat van de buren, daar zou ik me maar niet druk om maken hoor.
    Maar je moet doen waar jij je het prettigs bij voelt

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ik vind het ook wel goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen meis!

Beter dan dat ze je laten lopen toch! Maar snap de spanningen... Moet je nu alleen of gaat iemand met je mee?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik denk steeds straks lig ik uren te schreeuwen :oops: maar volgens mijn haan schreeuw ik niet :)

We zullen zien waar ik me straks goed bij voel! Kan me er nog niks bij voorstellen, over 11 weken bevallen :rolleyes:

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kippies, ik heb pauze, ga ff half uurtje wandelen buiten :D

Tok zo!

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    nee, dat kan ik me voorstellen het lijkt mij ook zo onwerkelijk als je gaat bedenken dat jij straks degene bent die een wondertje op aarde zet. is toch wat anders dan als je het op tv ziet en verhelen van andere hoort. kan me ook zo voorstellen dat je nu gewend bent aan die hummel in je buik en dat lijkt me ook raar als je buik straks weg is. maar je krijgt er natuurlijk iets moois voor terug.

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ik ga ff verder aan me scriptie. kom vandaag nog wel ff tokken. x
    Rid, alvast sterkte en heel veel succes meid. denk aan je!

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Met de wedding day gaat het wel ok tot nu toe...hoop alleen dat het nu niet allemaal in het water valt door dit gedoe...

Ik hou jullie op de hoogte.

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo kippetjes,

Heb helaas geen tijd om bij te lezen.. Maar ben jullie niet vergeten hoor! :)

Hoe is het met jullie?

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Trouwens, ik ben even benieuwd of je ook naar de gyn kan als je ongi bent..? Weet iemand dit?

20. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Middag kippies!

Rid Altijd goed om er naar te laten kijken. Straks weet je meer en ben je misschien wel gerustgesteld.

Pooh Ze zeggen toch altijd dat het goed is om even te oefenen met een hondje voor de baby komt?! ;)

Deli Je kan ook zo'n bad overwegen. Die heeft mijn onderbuurvrouw gehad, want ze had geen geschikt bed voor de bevalling. Wel prijzig, geloof €180,--. Misschien dat je ook nog iets van de verzekering terugkrijgt. Schijnt fijn te zijn voor je gewrichten en de baby wordt 'schoon' geboren. Oooh, is de buurman doof?! Dan kan je prima thuis bevallen want wij hoorden onze buurvrouw in ons appartementencomplex niet eens heel erg hard, pal onder ons hoofd. Heb je aan de andere kant geen buren?

Ik ga van de zon genieten buiten, ben lekker vrij vandaag (op alle regeldingen na).

Doei!

Deel Deze Pagina