Ik ben er wel erg mee bezig merk ik, ik voel me zo anders, maar je wil ook niet hopen en niemand kan nu iets voor me betekenen, alleen maar luisteren en dat is nu ook wel voldoende. Mijn vriend is trouwens wel erg lief voor me en laat me lekker mijn gang gaan. Vroeg vanmorgen nog hoe het was met de kipjes hahahaha, dat waardeerde ik wel..... Heb nog steeds een zeurend gevoel, alsof ik elk moment ongi kan worden, maar dat heb ik al een hele poos pffff....
nikikipje ik begrijp dat jij wer ongi geworden bent, dus ga voor je duimen. Ging jij nou nog naar de dokter?
zou leuk zijn als het innesteling was. Maar omdat ik nu weer nergens last van heb denk ik dat het niet zo is. Echt lastig dat je niet weet waar je aan toe bent. Wilde maar al te graag ongi worden. Nu heb ik toch weer een beetje hoop (eigenlijk tegen beter weten in)
Waat kan ik trouwens leukere banners vinden, iedereen heeft wel een leuke, ik vind die van mij een beetje saai... Hoe kan ik een foto onder mijn naan krijgen? hah ahhaahah ben niet zo handig met dit soort dingen.
hey juffie, ik ga er vanuit dat je al getest hebt, gezien je banner? , kan het ook zijn dat je eisprong toch later is geweest en dat je daarom misschien innesteling hebt? dit hoeft ook geen pijn te doen.... Wat is normaal je cyclus dan...
volgens mij is het al gelukt, toch wel simpel eigenlijk hiihihi volgens mij is het erg rustig dit weekend.....
hmmz vaag als ik op je link druk dan zie ik je banner met 1 dag overtijd erop met bloemen. maar met code pakt ie hem niet! ik zal er ook is 1 maken en op mijn profiel hier zetten kijken hoe dat werkt voor je
Nou ik mijn oude banner maar weer gepakt, dat andere lukt me niet. Ik kan hier op de site geen andere vinden dan deze, niki jij had net toch ook een andere banner?
ik snap iets niet. de ene banner zegt dat ik 1 dag overtijd ben met cyclus van 28 dagen en de deze zegt 2 dagen hmmmm verwarrend.... Ik denk dat ik te vroeg heb getest, ben de 1e keer uitgegaan van 26 dagen na mijn laatste menstruatie, nu heb ik hem op mijn langste cyclus gezet 28 dagen, en dan kan er eigenlijk nog vanalles gebeuren