Jahoor Linnie dat kan, toen ik er voor de miskraam was bloede ik ook al en toen wou hij een echo maken dus toen zei ik ook van ja maar ik bloed hoor en toen zegt ie dat geeft niks dat zien we zo vaak...
Thanks girls! Hoop natuurlijk dat mijn ongi wegblijft om de goede reden! En anders graag voor 2 juni! (ik roep dit ondertussen ook even naar mijn onderbuik ) Rid, hoe voel je je? Nata, ik ben jaloers, wil ook naar buiten!
@ Nata, aan de andere kant van ons woont ook een man inderdaad maar daar zitten nog zoveel ruimtes tussen dat ik denk die kan ons nooit horen... Alleen de onderburen misschien... Maar ach, zijn natuurlijke kreten toch een bad lijkt me niks?! Lekker joh een vrije dag, heerlijk meis! @ Lin, jammer dat je weer gaat! Ach zo'n gyn is zoveel gewent joh! @ Pooh, succes met je scriptie!
he kippies hoe is het hier @ Rid mischien toch goed dat je naar de Gyn gaat dan heb je wel zekerheid of alles goed is gegaan maar kan me voorstellen dat je wel heel erg schrikt als ze zo snel terug bellen Bij mij zijn de gekomen..... nou spreek jullie straks heb nu niet zoveel tijd X
Heey Kippies, Hoe is het hier? @ Deli, wat fijn dat het op begint te schieten met de keuken. Nog even en dan kun je weer beschikken over alle luxe . @ Juffie wat ontzettend leuk dat je ouders zo positief reageerden. Nu kon je het al een dikke week eerder gaan vertellen, lekker is dat he? Kun je er eindelijk ook met hun over praten. @ Riddle wat goed dat je toch de vk hebt gebeld. Ik kan me voorstellen dat je er erg tegenop ziet, maar het is beter dan dat ze je laten lopen. Hoop gewoon dat ze je goed kunnen helpen en je straks op de trouwdag echt lekker kan genieten. Heb je wel verdiend hoor meis.... Dikke kunffel van mij en heel veel sterkte vanmiddag... @ Pooh, wat houdt een klinische les in? Moet je dan een soort presentatie houden of zo? Veel suc6 met je scriptie vanmiddag. Het einde is in zicht meid en ze zeggen altijd dat de laatste loodjes het zwaarst zijn. Nog ff doorbijten en hopelijk heb je dan je diploma binnen en heb je weer de tijd aan jezelf.... En met Chelsey gaat het ook allemaal goed. Het is dus idd net een klein kind he ? @ Nata, geniet maar lekker van het zonnetje. Het is idd heerlijk weer vandaag, alleen trekt hier af en toe het zonnetje toch wel weg. @ Bride, ik ga ook heel hard voor je veren dat je met je bruiloft wel zwanger bent, want dat zou natuurlijk wel mooi zijn. @ Linnie het is nog maar 13 dagen, incl vandaag en dan is het 2 juni. Wachten duurt lang he? Ik wacht met je mee hoor..... en tuurlijk hoop ik dat je dan gewoon zwanger bent en anders dat ze je bij de gyn. goed op weg kunnen helpen... @ Yojo, het zou idd best kunnen dat het je banden zijn. Ik heb het af en toe ook, ook bijv. als ik moet niezen. En moeite met naar de wc gaan hoort er ook bij denk ik. Ik probeer al meer te drinken en veel dingen met vezels te eten en dat voelt wel beter.... @ Mupkuh hoe gaat het met jou? Alle kippies een dikke knuffel van Lienakip.......
hey meiden hoe is het hier? nog even snel een berichtje voor ik mijn tanden ga poetsen en richting tandarts vertrekt. wat heb ik daar toch een hekel aan gelukkig heb ik nu een hele aardige tandarts zodat ik nu pas zenuwachtig begin te worden in plaats van dagen van te voren wat ik eerst altijd had moet vanmiddag nog heel wat dingen doen maar kom vast nog wel even kijken. dikke tok!
Suc6 bij de tandarts. Ik ben afgelopen maadag geweest, het is ookniet mijn hobby haha. Komt wel goed hoor .
