[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Juffie wat fijn dat je geen gaatjes hebt. Ik had er wel 1 en moet die volgende maand laten boren. Ws met verdoving. Nu heb ik aangegeven dat ik zwanger ben ivm deze verdoving, dat las ik hier op de site, maar nu zeggen ze bij de tandarts dat dat niet uitmaakt? Maar dat snap ik niet, staat er toch niet voor niets? Zal volgende keer even vragen bij de vk, want weet niet zo goed wat ik er mee moet.

@ Deli ik denk idd dat de meeste vrouwen dit wel hebben, helemaal als het om ons figuur gaat ;) . Maar jou buikje mag je trots op zijn hoor!

Kippies ik ga het hok ff weer verlaten. We moeten zo ff op pad voor Moeders voor Moeders, het is inleverdag ;) .

Tok jullie gauw weer, en Deli mocht ik je straks niet meer spreken en je gaat naar Riedel, doe je haar dan de groetjes?

Dikke knuf Lienakip.....

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    succes met het inleveren van je plasjes liena :)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik ga vrijdag trouwens op schoolreisje naar duinrell. maar bedacht me net dat de achtbaan natuurlijk niet zo goed is als je zwanger bent. weet iemand hoe dat zit met zo'n bootje wat heel hard naar beneden gaat? Gelukkig ben ik al geen pretparken fan en heb ik de kinderen al vertelt dat juf vast nergens in durft :)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, veel plezier met potjes sjouwen :D zal Riedel de groetjes doen als ik d'r zie vandaag!

@ Juffie, ik zou het niet weten? Volgens mij moet het in het begin helemaal niet zoveel uitmaken omdat het vruchtje goed verborgen zit! Maar ik durf het niet te zeggen met zekerheid? Gewoon ff bellen naar je vk?!

Wat is je beebje al lief trouwens Juffie, super he zo'n banner!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja echt super. je ziet steeds wat veranderen! jullie beebje is echt al heel groot! en denk dat ik nu voor mezelf een goed excuus heb om niet in al die enge dingen te gaan :) ben echt geen held met atracties dus vind het neit erg om er niet in te gaan!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahhaa... Ik ben ook geen held maar een achtbaan en die bootjes zijn altijd wel leuk :D

Ja echt leuk om te zien hoe dat veranderd in je banner, straks zul je nog wel eens schrikken als je hier een bericht hebt geplaatst!

Onze beeb is inderdaad al groot, kun je ook goed voelen hahahaha...

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja wie weet :) ons ukkie was 1,4 cm met de echo. echt nog piepklein dus. maar de armpjes en beentjes enzo zijn er al.zo bijzonder!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihi... Ik weet echt niet hoe groot ons beebje was op de 1e echo? Alleen had ik die met bijna 12 weken dus zal wel een paar cm groter zijn geweest, hahaha... Ik dacht het is al heel wat!

9. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @deli Met al die kamers ertussen hoor je denk ik niks en hopelijk slapen je onderburen niet onder jullie slaapkamer.. dan zit het wel goed (als ervaringsdeskundige van de andere kant ;) ). Leek mij ook niks zo'n bad, maar schijnt heel fijn te zijn. Hoe beval je in het ziekenhuis eigenlijk.. op een gewoon bed?

Jij werkt straks ook vier dagen! Ik werk nu ook 32 uur en ik geniet er echt van.. twee dagen werken, dagje vrij, twee dagen werken, weekend! Lekker ritme, hoor!

@Liena M.b.t. de tandarts.. Aan de ene kant neem ik aan dat er vaker zwangere vrouwen komen en dat ze weten wat ze zeggen. Aan de andere kant moet je lekker uitgaan van jezelf.. mensen zijn vaak een beetje gemakkelijk terwijl je zoiets toch niet voor niets vraagt. Anders vraag je wat ze gebruiken om te verdoven en dan google je dat even om te zien of het effecten kan hebben op het kindje.

@Linnie Als je toch ongi blijkt te zijn 2 juni (maar we veren nu uiteraard voor zwanger!), kan je ook ff bellen met de gyn. Wat Rid zegt ze zullen in ieder geval alles al een keer hebben gezien. Toch fijner als je niet ongi bent (en idd vooral om de goede reden!), dus nog meer geveer voor jou!

@Bride Zou heel mooi zijn een zwangerschap ten tijde van je bruiloft, dus van mij ook veren voor jou!

Ik ga weer op pad!
    Doegie

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Nata! Ja dat lijkt me ook wel lekker, ik ben de vrijdag vrij! Maar heb meer zin in nov. dan ga ik heerlijk 20 uur werken, kan niet wachten.

In het ziekenhuis beval je gewoon op een bed als je dat wilt, je hebt ook zo'n baarkruk en in sommige gevallen kun je ook kiezen voor een bad geloof ik?!

