Jeetje wil die vriendin wel een gezond kindje? ongelovelijk.. Zielig he, sommige situaties uit babyboom. Je gunt het sommige zo... Dagmar: ja dat herken ik, nou ja alles behalve liessteken dan en ook ik werd ongi, BALEN! zou ook niet weten wat dat betekend
haahahha nee joh.. waarom zou ik hier humeurig doen.. tis alleen in de winkel tegen de kassajuffrouw of de meneer die twijfelt met oversteken.. ach je kent t wel hahahahaa ik hoop ook voor jou dat het dit keer raak is hoor! ik heb gisteren al getest.. dom he.. veel te vroeg.. ook negatief natuurlijk maar ja... ik had nog van die dingen liggen van 1 euro van midstream....
hallo dames, ik ben er weer! Ik moest even snel iets oplossen, haha! Ik ben trouwens vanaf 21 oktober gestopt met de pil! 1e ronde voor Linnie! Mijn vriendlief vindt het allemaal wel grappig, maar hij is heel nuchter en wacht het allemaal rustig af. Als ik weer eens kom met een kwaaltje zegt hij altijd; 'eerst zien, dan geloven'! Haha
@ dagmar, hahaha... Ja op die manier humeurig zijn ken ik wel.... Maar dat zou voor mij niks zeggen, whahaha.... Ja moeilijk he om te wachten dan, daarom ik haal ze nog niet in huis! Anders ga ik ook te vroeg testen, weet ik zeker! @ Linda; ik dacht al wat ben je toch druk aan het werk, moet je niet doen Ja mijn man zegt ook eerst zien hoor! Nou duurt wel ff voor ie wat kan zien
Ja mijn vriend ook... Wordt beetje gek van me Maar ondertussen vraagt ie wel af en toe: Moet je nou ongesteld worden?
Ik heb ook steeds de neiging om te willen testen, maar ik weet ook dat het nog geen zin heeft. dat wachten duurt lang, maar we zien het wel.... linda zie ik het nou goed 5 dagen overtijd? heb je al getest?
Jullie reageren ook allemaal veel te snel! Elke keer als ik even 'aan het werk' ben, dan zijn we alweer op de volgende pagina! hahaha! Als mijn testen binnen zijn vandaag, dan ga ik morgenochtend een testje doen.. Als de test dan nega is, dan wil ik toch wel dat ik snel ongi ga worden! Geen bloed, geeft moed! Dat merk ik wel.. En mochten dit nu toch mijn vruchtbare dagen zijn, dan heb ik in ieder geval goed geklust (zoals ze dat hier zo mooi zeggen)!
hahaha Linda, ja 'tis af en toe net eigen huis en tuin hier he met al dat geklus! Hopelijk is het meteen positief! Maar ik heb er ook last van hoor dat jullie zo snel typen allemaal!
ha ha ha oeps, ja ben ook zo enthousiast... goh spannende periode zeg... ben erg benieuwd. dus toch wel weer werken hi hih ih
Ik heb 18 november al getest (veel te vroeg) en deze was negatief! Maar dat wist ook eigenlijk wel! Maar ik had een verjaardag en wilde het zeker weten, heb ook lekker een wijntje gedronken om me te troosten Ik drink bijna nooit, maar mocht ik zwanger zijn, dan al helemaal niet! Vrijdag mocht het van mezelf! Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik wel zou gaan testen, maar mocht ie dan negatief zijn, wellicht dat mijn dan eindelijk doorbreken.. Ik heb namelijk zo'n idee dat ik door de stress misschien niet ongi wordt, je weet het maar nooit!
@Linda: dat zou heel goed kunnen hor! Plus dat je menstruatie misschien gewoon wat onregelmatig is. Ik was de eerste keer al meer dan een week over tijd.... Maar wie weet! Ik hoop voor jou anders... Zou toch wat zijn, in 1 x raak
Dat zou best kunnen, maar je kan dat toch berekenen, athans als je een regelmatige cyclus hebt. Was jij nou in oktober gestopt Linda? Dan kan het ook zijn dat je nog aan het ontpillen bent. Ik was 3 weken overtijd en toen werd ik pas weer ongi
Trouwens Mink, ik weet niet zeker of ik 5 dagen overtijd ben, ik heb een cyclus van 28 aangehouden, maar dit kan ook langer zijn.. Ik vorige week zondag wat bruin slijm verloren en dat kan ook duiden op mijn vruchtbare dagen, dus daar hoop ik op! Of nee, ik hoop op een zwangerschap, haha!
Dus nog even voor alle duidelijkheid Ik denk zelf ook dat het met het ontpillen te maken heeft hoor! Maargoed, je weet het nooit natuurlijk! Ikzelf denk dat ik nu pas mijn eisprong heb gehad en ik pas over 2 weekjes ongi ga worden! Maar het voelt allemaal een beetje raar! Heb al een aantal weken lichte ongikrampen.. Heel irritant kan ik je zeggen! Ik wil er liever ook niet vanuit gaan dat het de eerste ronde meteen raak is, maar het zou wel heeeeeeeeeeeel leuk zijn!
Ik heb de laatste maanden dat ik wat bloed verlies na het klussen vlak voor mijn menstruatie, dus dan denk ik telkens dat ik ongesteld ben maar dan zet het niet door. Moet ik dan als datum dat ik ongesteld ben geworden wel de dag nemen dat het voor het eerst doorzette?
Girl22, ik heb laatst hier ook zo'n vraag gesteld, mijn menstruatie zet altijd op woensdag echt door maar vanaf maandag heb ik altijd bij het afvegen een beetje bloed en volgens de geleerde hier moet je tellen vanaf de dag dat je helder rood bloed verliest?!?! Ik heb voor mezelf voor de zekerheid toch ook met die 1e 2 dagen rekening gehouden...
girl22; tja dus je bent nog niet volledig ongi geweest? of een heel klein beetje? de 1e dag van je ongi moet je gebruiken om je cyclus helder te krijgen... wanneer ben jij gestopt?
Ik denk de dag dat het echt doorzet, toch? Ik weet het niet zeker.. Vraag het even aan Mink of Dililah, die hebben wat meer ervaring met de cyclus! Vraag het maar niet aan mij, ik heb afgelopen vrijdag pas voor het eerst mijn bbm gevoeld! Hahahahaha