@ Liena, hoe is het met jou meis? Ben je van het lekkere weer aan het genieten? @ Juffie, sterkte bij de tandarts... Ik kan ook wel iets leukers verzinnen maar straks ben je blij dat je het weer hebt gehad! Succes!
Heey Deli, nee ik ben lekker binnen. Ben een beetje lui vandaag , maar ook wel eens lekker zo hoor. En bij jou alles naar wens? Nog weer commentaar gehad op de kleuren van de babykamer ? Heb je het druk op het werk? En vanmiddag ga je nog bij Riddle langs?
Hebben jullie allemaal nog een beetje zin in 28 juni? Ik heb er steeds meer zin in. Sorry, maar moest dit ff kwijt
Lientje, natuurlijk mag je lekker lui zijn! Zou ik ook zijn als ik niet op mijn werk was heerlijk toch een dag binnen hangen! Ik heb zeker zin in de 28e! Op het werk valt het nu wel mee met de drukte, beetje stilte voor de storm... Maar genoeg te doen! Met mij gaat alles goed en ik heb geen commentaar gehad! Nou ja, alleen op mijn buikje maar niet op het kamertje Als Riedel vanmiddag op tijd terug is van de gyn ga ik idd langs! Hoop dat ze er wat aan heeft!
Ja het is niet niks wat ze allemaal door moet maken. Denk veel aan haar. Hoop dat ze een beetje kan genieten van haar trouwdag, ondanks alles.... Nou op je buik hoeven ze toch geen commentaar te hebben? Je hebt een prachtig buikje hoor. Laat de mensen maar kletsen , ik zou er voor tekenen dat ik over een aantal maandjes zo'n buikje heb.........
Ja Liena, het is zeker niet niks! Moet zeggen dat de belevenissen van alle kipjes wel in je hoofd hangen zo! Je denkt toch vaak aan elkaar he?! Ik hoop dat het mee mag vallen voor Riedel! En ja, ik vind het ook niet erg dat ik een dikke buik heb hoor! Maar soms als iemand zegt dubbele dikke ofzo voel ik me toch rot! Dan vraag ik me af bedoel je nou dat ik moddervet wordt of bedoel je gewoon dat mijn buik zo groot wordt?! En aan de ene kant heb ik er ook gewoon lak aan maar toch...
Ja Deli, ik kan me voorstellen dat het een rot gevoel geeft als mensen dat tegen je zeggen. Komt vaak toch een beetje hard aan terwijl ze het mss wel niet zo bedoelen, maar mensen hebben gewoon vaak niet in de gaten dat ze je er toch mee kunnen kwetsen..... Ik heb het zelf ook hoor, dat ik steeds aan de kippies moet denken. Ik leef met iedereen mee en wil zo graag dat het met iedereen goed gaat..... En als je dan weer een verhaal leest zoals dat van Shandro en nu van Riedel, moet ik steeds aan ze denken. Want ook Shandro heb ik nog regelmatig in mijn hoofd, hoe het nu met haar gaat. Maar natuurlijk ook met de kippies die andere spannende dingen hebben zoals een echo, huis verkopen, verbouwen het maakt allemaal niet uit . In goede en slechte tijden steun geven aan elkaar............
zoo heb het weer overleefd. geen gaatjes gelukkig alleen tandsteen en polijsten. tanden zijn weer heerlijk glad dat heb je mooi gezegd liena. wij kippies denken aan elkaar en zijn er voor elkaar!
Ja mooi is dat he Liena! Zo meeleven met elkaar ik heb precies het zelfde ook hoor! Vaak wil ik ook iets vertellen thuis en dan zit ik "een van de kippen" hahaha... Gelukkig heb ik een heel lief haantje die ook erg meeleeft En je hebt gelijk hoor Liena, merk ook wel dat mensen het helemaal niet verkeerd bedoelen als ze zoiets zeggen maar toch gaat het op de een of andere manier door de via zo'n negatieve trechter richting mijn oortjes Maar ja, misschien heeft elke vrouw dat wel?!
inderdaad! ben een echte theeleut en heb dus altijd aanslag op mijn tanden. zo lelijk. maar kan poesten wat ik wil, gaat niet weg. dus ben blij dat mijn tandjes nu weer mooi zijn...