Ach ja, we zullen wel zien he hoe het gaat! Thuis heb ik in ieder geval wel ruimte rond mijn bed dus daar kunnen ze niet over vallen!

Maar jou lijkt een bad dus wel wat?

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden ga even wat doen in huis.
    tok later!

12. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @deli Haha ik las eerst barkruk, hihi. Ik heb geen idee joh, eerst maar eens zwanger worden! Wij kwamen op kraamvisite bij de onderbuuf en daar stond middenin de woonkamer een huge bad. Was helemaal verbaasd, had ik nog nooit gezien. Ik denk ik tip je even, maar eerlijk gezegd zou ik ook niet meteen enthousiast zijn, hihi.

20 uur ja, dat is nog eens lekker! Precies goed, denk ik ook. Wel goed geregeld met je werk, dat dat kan!

Ik zit lekker aan een wijntje nu. Dat is ÉÉN voordeel van niet zwanger zijn, haha. Kaasje erbij..

Weet iemand trouwens of highlights/verf schadelijk kan zijn als je zwanger bent? Had een keer zoiets gelezen.

Mijn nieuwe collega is trouwens vijf maanden zwanger, daar zit ik de hele dag naast.. heel leuk om mee te krijgen allemaal. En mijn nicht is nu acht maanden zwanger. Onderbuuf dus 2 weken geleden bevallen dus allemaal zwangeren of moeders om me heen! Benieuwd wanneer ik erbij hoor.. wat komt dat komt..

Doei allemaal! Fijne avond!

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey kipjes,

Hey Riddle hoe is het nu met je?
    Linnie; gewoon gaan de 21 ste dan kan de gyn wel beslissen wat hij gaat doen.. Je hebt al lang genoeg moeten wachten

Zo vandaag bij de gyn geweest. het zag er goed uit van binnen. Er waren wel eitjes aan het rijpen, maar de vraag is nu of er ook daadwerkelijk een eisprng is. Ik moet nu bloedtest gaan doen. Dus als ik weer ongi ben dan moet ik op dag 3 en dag 23 bloedprikken en dan gaan ze dat onderzoeken. Endemetriose is het absoluut niet...
    Wel heeft ze meteen gezegt dat als ze twijfelt aan een eventuele eisprong, dat ik dan naar de vruchtbaarheidsarts of zoiets toe moet.

Ik wacht rustig af, het komt allemaal wel goed uiteindelijk.

Volgende week woensdag vertek ik naar Gambia en blijf dan waarschijnlijk een week...

14. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hey Mink, Spannend! Wel gaaf zeg!

En ook fijn dat je nu al een beetje weet hoe het er van binnen voor staat. Hoop voor je dat er een eitje springt! Veer for you!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt mink. het komt vast goed met jullie! straks eerst dus naar Gambia.. alles dus gelukt met inentingen en papieren?

16. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo allemaal

Hoe is het bij jullie?
    ik ga nog even terug lezen.

kus maria

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo kippetjes!

Ik ben er ook even! Ga zo even mijn kippenhokje verder opruimen, echt hard nodig!

Heb weer ongi-krampen.. Blergghh! Schiet niet op zo! Mijn moeder gaat trouwens mee naar de gyn, had eigenlijk het idee om alleen te gaan, maar vind het toch best fijn dat ze meegaat! :)

Hoe is het met jullie?

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey! Ook QueenieKippie is back in het hokkie! Hier alles helemaal ok! Jamie ligt net op bed, dus heb nu een avondje voor mezelf. Haantje is aan het werk met zijn papahaan in ons nieuwe huis, dus heb de laptop voor mezelf vanavond!

@Linn; kan me best voorstellen dat je daar moedeloos van wordt... gelukkig dat je moeder straks meegaat naar de gyn! Kan je idd beter maar niet alleen heengaan, lijkt mij ook niks hoor.

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Heb pas op tv hier wat over gezien/gehoord. Het verven van je haar tijdens de zwangerschap kan geen kwaad. behalve als je wondjes op je hoofd hebt. Vanaf je haar kan het niet in je bloedbaan naar de baby gaan maar via zo'n wondje dus wel.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Wat een heerlijkheid Queenie! :) Geniet er maar lekker van! :D

Ik was eigenlijk van plan om alleen te gaan, omdat ik het toch altijd een beetje ongemakkelijk vind om daar met mijn benen wijd te liggen met iemand erbij! Maar vind het ook wel fijn dat mijn moeder ook kan horen wat ze allemaal zegt, want ik zal het waarschijnlijk wel weer vergeten, haha :)

Ik ga ff lekker verder met opruimen, misschien kom ik zo nog tokken!

Fijne avond!

Deel Deze Pagina